LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
100% - Kanske det viktigaste av allt.
2012-03-19,22:51,
Inlägg: #1
100% - Kanske det viktigaste av allt.
Okey, detta är ju igentligen pretty obvius men vill ta upp det ändå. Kan hända att jag har snöat in mig på de för mycket så jag "tror" på de men men..

Undantag finns, men jag tycker iaf på den stora bilden att folk som är bra med tjejer -naturals eller gamers - fullföljer sina intressen och ger 100, varesig de gäller game, båtar, datorer whatevs..

Självklart ett mycket bra mindset, men är jag ensam om att ha sett detta? Diskutera.
2012-03-20,00:22,
Inlägg: #2
100% - Kanske det viktigaste av allt.
Håller helt med! Har en amerikansk polare som är den största natural och alfa jag någonsin sett! Han måhända ha utseendet på sin sida, minst sagt.. Men fortf. han fokuserar grymt på jobb och ger 100 %, samma när det gäller skidåkning, träning och annat han tar för sig. Går verkligen all in med ett jävla järnfokus! Hatar honom lite för detta ibland samtidigt som jag försöker lära av honom haha!
2012-03-20,00:23,
Inlägg: #3
100% - Kanske det viktigaste av allt.
Hur som helst, tror verkligen din teori stämmer bra. Visa att man är måldmedveten och satsar 100% = du vet vad du vill, du visar vad du vill och du tar för dig av vad du vill = alfabeteende!
2012-03-20,02:57,
Inlägg: #4
100% - Kanske det viktigaste av allt.
The way you do anything is the way you do everything. Stämmer mycket bra på mig själv. Har svårt att få arslet ur vagnen, tummen ur, komma igång men när jag väl gör det så brukar jag prestera bra i det mesta. Jag har typ lika mycket AA för att ta tag i disken hemma som att öppna en tia på klubben...
2012-03-20,07:22,
Inlägg: #5
100% - Kanske det viktigaste av allt.
slyngel Skrev:The way you do anything is the way you do everything. Stämmer mycket bra på mig själv. Har svårt att få arslet ur vagnen, tummen ur, komma igång men när jag väl gör det så brukar jag prestera bra i det mesta. Jag har typ lika mycket AA för att ta tag i disken hemma som att öppna en tia på klubben...

Second that, uuuuh, disk, ta hand om lägenhet eller bara gå utanför dörren ibland... Alltid ute i sista stund
2012-03-20,18:14,
Inlägg: #6
100% - Kanske det viktigaste av allt.
Jesus Resurrected Skrev:Second that, uuuuh, disk, ta hand om lägenhet eller bara gå utanför dörren ibland... Alltid ute i sista stund

Får jag gissa, hamnar lätt i strösurfande, datorspelande, etc för att distrahera dig/fly från andra saker du bör ta tag i?
2012-03-20,20:53,
Inlägg: #7
100% - Kanske det viktigaste av allt.
slyngel Skrev:Får jag gissa, hamnar lätt i strösurfande, datorspelande, etc för att distrahera dig/fly från andra saker du bör ta tag i?

Don't we all?
2012-03-20,20:59,
Inlägg: #8
100% - Kanske det viktigaste av allt.
Arctic Skrev:Don't we all?

Iofs så bygger hela vårt konsumentsamhälle på att vi ständigt måste stimulera oss. Men vissa av oss fastnar djupare i det träsket än andra så långt att det gränsar till sjukligt beteende.
2012-03-20,22:46,
Inlägg: #9
100% - Kanske det viktigaste av allt.
slyngel Skrev:The way you do anything is the way you do everything. Stämmer mycket bra på mig själv. Har svårt att få arslet ur vagnen, tummen ur, komma igång men när jag väl gör det så brukar jag prestera bra i det mesta. Jag har typ lika mycket AA för att ta tag i disken hemma som att öppna en tia på klubben...

Haha check! Oftast sparar jag grejer till helgen för att man har för lite tid på dagarna men när helgen kommer gör man hellre annat och de händer inget. :/ Nej, man mår bäst av att ta tag i saker på en gång, de gäller att finna lite motivation bara..


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Allt handlar om utseende bradpitt 108 72,197 2018-10-06,10:04
Senaste inlägg:: Cogo
  Fifty shades gör allt värre? Sex Intelligence 8 3,118 2017-02-15,07:37
Senaste inlägg:: tvbordet
  Besök den här länken snabbt, allt jag behöver är ett klick! Ballin 0 1,144 2014-11-05,17:38
Senaste inlägg:: Ballin
  Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt. Anonymous 14 7,327 2012-11-21,22:49
Senaste inlägg:: TheD
  Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig. Anonymous 7 2,718 2012-06-12,22:44
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}