LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att ljuga i sitt game
2012-04-25,00:00,
Inlägg: #1
Att ljuga i sitt game
Jag har ännu inte lyckats f-closea då jag är rätt ny inom detta. Eller jag har inte lyckats sen jag lärde mig om game. Nu är jag ju mycket mer påläst om Alpha, dominans, g-punkter, a-punkter, dirtytalk och allt för att vara den perfekta killen/älskaren än förut men jag har ju aldrig använt mig av det i praktiken. Är det ok att ljuga om sånt, eller att bre på lite extra när man gamear?

Ljuger ni när ni gamear? Inte små överdrifter eller nyanseringar av vad som hände utan regelrätta lögner? Anledningen till att jag frågar är för att jag skulle många gånger vilja peta in en historia om fontänorgasmer eller liknande för att få ut att jag är en helt underbar sexuell upplevelse. Liksom få tjejerna att veta att jag knullat tills tjejer svimmat av njutning och att en natt med mig blir den bästa i deras liv. Det känns svårt att sälja in mig som en sådan om jag säger att jag har läst skitmycket om sådant men fortfarande inte fått möjlighet att testa det på nån, även fast jag VET att jag i nuläget skulle vara den bästa dom haft. Det sänder ju ut signaler om att jag är en ensam kille som sitter och läser om och drömmer om sex hela dagarna tycker jag. Jag menar ju då givetvis också att man sedan byter ut eventuella lögner mot riktiga upplevda historier allt eftersom man får uppleva dom.
2012-04-25,00:04,
Inlägg: #2
Att ljuga i sitt game
En vit liten lögn dör man inte av Wink
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-04-25,00:05,
Inlägg: #3
Att ljuga i sitt game
vegas Skrev:Jag har ännu inte lyckats f-closea då jag är rätt ny inom detta. Eller jag har inte lyckats sen jag lärde mig om game. Nu är jag ju mycket mer påläst om Alpha, dominans, g-punkter, a-punkter, dirtytalk och allt för att vara den perfekta killen/älskaren än förut men jag har ju aldrig använt mig av det i praktiken. Är det ok att ljuga om sånt, eller att bre på lite extra när man gamear?

Ljuger ni när ni gamear? Inte små överdrifter eller nyanseringar av vad som hände utan regelrätta lögner? Anledningen till att jag frågar är för att jag skulle många gånger vilja peta in en historia om fontänorgasmer eller liknande för att få ut att jag är en helt underbar sexuell upplevelse. Liksom få tjejerna att veta att jag knullat tills tjejer svimmat av njutning och att en natt med mig blir den bästa i deras liv. Det känns svårt att sälja in mig som en sådan om jag säger att jag har läst skitmycket om sådant men fortfarande inte fått möjlighet att testa det på nån, även fast jag VET att jag i nuläget skulle vara den bästa dom haft. Det sänder ju ut signaler om att jag är en ensam kille som sitter och läser om och drömmer om sex hela dagarna tycker jag. Jag menar ju då givetvis också att man sedan byter ut eventuella lögner mot riktiga upplevda historier allt eftersom man får uppleva dom.

Stor skillnad på teori och praktik, just saying


Jag själv ljuger inte, men de händer att man överdriver imellanåt lr tar storys från andra
find it, fuck it, forget it.
2012-04-25,00:13,
Inlägg: #4
Att ljuga i sitt game
Beror ju helt på. Ljuger inte om mina intentioner, men det är ju såklart mer taktiskt att säga att det tar 15 minuter att komma hem till mig än 45.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-04-25,00:22,
Inlägg: #5
Att ljuga i sitt game
Jag drogs med sexuell osäkerhet i ÅR även efter att jag hade börjat med det här. Tog mig ett och ett halvt år att klippa mitt V-kort, och ytterligare ett halvår att komma bort från min osäkerhet eftersom jag var så jävla rädd att verka otillräcklig och att pulla triggern, så du är inte ensam.

Det första du borde göra, dock, är att sluta kolla på porr och runka. Du blir kåt av att se en kjol smitas åt av vinden runt en tjejs rumpa på stan. SADAFFXZFZXFZXFFFFFFF Tro fen att du kommer spruta som ett as när du har en näck brud i sängen. Säg bara att du inte runkat på hur länge som helst och säg åt henne att suga upp ett stånd igen (även om du redan kommer att vara tillräcklig hård för att köra igen på direkten)
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-04-25,00:23,
Inlägg: #6
Att ljuga i sitt game
Jafan, ljuger en hel del. Förut innan jag varit med en "modell" så gapade jag ofta ur mig om min "ex flickvän som var modell blablalba", snart nog behövde jag inte ljuga om det längre Wink.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-25,01:55,
Inlägg: #7
Att ljuga i sitt game
"Its not lying - its flirting" är ett rätt bra motto att gå efter egentligen. Jag tycker icke det är någon big deal att ljuga lite när man raggar, absolut inte. Sen finns det ju en gräns nånstans med. Gör du som du gör, I think its fine. Börjar du däremot göra som Barney Stinson äre lite mer varningsklockor. En tumregel jag kom på nu som verkar funka rätt bra är att om du inte kan vifta undan det som att du skämtat ifall nån bustar dig så borde du nog inte ljuga om det.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-04-25,08:55,
Inlägg: #8
Att ljuga i sitt game
Märker nu på era svar att jag formulerade mig lite dåligt. Jag är alltså inte ny på detta med sex. Däremot är jag ny inom game. Började läsa om detta för 4 månader sedan och började praktisera det för 2 månader sedan ungefär. Däremot så har jag av olika anledningar inte haft sex sedan jag började praktisera game, så det har inte med oerfarenhet att göra som så, snarare att jag inte hunnit prova mina nyaste kunskaper i praktiken ännu.

Tack för tipsen i varje fall. Jag tolkar det som att det är okej att ta i litegrann när man berättar så länge man inte överdriver.
2012-04-26,16:35,
Inlägg: #9
Att ljuga i sitt game
vegas Skrev:även fast jag VET att jag i nuläget skulle vara den bästa dom haft...
okeeeeeeejjj???
2012-04-26,18:38,
Inlägg: #10
Att ljuga i sitt game
Jag hittade på en massa bullshit-historier JÄMT förut, kände att jag ALLTID behövde ha en rolig anekdot ur mitt crazy liv som ett ess i rockärmen. Typ om det hade varit en regnig dag så drog jag nåt om att jag var tvungen att springa in på en leksaksaffär och det enda paraplyet dom hade var ett skitlitet rosa tjejparaply med my little pony på och OMG DET VAR SÅ JÄVLA CRAZY! Fick tjejerna att skratta men det kom hela tiden från framen av att jag måste underhålla dom konstant för att hålla intresset uppe. Visserligen bra övning i story telling men har blivit lite mer chill sen dess Smile
2012-04-26,19:56,
Inlägg: #11
Att ljuga i sitt game
Evilvalle Skrev:Jafan, ljuger en hel del. Förut innan jag varit med en "modell" så gapade jag ofta ur mig om min "ex flickvän som var modell blablalba", snart nog behövde jag inte ljuga om det längre Wink.
körde den i helgen =) haha


slyngel Skrev:Jag hittade på en massa bullshit-historier JÄMT förut, kände att jag ALLTID behövde ha en rolig anekdot ur mitt crazy liv som ett ess i rockärmen. Typ om det hade varit en regnig dag så drog jag nåt om att jag var tvungen att springa in på en leksaksaffär och det enda paraplyet dom hade var ett skitlitet rosa tjejparaply med my little pony på och OMG DET VAR SÅ JÄVLA CRAZY! Fick tjejerna att skratta men det kom hela tiden från framen av att jag måste underhålla dom konstant för att hålla intresset uppe. Visserligen bra övning i story telling men har blivit lite mer chill sen dess Smile

mmm, jag är dock kvar där till stor del, jag önskar jag kunde få NORMAL SHIT att låta lika fett, har en polare som berättar om sin resa på spårvagnen och alltid lika coolt, trots att han typ inte har gjort nåt, jag måste göra som du beskrev, han gör det utan nåt speciellt extra utan bara genom sotry telling, fattar itne hur man gör
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-04-26,22:02,
Inlägg: #12
Att ljuga i sitt game
Min spontana tanke när jag läser det du skriver är att visst, vill du bygga din självkänsla på påhittade historier om hur awesome du är på att ge brudarna fontänorgasmer, fine go for it, men frågan är hur du kommer må när det väl kommer till kritan? Jag ser inget fel i att dra till lite sånna historier när man är så pass trygg i sig själv att man skiter fullständigt i vad andra tycker och tänker, men att bygga upp sitt game från grunden på detta tror jag bara kommer straffa sig för dig i längden.

Visa att du är awesome på andra sätt istället och sen kommer erfarenheten med tiden genom att exprimentera, bygg inte ditt game på något du inte är, jag lovar dig att det straffar sig. När du sen är trygg nog i dig själv kan du dra sånna historier just for the lulz. Det är min åsikt i alla fall.
2012-04-27,01:19,
Inlägg: #13
Att ljuga i sitt game
du verkar ha fått för dig att du måste dirtytalka en tjej eller berätta om fontänorgasmer för att ligga med henne, that is not the case, låt det komma som en överaskning istället Smile med de sagt så hell, ljug om du känner för det, mina historier kan vara fett överdrivna ibland (i synnerhet på fyllan) i långa loppet kommer det logiskt nog dock facka med din självkänsla om du överdriver det
I LIKE MY HOES LIKE SUMMER, NO CLASS


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Encouraging for n00bs: I know an asperger kid with good game ridiculousbeast 11 5,329 2023-09-10,20:08
Senaste inlägg:: superduperadmin
  Game/personlighets utveckling även om man har tjej! Milky 4 3,484 2014-06-09,11:09
Senaste inlägg:: Milky
  Förslag på förbättringar i mitt game TicTac 3 2,046 2013-05-31,14:58
Senaste inlägg:: Nystart
  Var gjorde jag fel? SMS-game ChuckNorris 31 14,643 2012-11-10,12:51
Senaste inlägg:: ChuckNorris
  Direct game. Spade 4 1,833 2012-07-21,23:31
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}