LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Läsa folks liv innan man känner dem!
2013-04-13,18:25,
Inlägg: #1
Läsa folks liv innan man känner dem!
Tjena, jag satt igår med lite gött folk igår så körde vi en lek att man skall läsa folk!
Då insåg jag att just de jag har fan alltid läst folk och speciellt mina lärare och annat och använt det till min fördel för att få dem på min sida och med mig typ!

Så tipsade en kille att du skulle fan kunna köra detta på brudar och sådan Shit ju haha
Så tänkte måste ju vara någon som kör sådana här saker som kan tipsa mig med böcker saker jag kan läsa och annat så jag blir ännu bättre för det är ju väldigt roligt och intressant

//Aioo
Keep it up!
2013-04-13,21:09,
Inlägg: #2
Läsa folks liv innan man känner dem!
* Desmond Morris - Peoplewatching
* Joe Navarro - What Every Body Is Saying
* Vilken randombok som helst om cold reading
2013-04-14,08:27,
Inlägg: #3
Läsa folks liv innan man känner dem!
Okay låter bra de typ skall väl fixa en och hem å läsa då
Keep it up!
2013-04-14,10:57,
Inlägg: #4
Läsa folks liv innan man känner dem!
Du måste vara uppnärksam Aioo. Efter att jag har läst dina poster och följt din blogg så kan jag säga det här om dig:


Vissa av de saker du strävar efter, tenderar att vara ganska orealistiska. Ibland är du utåtriktad och social, andra gånger är du väldigt inåt i dig själv, försiktig och reserverad. Du har kommit på att det är
oklokt att vara för uppriktig och ärlig när du öppnar upp dig för andra. Du är stolt över att du är en självständig tänkare och du accepterar inte en annan persons åsikter utan trovärdiga bevis. Du föredrar en viss mängd förändring och variation, och blir missnöjd när du blir hindrad av begränsningar och restriktioner. Ibland börjar du allvarligt tänka över om du har gjort det rätta, eller gjort rätt val i livet. Även om du verkar disciplinerad och kontrollerad på utsidan, så tenderar du att vara orolig och osäker på insidan.

Medan du har vissa personliga svagheter så kan du vanligtvis kompenserar för dem. Du har en stor mängd oanvänd kapacitet som du inte har nyttjat till dig fördel. Du har en tendens att vara kritisk mot dig själv. Du har ett starkt behov av att andra ska tycka om dig och uppskatta det du gör.
2013-04-14,12:18,
Inlägg: #5
Läsa folks liv innan man känner dem!
Carl Skrev:Du måste vara uppnärksam Aioo. Efter att jag har läst dina poster och följt din blogg så kan jag säga det här om dig:


Vissa av de saker du strävar efter, tenderar att vara ganska orealistiska. Ibland är du utåtriktad och social, andra gånger är du väldigt inåt i dig själv, försiktig och reserverad. Du har kommit på att det är
oklokt att vara för uppriktig och ärlig när du öppnar upp dig för andra. Du är stolt över att du är en självständig tänkare och du accepterar inte en annan persons åsikter utan trovärdiga bevis. Du föredrar en viss mängd förändring och variation, och blir missnöjd när du blir hindrad av begränsningar och restriktioner. Ibland börjar du allvarligt tänka över om du har gjort det rätta, eller gjort rätt val i livet. Även om du verkar disciplinerad och kontrollerad på utsidan, så tenderar du att vara orolig och osäker på insidan.

Medan du har vissa personliga svagheter så kan du vanligtvis kompenserar för dem. Du har en stor mängd oanvänd kapacitet som du inte har nyttjat till dig fördel. Du har en tendens att vara kritisk mot dig själv. Du har ett starkt behov av att andra ska tycka om dig och uppskatta det du gör.

Lol vad skall man säga nu du har visserligen läst min blogg och mina post tydligen men det var ju typ lite creepy man as nice haha
Men asså jag förstår vad du menar och du läste mig löjligt väl, de med min osäkerhet att jag undrar när jag har gjort rätt eller fel är ju verkligen någonting som jag jobbar med att lära mig att jag gör mina val för jag tycker det är rätt för stunden typ!
Sedan det där med uppmärksamheten pratade jag om igår med en polare faktiskt jag har ju haft tjej i tre och ett halvt år typ och hon har sagt och verkligen öst över mig bekräftelse under den tiden och tror nu därför jag har kvar den att jag suger åt mig bekräftelse som en svamp haha

Men vill ändå lära mig mer om coldreading för det verkar ju vara as ball haha
//Aioo
Keep it up!
2013-04-14,13:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-14,14:16 av {2} Carl.)
Inlägg: #6
Läsa folks liv innan man känner dem!
Att jag läst din blogg och sett hur du är som person är bullshit. Men se vilken reaktion jag fick! Jag vet inte ett skit om dig men ändå var jag så exakt. Säger du samma ord som jag till dig så kommer du få samma reaktion av tjejerna. Den texten kommer fungera på nästan alla människor du möter.

Det var en Amerikansk forskare som lät ett stort gäng försökspersoner göra ett personlighetstest. Sedan fick personerna tillbaka ungefär samma text som jag skrev till dig och fick sedan betygsätta hur pricksäker förklaringen var, snittbetyget var 4.3/5.

Det fanns säkert en del i min text som var inkorrekt men det är inget du tänker på eftersom du är så impad av att jag kunde berätta så mycket om dig.

Du kanske vill göra en kortare cold reading. Då måste du se hur tjejen är. Är hon blyg kan du säga "Du ser ut att vara en tjej som vill lära känna folk innan du öppnar upp dig."

Detta har jag inte testat i verkligheten men det fungerade iaf på dig. Texten översätte jag från Engelska i veckan och har endast skrivit den till dig. Jag ska plugga in den och testa den på folk. Sen skriver jag hur väl det har fungerat.
2013-04-14,14:24,
Inlägg: #7
Läsa folks liv innan man känner dem!
Totalt ägd haha känns ändå nice Wink
Men jag är mer den kortare versionen och köra på det då man inte ofta har tid stt köra en lång om man är på krogen och sådant Smile
Keep it up!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur lång tid innan höra av sig efter första date? selected 3 2,444 2015-02-16,21:15
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Känner sig nedsatt av ingen anledning selected 4 2,385 2014-12-04,15:24
Senaste inlägg:: ångest101
  Hur var ni innan game? JohnDoe 16 9,750 2013-10-25,20:03
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Känner NI igen detta? Evilvalle 27 10,840 2012-04-27,01:21
Senaste inlägg:: Evilvalle
  HJÄLP: "Du skriver som om vi känner varandra" russel 21 8,541 2012-04-16,23:08
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}