LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Medvetet choda sig ur ett förhållande
2012-03-17,18:31,
Inlägg: #1
Medvetet choda sig ur ett förhållande
Någon som nånsin provat det? Alltså medvetet kväva tjejen med massa sms, telefonsamtal, vara bekräftelsesökande jäääääärnet etc etc.. med andra ord ge henne bilden av att man satt henne på piedestal.. Riktar mig främst till dig Valle eftersom du verkar ha testat det mesta, scenens egna lilla Dr. Mengele som du trots allt är :p

Har inte för avsikt att testa det själv men vore intressant veta om det fungerar, eftersom det på ett sätt är motsatsen till "game"..
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-03-17,19:19,
Inlägg: #2
Medvetet choda sig ur ett förhållande
E hon kär i dig kommer hon ju älska att du äntligen ger henne den bekräftelsen hon vill ha... men hur länge kommer hon gilla det e frågan...

kan funka!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-19,04:16,
Inlägg: #3
Medvetet choda sig ur ett förhållande
Nope. Men det är inte bra rent statistiskt sätt. Gör slut som en man istället så har hon iaf den bilden kvar av dig i huvudet efteråt. Säger inte detta för att låta politisk korrekt, men tjejer snackar. Även flickvänner och speciellt ex. Och man vill inte att rykten om ens chodighet ska spridas.
2012-03-19,04:20,
Inlägg: #4
Medvetet choda sig ur ett förhållande
+1 DHAAACE!
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-19,17:43,
Inlägg: #5
Medvetet choda sig ur ett förhållande
Min brorsa har kört det här några gånger, inte att rekommendera säger jag. Du utsätter dig själv för ett långt lidande och även henne då hon ska behöva klura ut att det är dött lopp att fortsätta hänga med dig.

Var en man!
2012-03-19,17:53,
Inlägg: #6
Medvetet choda sig ur ett förhållande
Haha nä skulle verkligen aldrig testa det själv då det verkar helt poänglöst, men det vore intressant veta om det verkligen fungerar.. Alltså denna paralell:

Du är afc/chode -> Du medvetet AGERAR (fejkar) som en erfaren pimp och får mer success
Du är pimp -> Du medvetet AGERAR som en chode för att få mindre attraktion/success
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-03-19,19:11,
Inlägg: #7
Medvetet choda sig ur ett förhållande
Har bara hört anekdoter om folk som gjort just detta, och det slutade aldrig bra. De började förakta varandra och det lilla som var kvar av förhållandet föll ihop i en stor röra av skit.

I mitt första förhållande i mina chode dagar gjorde jag något liknande. Betedde mig passivt aggressiv och slutade totalt bry mig om min dåvarande flickvän och en massa jävla skit. Det slutade på ungefär samma sätt. Ingenting jag är stolt över eller rekommenderar någon annan att göra.
Bloddopad av Satan
2012-04-16,11:46,
Inlägg: #8
Medvetet choda sig ur ett förhållande
Japp har provat detta. Det vill säga göra allt för att hon ska göra slut med mig. Det sjuka är att allt slog tillbaka värre. Att vara otrevlig, hård osv resulterade i att hon hängde efter mer och det motsatta att choda gillade hon också. Antar att detta skulle funka i längden men eftersom jag hade värde innan jag började choda skulle det krävas längre tids chodande för att få henne att inte längre vara attraherad. Experimentet lärde mig en läxa dock. Suger att göra slut men är fan så mycket bättre att göra det snabbt än att dra ut på det!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ni som är och har varit i förhållande efter game sjoggaa 7 3,695 2016-06-04,01:47
Senaste inlägg:: Vetinte
  Varför förhållande? JohnDoe 14 7,540 2015-06-09,15:24
Senaste inlägg:: godsgift

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}