LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
"Skulle vara roligt att ses" men de passar aldrig
2012-03-14,21:57,
Inlägg: #1
"Skulle vara roligt att ses" men de passar aldrig
Hur hanterar ni när tjejer "skulle tycka det va kul att ses" och när ni föreslår nåt så passar det inte "just då".

Har haft ett par utav dessa situationer senaste tiden. Tjejen investerar, kvalificerar sig som fan och verkar allmänt hookad. Men när man föreslår nåt så har tjejerna sagt saker som "måste du bara föreslå dagar jag inte kan på" och "just då ska jag göra bla bla".

Hur bemöter ni detta? Jag har provat med saker som att svara neutralt typ med "ok" och sen babblat om nåt annat. Samt att sluta höra av mig ett tag för att se om tjejen tar kontakt. Inte funkat nå vidare på de jag testat på.
2012-03-14,22:01,
Inlägg: #2
"Skulle vara roligt att ses" men de passar aldrig
Vad för något har du föreslagit? Vissa kan tycka att de e en "stor" grej att dra hem till ngn på filmkväll dirr
find it, fuck it, forget it.
2012-03-14,22:04,
Inlägg: #3
"Skulle vara roligt att ses" men de passar aldrig
Aah, true! Har föreslagit film, men även hänga på stan å hjälpa mig välja en sjysst tröja.
Vissa tjejer har jag inga problem alls att styra träff med. Bestämde träff med en idag till söndag, har inte ens sagt va vi ska göra innan hon har sagt att hon kan. Men andra verkar skitsvåra.
2012-03-14,22:36,
Inlägg: #4
"Skulle vara roligt att ses" men de passar aldrig
Många tjejer kan tycka det är pinsamt att ses som en date/bestämd träff/kalla det vad du vill, till att börja med. Det bästa är att kanske 2-3 första gångerna styra upp träff på krogen/fest och samtidigt försöka gå till att ligga redan på er "day2". Många släpper loss mycket mer då för man känner sig tryggare bland massa folk. Typ. Tror jag. Lyssna inte om du inte tycker det stämmer. : )
2012-03-14,22:44,
Inlägg: #5
"Skulle vara roligt att ses" men de passar aldrig
Avager Skrev:Många tjejer kan tycka det är pinsamt att ses som en date/bestämd träff/kalla det vad du vill, till att börja med. Det bästa är att kanske 2-3 första gångerna styra upp träff på krogen/fest och samtidigt försöka gå till att ligga redan på er "day2". Många släpper loss mycket mer då för man känner sig tryggare bland massa folk. Typ. Tror jag. Lyssna inte om du inte tycker det stämmer. : )

Helt rätt. I huvud taget är alkohol KEY. Jag skulle aldrig ens överväga att ha en "Day 2" utan alkohol inblandat.
2012-03-14,22:49,
Inlägg: #6
"Skulle vara roligt att ses" men de passar aldrig
Poiuert Skrev:Helt rätt. I huvud taget är alkohol KEY. Jag skulle aldrig ens överväga att ha en "Day 2" utan alkohol inblandat.

yes indeed, inte bättre för ens game men lättare att ligga snabbt :]
find it, fuck it, forget it.
2012-03-15,11:01,
Inlägg: #7
"Skulle vara roligt att ses" men de passar aldrig
noname2blame Skrev:Hur hanterar ni när tjejer "skulle tycka det va kul att ses" och när ni föreslår nåt så passar det inte "just då".

Har haft ett par utav dessa situationer senaste tiden. Tjejen investerar, kvalificerar sig som fan och verkar allmänt hookad. Men när man föreslår nåt så har tjejerna sagt saker som "måste du bara föreslå dagar jag inte kan på" och "just då ska jag göra bla bla".

Hur bemöter ni detta? Jag har provat med saker som att svara neutralt typ med "ok" och sen babblat om nåt annat. Samt att sluta höra av mig ett tag för att se om tjejen tar kontakt. Inte funkat nå vidare på de jag testat på.

Om tjejen inte kan på 2 tillfällen som du föreslår så är det bara att vända på steken, "shieeet girl vad du är jobbig, nu får du ge förslag på dagar som du kan göra något på så bestämmer jag vad vi ska göra"
2012-03-15,19:32,
Inlägg: #8
"Skulle vara roligt att ses" men de passar aldrig
Tack för alla svar. Ena av dessa jag har testat på är en 27 åring som i princip aldrig är ute å festar loss verkar det som. Så bjuda med henne på partaj vettefan om de skulle funka Tongue
Ska pröva att föreslå så offentliga och neutrala saker som möjligt nästa gång och se om det går bättre då. Sen efteråt gradera upp det till träff hemma hos mig.

Jesus Resurrected, bra tipps där om de inte funkar på att föreslå offentliga grejer så kan man ha det å slänga ur sig då (=
2012-03-16,00:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-16,00:44 av {2} Avager.)
Inlägg: #9
"Skulle vara roligt att ses" men de passar aldrig
noname2blame Skrev:Tack för alla svar. Ena av dessa jag har testat på är en 27 åring som i princip aldrig är ute å festar loss verkar det som. Så bjuda med henne på partaj vettefan om de skulle funka Tongue
Ska pröva att föreslå så offentliga och neutrala saker som möjligt nästa gång och se om det går bättre då. Sen efteråt gradera upp det till träff hemma hos mig.

Jesus Resurrected, bra tipps där om de inte funkar på att föreslå offentliga grejer så kan man ha det å slänga ur sig då (=

Jesus Christ, helt fel inställning! DU VET INTE VAD SOM HÄNDER FÖRÄNS DU TESTAT. Testa! säg bara "hörru min polare har fest imorgon, häng med om du vill, det vore kul!" Vill hon inte, nähe, kör på något annat! Även om hon säger nej så kan du ju alltid fråga någon annan gång.

Sen så om det är offentligt eller inte spelar inte så stor roll tror jag. Liksom, jag tror inte skillnaden är så stor för en brud om du ska laga middag hemma hos dig eller om ni ska ta en kaffe ute på stan, det är ju själva grejen att ni ska ses bara ni två på en "date" som gör att bruden kan bli nervös och banga ur (been there, done that). Klubb/festmilljö är mycket mer avslappnat i det fallet.
2012-03-16,08:05,
Inlägg: #10
"Skulle vara roligt att ses" men de passar aldrig
Avager, har testat råden i denna tråd på tre st sen den startades. Har två träffar inbokade nu. Tredje kan ej (just den de är snack om här), så får kanske räkna med att hon inte kommer va man än frågar =P Kan ej lyckas på alla, men tackar er för råden iaf


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Varför fortsätter man om inget aldrig händer? piraten99 18 5,724 2017-01-10,00:33
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Hur slutar man vara självcentrerad? Ballin 15 7,904 2015-11-21,17:12
Senaste inlägg:: Roppe
  Ok att vara med polares gamla ligg? sjoggaa 13 6,134 2014-03-23,20:14
Senaste inlägg:: russel
  Kan tjejer vara som oss killar? Entreprenören 20 11,758 2014-01-20,15:49
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Det behöver inte vara svårare än så?! ONE one 0 899 2013-06-27,20:50
Senaste inlägg:: one
  rsd alex pratar om att vara ett "wreck" tay 3 1,840 2013-05-01,18:04
Senaste inlägg:: Madrock
  Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx Nystart 12 3,894 2013-04-28,13:49
Senaste inlägg:: Nystart
  Vad innebär det att man aldrig blir testad? Jayson1 4 1,661 2013-02-04,19:04
Senaste inlägg:: TobiasK
  hahahaha snacka om att vara kylig! Beerpong 8 3,258 2013-01-31,15:19
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Att vara för attraktiv. illdan 14 5,119 2013-01-20,03:53
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}