LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hålla tjej i handen
2012-05-06,21:17,
Inlägg: #1
Hålla tjej i handen
har märkt på ett flertal dejter nu att ett bra sätt att testa en tjej om hon är on eller off är att hålla hennes hand, om ni kan promenera runt och hålla varandra i handen så är hon on och gör hon inte det så är hon off.

Stämmer min teori eller är jag ute och cyklar?
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-06,21:32,
Inlägg: #2
Hålla tjej i handen
om du tkr att den stämmer så stämmer den?

Det finns inget "rätt" eller "fel"
2012-05-06,21:38,
Inlägg: #3
Hålla tjej i handen
ville få igång en diskussion, det är en teori jag har men jag vet inte om den stämmer än därför ställer jag frågan här Tongue
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-06,21:54,
Inlägg: #4
Hålla tjej i handen
Finns heller inget som alltid funkar Smile
2012-05-06,22:21,
Inlägg: #5
Hålla tjej i handen
Ja helt klart, man kan se det som ett compliance test. Ju mer attraherad hon är -> ju mer compliance -> ju större är chansen att hon går med på vad du gör med na.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-05-06,23:09,
Inlägg: #6
Hålla tjej i handen
En grej man kan göra när man håller handen är att klämma den lite lätt, om hon klämmer tillbaka är det en stark IOI.
2012-05-09,05:38,
Inlägg: #7
Hålla tjej i handen
varför skulle hon ens träffa dig om det inte är on?
2012-05-09,09:05,
Inlägg: #8
Hålla tjej i handen
Show boat Skrev:varför skulle hon ens träffa dig om det inte är on?

Hahah verkligen!

Insecureboy: Med risk för att blanda ihop dig någon annan, var det inte du som förespråkade att man inte skulle titta efter IOIConfused?
2012-05-09,17:15,
Inlägg: #9
Hålla tjej i handen
Att hålla en tjej i handen är ju precis som att man vill ha henne som flickvän..
Ligga? Why so serious?
2012-05-09,19:16,
Inlägg: #10
Hålla tjej i handen
Fatbill Skrev:Hahah verkligen!

Insecureboy: Med risk för att blanda ihop dig någon annan, var det inte du som förespråkade att man inte skulle titta efter IOIConfused?

Nope det var jag som sa det, Hela syftet med den här tråden är dock att mint teori är att man kan se om en tjej är on eller off genom att hålla hennes hand. Jag vill helt enkelt ha svar på om denna teorin stämmer eller om den inte gör det. Om du missuppfattade mig och trodde att man SKA göra så för att se om en tjej är on eller off så säger jag "grow some balls and kiss her"
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-09,19:34,
Inlägg: #11
Hålla tjej i handen
Insecureboy Skrev:Nope det var jag som sa det, Hela syftet med den här tråden är dock att mint teori är att man kan se om en tjej är on eller off genom att hålla hennes hand. Jag vill helt enkelt ha svar på om denna teorin stämmer eller om den inte gör det. Om du missuppfattade mig och trodde att man SKA göra så för att se om en tjej är on eller off så säger jag "grow some balls and kiss her"


Ja asså, om hon träffar dig är det väl ett tillräckligt stort tecken på att det är on?

om du inte menar på krogen då med någon random
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-05-09,20:26,
Inlägg: #12
Hålla tjej i handen
Insecureboy Skrev:Nope det var jag som sa det, Hela syftet med den här tråden är dock att mint teori är att man kan se om en tjej är on eller off genom att hålla hennes hand. Jag vill helt enkelt ha svar på om denna teorin stämmer eller om den inte gör det. Om du missuppfattade mig och trodde att man SKA göra så för att se om en tjej är on eller off så säger jag "grow some balls and kiss her"

Haha, ser du inte vad du själv skriver? Du vill verifiera din teori, vilken är "se om en tjej är on eller off genom att hålla hennes hand" (Kolla efter IOI med andra ord). Du vill bara få bekräftat att något du gör också fungerar för andra men du förespråker inte att använda det.. Ehh?
2012-05-09,20:49,
Inlägg: #13
Hålla tjej i handen
Fatbill Skrev:Haha, ser du inte vad du själv skriver? Du vill verifiera din teori, vilken är "se om en tjej är on eller off genom att hålla hennes hand" (Kolla efter IOI med andra ord). Du vill bara få bekräftat att något du gör också fungerar för andra men du förespråker inte att använda det.. Ehh?

Precis för jag VAR NYFIKEN, jag ville verifiera min teori därav denna tråd.... Sen angående att jag förespråkar för andra att inte använda IOIs. Det jag menar är att du inte ska stirra dig blind på IOI typ fan jag måste ha 3 IOI annars kan jag inte kyssa henne. Du får gärna kolla efter IOI men bli inte beroende av dom bara för då missar du många skott. (och ja det blev lite rörigt, men det är non runkets fel, jag tänker bara på sex hela tiden, nästa gång ska jag dra en runk innan så att det inte blir så rörigt)

.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-09,21:03,
Inlägg: #14
Hålla tjej i handen
[Image: 13995d1331510309-funny-gaming-pictures-u...y-seal.jpg]
2012-05-09,21:49,
Inlägg: #15
Hålla tjej i handen
WALL-E Skrev:[Image: 13995d1331510309-funny-gaming-pictures-u...y-seal.jpg]

Aahhahaaha
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-05-10,15:34,
Inlägg: #16
Hålla tjej i handen
Jag föredrar armkrok eftersom det är mer nedtonat och inte lika romantiskt som hand-i-hand är. Jag får känslan att hålla handen är mer comfort på det mer "pojkvänniga" stadiet och att tjejen då får för sig att du vill vara tillsammans med henne och därför compliancar på din "relationship-invit" istället för plain attraction. Någon som känner igen det?
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-05-11,16:45,
Inlägg: #17
Hålla tjej i handen
Insecureboy Skrev:Precis för jag VAR NYFIKEN, jag ville verifiera min teori därav denna tråd.... Sen angående att jag förespråkar för andra att inte använda IOIs. Det jag menar är att du inte ska stirra dig blind på IOI typ fan jag måste ha 3 IOI annars kan jag inte kyssa henne. Du får gärna kolla efter IOI men bli inte beroende av dom bara för då missar du många skott. (och ja det blev lite rörigt, men det är non runkets fel, jag tänker bara på sex hela tiden, nästa gång ska jag dra en runk innan så att det inte blir så rörigt)

.

Då är jag med, tycker fortfarande det är ganska motsägelsefullt. Anyway, om jag vill hålla en tjej i handen så gör jag det, sen får det gå som det går


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Ringa tjej man inte snackat med på ett tag ChuckNorris 4 1,998 2018-02-13,11:19
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Sämsta anledningen en tjej har flakeat på dig resorb 4 1,509 2017-10-31,01:41
Senaste inlägg:: joak
  Återuppta kontakt med tjej man inte pratat med på ett tag ChuckNorris 2 2,071 2015-10-16,00:04
Senaste inlägg:: Bruno
  Känna sexuellt för en tjej men sen helt off... selected 6 3,039 2014-07-14,15:35
Senaste inlägg:: selected
  Tjej i min dröm nyllen 12 6,402 2014-04-30,15:00
Senaste inlägg:: illdan
  Tjej i förhållande knullar med badboy Danger 36 23,370 2014-03-10,00:34
Senaste inlägg:: russel
  Samma tjej men olika person på olika ställen selected 6 2,742 2013-07-17,16:47
Senaste inlägg:: confused...
  fråga om när tjej använder "push pull" på en... tay 6 2,710 2013-05-06,19:59
Senaste inlägg:: devil
  Tjej vill ha kuk men har pojkvän selected 17 7,555 2013-03-05,22:00
Senaste inlägg:: trollface
  Tjej gör slut med killen över telefon medan ger blowjob..... selected 11 5,548 2013-02-02,16:19
Senaste inlägg:: Entreprenören

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}