LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej date:ar player.
2012-03-29,17:59,
Inlägg: #1
Tjej date:ar player.
Till påsk ska vi samlas ett gäng blir bastubad, bubbelbad utomhus, m.m. Det kommer att finnas en tjej med som jag träffat för någon helg sen. Det är en kompis tjejs kompis, hon ska få se Norrland.

Jag försökte med den här tjejen sist, men hon ville inte pussas utan gav kinden, bara grinda och hålla handen, hon gav mig och min kompis tjej en snabb puss när hon stack hemmåt. Jag hade bra flow i början av kvällen men tappade på slutet och hon började leda.

Hon date:er en kille som verkar playa henne och bara träffar henne efter att typ han varit på krogen. Men ger henne komplimanger någongång då och då, han verkar lyckas bra då hon snackade om honom ett bra tag på förfesten innan jag kom in och bröt bort ämnet från tjejerna.

Så jag kommer ha henne för mig själv och läget är bra, vad ska jag göra?
2012-03-29,18:16,
Inlägg: #2
Tjej date:ar player.
doppa dina bollar i hennes drink o säg "Ahh nu har du ju i princip redan haft mina bollar i din mun så då kan vi lika gärna köra"

annars så skulle ja skapa en as mysig vibe... ni är ute i norrland... inga människor... ni e ensamma... ni kan göra vad ni vill... INGEN skulle få veta...
det är sexuellt... det är mysigt... det är HEMLIGT!

och om hon dejtar någon så brukar ja få det att framstå som att " det här e bara no strings attached awsome passionate sex"

FUCK HER LIKE A ROCKSTAR!!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-29,20:14,
Inlägg: #3
Tjej date:ar player.
Kommer du ha henne helt själv eller kommer ni vara ett "gäng samlat"? Om du är själv med hon slå på den sensuella sidan och kolla en film tillsamans i soffan.
2012-03-29,20:43,
Inlägg: #4
Tjej date:ar player.
Vi kommer att vara ett mindre gäng 4-8 pers. Ser inget läge för någon sådan isolering, möjligen vid läggdags då vi sover i samma hus.
2012-04-03,01:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-03,01:11 av {2} vinividivici.)
Inlägg: #5
Tjej date:ar player.
Svårt läge men mitt råd skulle vara slappna av och ha det chill. När du pratar med henne, retas med henne på ett lekfullt sätt men blanda samtidigt med att vara seriös och visa intresse för hennes liv, typ hennes drömmar, vad hon gillar att göra, m.m. Glöm inte kino när du har läge!

Basera inte enbart framgången på om du får ligga eller inte.

Edit: Pratar hon om den andra killen så skit it bara, ignorera, vänd ryggen till, byt samtalsämne eller liknande.
2012-04-16,11:07,
Inlägg: #6
Tjej date:ar player.
Låter likt en situation jag hade nyligen. Bry dig inte om den andra killen, tjejer är experter på att krydda upp det dom har med nån kille. Känns som du inte har så mycket att förlora. Vänta in rätt läge och var bestämd. Ta hennes hand och säg vänta eller kom hit. Dra henne till dig, om du känner att det är läge. kyss henne! Om du inte känner att det är läge så snurra henne eller nått och fortsätt med vad ni gjorde innan. Good luck


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tips o råd angående tjej som leker "prize" benkosine 2 1,356 2017-11-19,22:20
Senaste inlägg:: Tomas Gabriel
  Pity date? MysticRiver 4 3,244 2015-01-31,18:00
Senaste inlägg:: MysticRiver
  Tjej i klassen fozty 4 4,240 2014-11-27,22:41
Senaste inlägg:: fozty
  Game/personlighets utveckling även om man har tjej! Milky 4 3,494 2014-06-09,11:09
Senaste inlägg:: Milky
  Gå till väga med tjej dman 2 2,310 2014-01-03,04:37
Senaste inlägg:: dman
  Styra date eller något med en tjej från annan stad. CCRCRH 7 3,258 2012-11-22,20:51
Senaste inlägg:: trollface
  tjej babblar om svårt att få känslor. Ohun 14 6,564 2012-09-19,18:37
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}