LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Numberclosad av tjej, så gay
2012-04-18,23:00,
Inlägg: #1
Numberclosad av tjej, så gay
Detta är från en liten konversation på happypancake som slutade med att tjejen (HB7 typ) gav mig sitt nummer utan att jag bad om det. Det var inte direkt några obstacles jag behövde ta mig förbi men det kan säkert vara lite kul att läsa ändå tänkte jag. En hel del smileys från hennes sida som jag fick plocka bort eftersom det inte går att lägga upp annars..... .... ....

BÖRJA NEDIFRÅN




HB7 skrev:
--------------------------------
Nä, va inte min grej
Fine då får du smsa mig om du vill fortsätta prata då 07xxxxxxxx

Jag skrev:
--------------------------------
Oh yes... varför har det inte blivit nåt flöjtspelande på senaste tiden?
Naaaae, inte direkt alltså

HB7 skrev:
--------------------------------
jag har faktiskt spelat flöjt ett tag men det var längesedan xD
Du använder inte msn?

Jag skrev:
--------------------------------
INDEED, kan du spela flöjt?
Inte riktigt vad jag hade i tankarna kanske men den hade andra användningsområden!
Länka din facebook då

HB7 skrev:
--------------------------------
Med lite fantasi går allt att spela på
Haha du försökte också göra en gitarr va?
btw, vill du flytta denna konversationen till något annat ställe som i bästa fall genererar fler än ett svar i timman typ?

Jag skrev:
--------------------------------
Lita på det om du försöker med nåt igen! Vill inte behöva sova med ena ögat öppet haha!

den går väl att spela på hoppas jag? Själv byggde jag ihop en brödspade, eller det var vad jag kallade den in public. Hade helt andra avsikter med den egentligen.

HB7 skrev:
--------------------------------
Stäm mig då

Jag gjorde en mini elgitarr i slöjden som såg ut som en warlock-bas

Jag skrev:
--------------------------------
Det var HELT omedvetet, snuskflicka! hahah! Mina huvudämnen är Biologi med inriktning på sexualkunskap. Suger dock på träslöjd så då låter jag hellre andra svarva mina stolsben.

HB7 skrev:
--------------------------------
fast du la upp för den ganska bra själv haha jaha, vilken är din specialitet som du brukar lära ut då?

Jag skrev:
--------------------------------
GOTCHA! Trodde jag hade lyckats undkomma alla pervs här men tydligen inte! Bäst jag är väldigt nogrann med vad jag skriver from now on haha! Jo men det är bra, killar ska ju uppfostra tjejer och inte tvärtom, jag är en bra lärare bl.a.

HB7 skrev:
--------------------------------
kanske ska tilläggas på listan om mig att jag är fantastiskt duktig på att misstolka saker åt det kanske lite snuskiga hållet som egentligen inte alls är snuskiga.... sjukt dålig ovana men jag antar att det blir så när man umgås mest med killar ni har haft dåligt inflytande på mig haha

HB7 skrev:
--------------------------------
hahahahahahaha nää asså..... Då är det väl jag som är pervert much xD hahahaha nvmd. Såattteeh, vilken sås?

Jag skrev:
--------------------------------
uhm... för att jag gillar kebab?

HB7 skrev:
--------------------------------
Lol pervert much? Haha

Jag skrev:
--------------------------------
Mm, det är så underbart när man tänker på något roligt och fnissar som en tard vid de mest olägliga tillfällena! Haha, fan va gött, det är ju givet. När du skriver aldrig tacka nej till en kebabrulle med en blink efter så sätter fantasin igång, ge fan i det!

HB7 skrev:
--------------------------------
jag är den där som går runt och skrattar för mig själv när jag kommer ihåg något kul. Och den där som när jag är på väg hem från jobbet en sen kväll med musiken högt i lurarna brukar titta svårmodigt runt omkring mig, mima och låtsas att jag spelar in en musikvideo. Och senär jag väl den där som aldrig skulle tacka nej till en kebabrulle Wink vem är du själv?
-------------------------------
Ämne: E = MC^2

Jag: Episka poser, that did it for me, vem är du?
2012-04-18,23:46,
Inlägg: #2
Numberclosad av tjej, så gay
Skön tjej och comfortabelt game! Smile
STOP GIVING A FUCK

-- Tillfälligt borta pga förhållande --
2012-04-20,04:31,
Inlägg: #3
Numberclosad av tjej, så gay
Why thank you, sir Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  On en tjej svarar "jag vet" på komplimang, borde man hålla sig borta då? tay 2 2,423 2015-12-11,14:49
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjej från bodycontact vill träffas (första nät-ragget) Zaxii 68 49,295 2015-03-24,00:07
Senaste inlägg:: Willson
  Träffade en tjej Sarga 23 13,994 2013-12-03,00:55
Senaste inlägg:: Sarga
  badoo game tjej flippar Beerpong 9 4,554 2013-01-25,12:55
Senaste inlägg:: Nystart
  Världens konstigaste tjej, hjälp! Italiano 10 4,717 2012-10-19,01:06
Senaste inlägg:: Italiano
  Quest: Hård tjej, kan ni lösa upp henne? vinividivici 1 1,043 2012-07-09,23:50
Senaste inlägg:: vinividivici
  Vad skulle ni svara på det här? Tjej på dejtingsajt. slyngel 6 2,912 2012-03-10,20:06
Senaste inlägg:: slyngel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}