LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Satsa lr inte ?
2015-03-29,23:32,
Inlägg: #1
Satsa lr inte ?
Jag var ute häromdan med polaren på fredagsutgång. När väl anlände var allting smooth vi var vid baren först o beställde drinkar, fick så mycket attensions från tjejer att 3 st till o med kom fram o presenterade sig, bra drag på kvällen helt enkelt.

Bara stund senare var en brud 3 meter ifrån mig, en (HB 10 poängare) jag tidigare har pratat med på gymmet typ skojat flörtat alltid good spark med henne. Hon blev häpnad och var överglad för att se mig första gång på klubb, hon kom fram o vi snacka samtidigt jag tog om henne runt mig, kino u know(ofc läst game sen 6 år)
gick vidare med polaren efter o tog cigg vi kommer tbx ser vad som sker på dansgolvet och ofc är hon där o blir glad när hon ser mig o försöker dra in mig för att dansa men sa att jag gärna kollar på när hon dansar ist.

klockan tickar o man är ganska trött så går fram ett steg o drar henne med handen mot mig o kör lite dirtydans med henne snabbt innan jag säger hejdå, hon skrattar o puttar bort mig för min dirty grindin, just där säger jag att jag ska hemåt nu då sa hon något typ äta pizza efter tror jag, de var kasst att kunna höra med mycket musik i bakrunden. Tar fram min telefon mot henne så hon kan knappa in sitt nr men där kommer det skumma. Hon säger nej inte nu uh-uh, jag bara ok o drog vidare.

--

Är det nåt på tok, har aldrig tidigare varit med om detta, gillar mig på alla sätt men tvivlar på att ge mig numret. Påpekar dock oxå att jag kommer se henne säkert igen snart på gymmet men tanken är ska man fortsätta lr skaman bli kall o låta henne va?? Dodgy

BLESS


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tillit, något som inte stämmer, vad gör jag? Champagne 7 3,004 2017-03-17,23:14
Senaste inlägg:: Champagne
  Perfect match vill inte ses mer? Rednales 11 5,880 2016-08-01,21:01
Senaste inlägg:: TobiasK
  Skriva eller inte? Shimney 0 1,108 2015-12-04,23:50
Senaste inlägg:: Shimney
  Kan inte läsa henne bcude 4 2,997 2014-10-03,15:40
Senaste inlägg:: bcude
  Eskalera snabbt eller inte? Colonel Love 4 2,025 2013-04-07,21:43
Senaste inlägg:: confused...
  Att lära sig att inte bry sig Nystart 14 5,627 2013-01-11,19:13
Senaste inlägg:: Mössan
  Internet: "haha, så lätt får man inte mitt nummer" slyngel 6 2,523 2012-05-11,00:01
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}