LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Varför är du här?
2012-04-16,19:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-16,20:09 av {2} Stridskuken.)
Inlägg: #1
Varför är du här?
Den här frågan riktar sig till alla som hållit på ett tag med det vi kallar PU, och i synnerhet även de som hållt på ett tag, och fortfarande stannar kvar. Många var väl chodes, eller iallafall smått chode från början, och ville utvecklas och lära sig raggning. Några var kanske hyffsat bra från början, och ville bli riktiga players. Har träffat endel folk från sånt här, de flesta har varit helt normala sköna snubbar. Sen har några varit såna som aldrig utvecklas någonting knappt, några har varit rätt creepy och gud vet vad dessa gör idag. De flesta jag vet som har haft viljan, har iallafall utvecklats. Tror att långt ifrån alla lyckas bra, det är väl en viss typ av människor som klarar att pusha sig långt utanför sin comfortzone, tillskillnad från dem som aldrig börjar med det här, eller som bara sitter på forum hela dagarna.

Personligen håller jag mest på med detta för att jag tycker det är förbannat kul. Är numera rätt skeptisk till grejen att basera sitt självförtroende och identitet på hur bra man är på krograggning, så jag tar inte den där självutvecklingsaspekten inom detta på så stort allvar. Självutveckling är för mig mer saker som att utvecklas i träning/sport, utbildning, jobb osv., om man blir framgångsrik i sitt liv kan man ha en stark identitet, sen så är det såklart väldigt bra att vara bra på att ragga tjejer med. Kan väl säga att jag baserar hur attraktiv jag anser mig vara mer på manlighet, att jag kan vara dominant/vara ledare bland andra män, samt lyckas med de saker jag nämde förrut, ju mer fulländad man blir som Man inom olika delar av sitt liv, desto mer attraktiv blir man. Samt att man har stor biceps.Wink

Raggning är för mig en typisk manlig aktivitet. Är kul att gå ut på krogen med några likasinnade polare med inställningen att man ska dra hem en snygg tjej, hitta nån skön snubbe man kan snacka styrketräning eller whatever med, supa lite eller gå ut nykter funkar med. Men just grejen att man går ut med inställningen att man ska ut och fixa fitta ikväll. Det här är någonting man kan hålla på med hur länge som helst, inte att man ”måste lämna communityt" efter ett antal år eller nått, för att man då ska man vara färdigutbildad, bara att fortsätta att gå ut och ragga med mindsetet att man alltid ska ta det man vill ha, för man har högre insikt än alla chodes som tar rejections som enorma nederlag, och bryr sig för mycket om vad alla tycker om en. Game är ett rätt bra ord tycker jag. Tror helt klart att communityt har en framtid, då det kommer fortsätta finnas ett behov av att snacka med likasinnade, som kan tänka lite friare utanför ramarna som samhället skapat åt en oavsett vad det gäller, men även att man alltid vill dela med sig av tips till varandra, och pusha varandra i utvecklingen.

Jag behöver helt klart utvecklas bra mycket mer, men jag tar mognadsprocessen som den kommer, och fortsätter gå ut med samma inställning jag haft ända sedan jag lyckades släppa vissa skumma mindsets man fick från vissa PUmaterial, och som har fungerat bäst för mig.

Så vad gör ni själva här, och varför stannar ni?
2012-04-16,20:01,
Inlägg: #2
Varför är du här?
Haft dåligt självförtroende innan och var "rädd" att prata med tjejer, något som jag märker att PU och självutvekling hjälper till att förbättra.

Snart ska du, jag och STEfan dra ut Wink
STOP GIVING A FUCK

-- Tillfälligt borta pga förhållande --


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Varför fortsätter man om inget aldrig händer? piraten99 18 5,702 2017-01-10,00:33
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna Lasttear 15 8,809 2014-03-03,22:54
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Varför är Du här? Arlin 14 6,104 2014-02-16,23:14
Senaste inlägg:: sajkoo
  Varför blir tjejer blinda när attraktion uppstår? ChuckNorris 3 1,904 2014-01-21,05:17
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Att bli kär och varför Jayson1 9 4,005 2013-06-16,00:13
Senaste inlägg:: Jayson1
  Varför testo är bra för Game Vagabond 2 1,043 2012-11-20,03:45
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? Avager 7 2,507 2012-05-26,13:50
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Tankar om varför man inte ska köra rutiner, input wanted =) Spider 12 3,823 2012-04-08,13:47
Senaste inlägg:: Spider

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}