LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms?
2012-04-20,22:18,
Inlägg: #1
Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms?
Adda en helt random tjej med inga gemensamma vänner som efter ett tag fick hennes nummer.
Har snackat en hel del på sms men problem jag har är att hon svarar väldigt drygt på smsen men hon visar endå intresse.

Har blivit mycket comfort snack och har problemet att prata om attraktion. Hur ska jag komma dit på ett lätt och naturligt sätt?

Har även annan fråga och det är, när vet man när man kan fråga om en träff?
2012-04-21,15:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-21,15:55 av {2} Insecureboy.)
Inlägg: #2
Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms?
anklaga henne för att vara snuskig, gå in på sex, berätta hur,vilket tempo samt vart du ska knulla henne så är ditt problem snart löst.

När du pratar med henne är det dina spelregler eller hennes som gäller? Jag brukar dra iväg ett mess som är bara fucked up får henne att skratta, sen kanske vi snackar skit i 2-3 mess sen ställer jag frågan "Så när får jag träffa dig då?" eller "U and me utanför bla bla kl x på söndag! Vi ska besegra ondeskefulla smurfar! Sounds good?"
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-21,16:40,
Inlägg: #3
Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms?
Hur ska man gå in på att anklaga henne för sex och det?

Jag skulle säga att det är en blandning mellan hennes och mina spelregler. Jag har svårt att tolka hur hon är, hon har visat en del intresse som sms "godnatt. Hörs imorgon" och sms från klockan 04.00-06.00. När vet jag ungefär när jag kan fråga henne om träffen?
Om det har någon betydelse så har vi smsat i en vecka nu
2012-04-21,17:27,
Inlägg: #4
Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms?
Dowgeni Skrev:När vet jag ungefär när jag kan fråga henne om träffen?
Om det har någon betydelse så har vi smsat i en vecka nu


du kan definitivt fråga nu
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-04-21,18:22,
Inlägg: #5
Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms?
Dowgeni Skrev:Hur ska man gå in på att anklaga henne för sex och det?

Jag skulle säga att det är en blandning mellan hennes och mina spelregler. Jag har svårt att tolka hur hon är, hon har visat en del intresse som sms "godnatt. Hörs imorgon" och sms från klockan 04.00-06.00. När vet jag ungefär när jag kan fråga henne om träffen?
Om det har någon betydelse så har vi smsat i en vecka nu

För det första sluta tänk så mycket.... du överanalyserar så mycket så att jag vill gråtrunka, jag sa att jag brukar fråga efter träff efter 2-3 sms... om du har messat i en vecka är det minst sagt läge att fråga efter träff


Här en sms konvo enbart för din skull se hur jag ökar eskaleringen

HB: Det är något speciellt o komma hem till någon vars stomi har läckt.... Fml
Insecureboy: Vad är stomi? typ sån kiss/bajspåse?
HB: Det senarenämnda
Insecureboy: Ville han att du skulle pilla på hans bollar också? haha
HB: Gud vad du är rolig....
Insecureboy: Hahah asså du vet inte hur mycket jag skrattade när jag skrev det, fick verkligen bilden i huvvet, han ba ligger där å åhhhh sötnos polera min balle!
HB: Jag vet någon som oxå kmr försöka få småflickor att pilla på sin balle när han blir gammal ;D
Insecureboy: Hugh Henfner?
HB: han behöver inte ens försöka xD
Insecureboy: Han tar ett magiskt piller å sen e han ready to go!
HB: Men kom inte å säg till mig att du nt kmr försöka få lammkött å pilla på din balle när du är 75 xD
Insecureboy: Jag ska bli nya Hugh Hefner! Du snackar rätt mkt snusk, liten snusklisa här haha!
HB: sån är jag XD blir så när man umgås med mest killar XD
Insecureboy: Inget fel med det, sex is natural. Du är säkert riktigt galen i sängen oxå... Gaaahhhhhh fan nu måste jag hämta kallt vatten! Du pajjar min inget mer runk försök!!!!
HB: Varför försöka något så dumt? XD
Låt oss säga såhär, om du visar dig vara lika skön IRL som över sms. Så kanske du å jag hamnar i sänghalmen och då ska du få se varför jag inte drar en runk hahaha.
HB: Vem är det som är snusklisa egentligen? XD
Insecureboy: Skyll inte på mig nu! You started this girl! Wink
HB: VADÅ?! Vad sa jag?XD
HB: Föresten skulle du bara veta vad jag kan säga ;D
Insecureboy: Pff nu börjar de bli intressant här. Inget du skulle säga kan matcha vad jag KAN GÖRA med dig. Trust me det här är inget du kan vinna.
HB: Och vad skulle Insecureboy göra med mig?

You see what I fucking did there?? Wink
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-22,17:07,
Inlägg: #6
Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms?
Nu tänker jag säkert för mycket men jag vet inte om jag ska skriva ikväll eller vänta till imorgon för att se om hon skriver.
Samtalet var såhär igår
Jag: så när jag träffa dig då?
Hon: Har ingen aning Wink
Jag: Haha bara så du vet så biter jag inte, i alla fall.inte så hårt Wink. Vad säger du, funkar någon helg elr sånt?
Hon: Absolut, godnatt Wink
Jag: Natti natti
Är det needy om jag skriver till henne ikväll och sen ska man bara fråga rakt ut om det går att träffas?
2012-04-22,19:44,
Inlägg: #7
Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms?
Dowgeni Skrev:Nu tänker jag säkert för mycket men jag vet inte om jag ska skriva ikväll eller vänta till imorgon för att se om hon skriver.
Samtalet var såhär igår
Jag: så när jag träffa dig då?
Hon: Har ingen aning Wink
Jag: Haha bara så du vet så biter jag inte, i alla fall.inte så hårt Wink. Vad säger du, funkar någon helg elr sånt?
Hon: Absolut, godnatt Wink
Jag: Natti natti
Är det needy om jag skriver till henne ikväll och sen ska man bara fråga rakt ut om det går att träffas?

Vad säger du, funkar någon helg elr sånt? Hon vill att DU ska bestämma, istället för att säga funkar någon helg? Säg som jag skrev "U and me ska gå på upptäcksfärd i "insert vart du och hon bor", klockan x på söndag! Sounds good?

Vänta tills imorgon sen skickar du ett mess typ. "Tjaaa jag är ute och besegrar ondska och räddar unga jungfruru i nöd, vad gör du själv? Sen efter att hon har svarat skickar du "U and me ska gå på upptäcksfärd i "insert vart du och hon bor", klockan x på söndag! Sounds good?
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-22,20:03,
Inlägg: #8
Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms?
Vad jag har fått intrycket av så tror jag att hon kommer flakea ett sådant förslag som Insecureboy kom med. Inte för att det var något fel på det i sig, utan snarare för att tjejen inte känner sig redo att träffa dig än av någon anledning. Varför kan jag inte svara på i nuläget men det hade varit fint om du kunde klistra in någon längre konversation ni haft. Det hade kunnat ge mig en bättre överblick.
2012-04-22,20:41,
Inlägg: #9
Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms?
Detta är väl det enda intressant jag kan hitta mellan våra sms. Normalt sett går samtalet ganska segt.
Jag: Hur går dina planer med att attackera mig ?
Hon: Vadå attackera?
J: Haha har du redan glömt att du är min galna stalker som skulle attackera mig?
H: Juste!
J: Yeah, att du glömmer det...
H: Dåligt minne...
J: Jag antar du också inte har någon aning om hur du ska vinna över mig när jag ligger över dig efter jag brottade ner dig
H: Knipas!
J: Haha du hade inte haft chans mot mig om du bara hade knipt mig
H: Jo speciellt nu med mina nya naglar
J: Damn, så du skaffade nya naglar bara för att du trodde att du skulle vinna över mig. Nice try men inte tillräckligt
H: Vad vet du om det?
J: Jag vet att du är en sån snäll tjej att du hade aldrig vågat göra något så farligt som det
H: Klart jag hade
J: Om du nu vågar göra det blir det inga bitningar på din hals utan jag hade bara kittlat dig
H: Sad
J: Vad hände med snälla HB som ville ha det som hon skulle älska? Wink
H: Man kan va snäll endån
J: Om du nu trycker upp naglar i mig så får du göra något grymt snällt mot mig.
H: Glööööm
J: Alright, då blir det bara kittling då
H: Alright
J: Trodde du var en sån som gillade utmaningar..
H: Hur kunde du tro det? Wink
J: Jag vet rätt mycket men vissa grejer har jag tydligen helt fel
H: Preciiiissss
(40 min senare)
H: Du har säkert somnat
J: Yeah, det har jag
H: Tråkig
J: Haha, okej miss rolig
H: Jag e as rolig Smile
H: Vad hade du gjort om jag stod vid din dörr just nu?
J: Haha hade brottat ner dg
H: Varför?
J: För att du inte är någon snäll tjej
H: Och du skulle gjort vad?
J: Well, du får gissa
H: I dont knowww
J: Du får gissa om du vill få reda på det
H: Hur ska jag veta det?
J: Du får väl använda din fantasi, jag vet exakt vad som skulle ha hänt
H: Tell me
J: Sånt berättar jag inte gratis, du måste förtjäna det först
H: Berätttaaaaqaaaa
J: Kan ge en liten teaser resten får du själv fortsätta med.
Jag tar tag i dina händer och trycker ner dig mot marken. Du försöker komma loss men i verkligheten gillar du det. Efter några oseriösa försök att komma loss tar jag dina händer över huvudet och lutar mig mot din hals. Du vet vad som kommer hända och just då, går jag mot din hals och...
H: Sexigt

Om det har jag någon betydelse så är tjejen 15 och jag 16.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Skapa attraktion hos kollegorna. Shimney 1 1,511 2017-01-08,19:53
Senaste inlägg:: Schlinus
  Gå till väga med tjej dman 2 2,285 2014-01-03,04:37
Senaste inlägg:: dman
  Behöver hjälp med bra matrial från grunden och vidare! Mindful 6 4,190 2013-10-17,15:50
Senaste inlägg:: Mindful
  Ska man ta kritik seriöst från äldre kvinnor? Entreprenören 13 8,039 2013-10-07,21:38
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Från att aldrig göra ngt till att göra för mycket! [ONE] one 1 1,821 2013-08-12,16:15
Senaste inlägg:: one
  Styra date eller något med en tjej från annan stad. CCRCRH 7 3,221 2012-11-22,20:51
Senaste inlägg:: trollface
  State övergår till personlighet simba 7 2,871 2012-11-08,23:14
Senaste inlägg:: Evilvalle
  ASD från hennes sida? trollface 19 7,001 2012-09-13,22:46
Senaste inlägg:: russel
  Komplimanter på sms från nummer man just tagit. Spade 2 1,636 2012-07-21,12:33
Senaste inlägg:: Poiuert
  Läsning till complete newbie TheD 14 5,741 2012-07-21,00:32
Senaste inlägg:: Sinney

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}