LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Utseende
2012-06-29,14:42,
Inlägg: #41
Utseende
Det är rätt intressant. Minns att det diskuterades rätt friskt på förra forumet med. Bl a jag och Evilvalle hade en dispyt om det, där jag sa nee, utseendet har icke den betydelsen medans Valle tyckte tvärtom, typ: JOE DET HAR DET VISST &¤/!q%/%/ ABBEY E FUL //&¤(&&(## JA HAR FÅTT BRUDAR PÅ UTSEENDE )(/)%(#/)/¤

Nu har Valle bytt åsikt, och tycker som jag. Lite kul att notera. Wink
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-06-29,16:33,
Inlägg: #42
Utseende
AbbeyRoad Skrev:Det är rätt intressant. Minns att det diskuterades rätt friskt på förra forumet med. Bl a jag och Evilvalle hade en dispyt om det, där jag sa nee, utseendet har icke den betydelsen medans Valle tyckte tvärtom, typ: JOE DET HAR DET VISST &¤/!q%/%/ ABBEY E FUL //&¤(&&(## JA HAR FÅTT BRUDAR PÅ UTSEENDE )(/)%(#/)/¤

Nu har Valle bytt åsikt, och tycker som jag. Lite kul att notera. Wink

Inkorrekt!

Återigen, med alla andra faktorer likställda så ger utseende ett advantage, ofcourse. Flickor vill ha hälsosamma genetics också du vet. Med det sagt så finns det andra faktorer som är viktigare.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-29,17:08,
Inlägg: #43
Utseende
Det gör ont att erkänna att man har haft fel!

Smile
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-06-29,17:16,
Inlägg: #44
Utseende
AbbeyRoad Skrev:Det gör ont att erkänna att man har haft fel!

Smile

Japp så ta nu lite smärtstillande, bit på en grov pinne och ERKÄNN!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-29,18:42, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-29,18:46 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #45
Utseende
Tur att jag gillar somalisk snopp då, mr kungarnas kung. FnizZ
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-06-29,18:47, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-29,18:52 av {2} superduperadmin.)
Inlägg: #46
Utseende
AbbeyRoad Skrev:Tur att jag gillar somalisk snopp då, mr kungarnas kung. FnizZ

Hmmm! NOTERAT!

FÖR DETTA ÄR INTE REDIGERAT I EFTERHAND PGA HOMOSEXUELLA TENDENSER O ANNAT MENTALT CRAP SOM FLORERAR I MIN SKALLE.

ALL HAIL TO THE ADMIN ALL MIGHTY O STORE ABBEY HAIL ABBEY
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-29,18:52,
Inlägg: #47
Utseende
Ps. Valle e bög. Ds.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-06-29,23:03,
Inlägg: #48
Utseende
Jag har alltid tyckt att jag är snygg, det är så jag tycker om mig själv när jag ser mig själv i spegeln, vad andra brudar tycker är helt ointressant för min del vare sig om de tycker samma sak eller motsatsen men om de tycker likadan är det självklart att man blir lite ego boostad, men inget jag söker bekräftelse.

En sak är klar att jag har blivit bemött på trevligare sätt av snygga brudar än icke snygga, jag har märkt väldigt många gånger att fula brudar hela tiden pratar om snygga killar hit och dit, roliga är att de inte får dessa snygga killar medan dessa fula tjejer som tycker vi är fula får snygga brudarna.

Förut jag gav mig på mindre snygga brudar som såg helt okej ut, de dissade mig pga. mitt utseende.

Utseende spelar roll på nätgame men spelar mindre roll irl.
2012-06-29,23:14,
Inlägg: #49
Utseende
selected Skrev:Jag har alltid tyckt att jag är snygg, det är så jag tycker om mig själv när jag ser mig själv i spegeln, vad andra brudar tycker är helt ointressant för min del vare sig om de tycker samma sak eller motsatsen men om de tycker likadan är det självklart att man blir lite ego boostad, men inget jag söker bekräftelse.

En sak är klar att jag har blivit bemött på trevligare sätt av snygga brudar än icke snygga, jag har märkt väldigt många gånger att fula brudar hela tiden pratar om snygga killar hit och dit, roliga är att de inte får dessa snygga killar medan dessa fula tjejer som tycker vi är fula får snygga brudarna.

Förut jag gav mig på mindre snygga brudar som såg helt okej ut, de dissade mig pga. mitt utseende.

Utseende spelar roll på nätgame men spelar mindre roll irl.

Yep. Återigen, fulare/fetare tjejer får bekräftelse av att en snygg kille vill ha dom. En tjej som är fräsch och vet om det har redan troligtvis varit med ett par snygga killar och fått bekräftelse av 20000st, därav bryr hon sig inte särskilt mycket om det. Vad hon dock kan få bekräftelse av är en snubbe som är rolig, underhåller sig själv, inte söker någon bekräftelse, gör det han vill göra, är "okontrollerbar" vilket gör att hon börjar luta sig mot honom och investera energi.

However är det ofta mycket lättare för en klassiskt "snygg kille" att känna sig värdig tjejen - varför? För att i stort sett hela samhället säger åt honom att han är värdig, medans en fulare kille ofta måste hjärntvätta sig community-style för att kunna få samma känsla av värdighet och tillgång till sitt självförtroende.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-30,00:06,
Inlägg: #50
Utseende
Evilvalle Skrev:Yep. Återigen, fulare/fetare tjejer får bekräftelse av att en snygg kille vill ha dom. En tjej som är fräsch och vet om det har redan troligtvis varit med ett par snygga killar och fått bekräftelse av 20000st, därav bryr hon sig inte särskilt mycket om det. Vad hon dock kan få bekräftelse av är en snubbe som är rolig, underhåller sig själv, inte söker någon bekräftelse, gör det han vill göra, är "okontrollerbar" vilket gör att hon börjar luta sig mot honom och investera energi.

However är det ofta mycket lättare för en klassiskt "snygg kille" att känna sig värdig tjejen - varför? För att i stort sett hela samhället säger åt honom att han är värdig, medans en fulare kille ofta måste hjärntvätta sig community-style för att kunna få samma känsla av värdighet och tillgång till sitt självförtroende.

Helt rätt. Bara synd att dessa fula brudar inte blir övertygad om att man inte bryr sig om de tycker vi är fula. Verkar som de inte fattat det iaf med de brudarna jag kommit kontakt med o dissat mig pga utseendet.

hur sub kommunicerar man för en tjej som är kall o otrevlig bara för hon tycker du inte är snygg, liknande detta utan att säga det rakt ut "vart än du gör så är jag snyggare än dig o du borde vara tacksam att du har fått min uppmärksamhet" ?
2012-06-30,00:08,
Inlägg: #51
Utseende
selected Skrev:Helt rätt. Bara synd att dessa fula brudar inte blir övertygad om att man inte bryr sig om de tycker vi är fula. Verkar som de inte fattat det iaf med de brudarna jag kommit kontakt med o dissat mig pga utseendet.

hur sub kommunicerar man för en tjej som är kall o otrevlig bara för hon tycker du inte är snygg, liknande detta utan att säga det rakt ut "vart än du gör så är jag snyggare än dig o du borde vara tacksam att du har fått min uppmärksamhet" ?

Genom att inte bry sig om sin kyla och upprätthålla sitt sinnestillstånd. Dvs hon och hennes respons har ingen påverkan på hur du mår.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-30,15:15,
Inlägg: #52
Utseende
Well som en kille som ser väldigt bra ut så kan jag säga att personlighet, kläder som sitter bra och frisyr som passar en räcker så jävla långt bara du inte är buttfucked UGLY så är utseendet inte ett problem.
Visst kan man få freebees som snygg och attraktion byggs kanske upp mycket fortare.
Men vad spelar det för roll, du går ju ändå runt och pratar med tjejer och är ändå med dem tillräckligt länge för att bygga upp attraktion från "scratch".

Börja köp jeans som faktiskt sitter bra och banta om du är tjock, resten är inte så viktigt som en del tror.


Btw Valle du verkar ganska osäker när det just kommer till ditt eget utseende. Hur kommer det sig att det sitter kvar trots alla tjejer du varit med?
2012-06-30,15:33,
Inlägg: #53
Utseende
Sux Skrev:Well som en kille som ser väldigt bra ut så kan jag säga att personlighet, kläder som sitter bra och frisyr som passar en räcker så jävla långt bara du inte är buttfucked UGLY så är utseendet inte ett problem.
Visst kan man få freebees som snygg och attraktion byggs kanske upp mycket fortare.
Men vad spelar det för roll, du går ju ändå runt och pratar med tjejer och är ändå med dem tillräckligt länge för att bygga upp attraktion från "scratch".

Börja köp jeans som faktiskt sitter bra och banta om du är tjock, resten är inte så viktigt som en del tror.


Btw Valle du verkar ganska osäker när det just kommer till ditt eget utseende. Hur kommer det sig att det sitter kvar trots alla tjejer du varit med?

Ey man, not sure om det är "osäkerhet", är mer nåt jag valt att i stort sett ignorera så mycket som möjligt. Varför?

Dels för att jag märkte på mig själv ett tag, tror det var runt 2007 någon gång när jag började bli kallad het till höger och vänster, så blev jag också igen väldigt väldigt självmedveten om mitt utseende vilket gjorde att jag började basera mitt själv-värde på hur jag såg ut just den dagen -> Kände jag mig fräsch, perfekt frilla, solbränd osv så gjorde jag bra ifrån mig -> Var jag sliten, blek, ruttna kläder or whatever så var gamet crap. Sen kan det ha mycket å göra med att jag, när jag lärde mig om evo psykologi, biologi osv och fick höra att utseende inte var någon större faktor what so ever så gick jag on a rampage och mitt game blev bra väldigt väldigt snabbt, det kändes som att jag blivit "fri" or whatever. Varför jag just blev självmedveten över utseendet så lätt kan mycket ha å göra med nåt skit om att skolans jevla super-alfa i högstadiet kallade mig ugly när jag gick i 7an (och var blek, smal och CS-nörd), något som gjorde att jag blev rätt osäker med tjejer i något år och som säkerligen satt sina spår.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-30,16:41,
Inlägg: #54
Utseende
lol killen som ser ut som colin farrells muskulösa lillebror Big Grin
2012-06-30,16:57,
Inlägg: #55
Utseende
CheddarJocke Skrev:lol killen som ser ut som colin farrells muskulösa lillebror Big Grin
Glöm inte att också lägga fokus på partiet mellan anus och prinskorven.
2012-06-30,18:07,
Inlägg: #56
Utseende
Evilvalle Skrev:Ey man, not sure om det är "osäkerhet", är mer nåt jag valt att i stort sett ignorera så mycket som möjligt. Varför?

Dels för att jag märkte på mig själv ett tag, tror det var runt 2007 någon gång när jag började bli kallad het till höger och vänster, så blev jag också igen väldigt väldigt självmedveten om mitt utseende vilket gjorde att jag började basera mitt själv-värde på hur jag såg ut just den dagen -> Kände jag mig fräsch, perfekt frilla, solbränd osv så gjorde jag bra ifrån mig -> Var jag sliten, blek, ruttna kläder or whatever så var gamet crap. Sen kan det ha mycket å göra med att jag, när jag lärde mig om evo psykologi, biologi osv och fick höra att utseende inte var någon större faktor what so ever så gick jag on a rampage och mitt game blev bra väldigt väldigt snabbt, det kändes som att jag blivit "fri" or whatever. Varför jag just blev självmedveten över utseendet så lätt kan mycket ha å göra med nåt skit om att skolans jevla super-alfa i högstadiet kallade mig ugly när jag gick i 7an (och var blek, smal och CS-nörd), något som gjorde att jag blev rätt osäker med tjejer i något år och som säkerligen satt sina spår.

Känner verkligen igen det där. Fick "lära mig" väldigt tidigt om vad andra tyckte om mitt utseende. Aldrig sa någon "du är fan dum i huvudet" eller "fan vad tråkig du är" utan det handlade alltid om utseende. Fick ett par rejäla smällar av det där, samtidigt som en del andra brudar sa att jag var riktigt snygg/het/söt/whatevz, så jag blev paranoid som fan och trodde att det var allt som spelade roll. Och det tror väl fortfarande de flesta jag umgås med. "Du spelar nog fan inte i hennes liga". Går man fram själv i sådant läge och blir nedskjuten är de noga att påpeka just det - "satsa lägre". Glad att jag iaf nu aktivt försöker ignorera saker som utseende.

Verkligen intressant hur hjärntvättade folk är av skiten. Oavsett om man tycker utseende är viktigt eller helt oviktigt, kan man väl ändå enas om att det inte är ALLT? ^^

"All limitations are self imposed"

2012-06-30,21:35,
Inlägg: #57
Utseende
Är det oklart sak inom PUA vad egentligen tjejer är ute efter? Tjejer är ju så långt ifrån killar mer som psykologisk sätt, de kan liksom sig vara helt alone forever om de inser killen inte är nog intressant fastän det är massor av olika killar de träffat. Kan det verkligen vara så att det kan vara fel på alla dessa killar o att bara tjejer som är perfekta? Så tjejer behöver ingen personlig utveckling utan bara vi killar som är tvingade om vi ens ska få de. För det känns om man inte har nåt game så är det omöjligt att få tjej. Rätta mig om jag har fel.
2012-07-01,02:09,
Inlägg: #58
Utseende
selected Skrev:Är det oklart sak inom PUA vad egentligen tjejer är ute efter? Tjejer är ju så långt ifrån killar mer som psykologisk sätt, de kan liksom sig vara helt alone forever om de inser killen inte är nog intressant fastän det är massor av olika killar de träffat. Kan det verkligen vara så att det kan vara fel på alla dessa killar o att bara tjejer som är perfekta? Så tjejer behöver ingen personlig utveckling utan bara vi killar som är tvingade om vi ens ska få de. För det känns om man inte har nåt game så är det omöjligt att få tjej. Rätta mig om jag har fel.

Tror det blir lättare om du tänker i termer av värde istället för game. Män och kvinnor söker olika saker i sina partners för att säkra vår överlevnad. Exempelvis värderar vi män utseende väldigt mycket medan kvinnor värderar beteende i mycket större utsträckning. Game kommer in i att du kan utveckla ditt beteende för att bli mer attraktiv/högre värde och på så vis få större valmöjligheter.

Angående val av partners så är kvinnor generellt mycket mer selektiva. Därför att de biologiskt/omedvetet riskerar att få bära på barnet i 9 månader. Därför är det större sannolikhet att en man av högt värde sätter på en lågvärdes brud om han har surt en kväll än tvärtom.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-07-01,02:36,
Inlägg: #59
Utseende
selected Skrev:Är det oklart sak inom PUA vad egentligen tjejer är ute efter? Tjejer är ju så långt ifrån killar mer som psykologisk sätt, de kan liksom sig vara helt alone forever om de inser killen inte är nog intressant fastän det är massor av olika killar de träffat. Kan det verkligen vara så att det kan vara fel på alla dessa killar o att bara tjejer som är perfekta? Så tjejer behöver ingen personlig utveckling utan bara vi killar som är tvingade om vi ens ska få de. För det känns om man inte har nåt game så är det omöjligt att få tjej. Rätta mig om jag har fel.

Well du kan skatta dig dock för att du kan faktiskt ta tag i det hela å BLI mer attraktiv. En tjej som är född med ett ruttet utseende är fucked, i stort sett, och får välja bland andra (fjärde) hands sorteringen.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-01,04:58, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-07-01,05:09 av {2} TonightIsTheNight.)
Inlägg: #60
Utseende
Blir förbannad när jag tänker på all onödig tid jag lagt på att bry mig om/oroa mig för utseende när det är så pass irrelevant. Bara pga ett rykte att det skulle vara såååååå viktigt som baserar sig på en liten del av verkligheten och ignorerar jävligt mkt av verkligheten. Hela grejen är så satans korkad så det finns inte. Bättre att ha diverse egenskaper av högt värde via sitt beteende och skörda frukterna av det, oroar man sig för sin brist på fina drag kommunicerar man lågt värde ändå , helt säkerligen. lol

En chode bryr sig om utseende. En skön kille accepterar sitt utseende, sen förbättrar andra saker ---- > Game går upp. Mina 2 cents

Sen att ta hand om det hyfsat och inte låta fasaden förfalla anser jag är vettigt iofs, som flera sagt i tråden.

EDIT:

Tänkte på att det kan va nåt positivt att va ful då det tvingar en att "trust in ones own eyes" och tänka rationellt för att vara självsäker ifall man är ful just pga diverse chodeidioter som tror en tjej är out of a dudes leauge om hon är snyggare än honom. Vilket är något positivt ---- > man blir mindre bekräftelsesökande, GENUINT säker och mer rotad i sin egen verklighet, mindre beroende av skadligt grupptänk. Det är logiskt iaf?

Är nog även hälsosamt att man tvingas tänka mindre ytligt.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Allt handlar om utseende bradpitt 108 72,895 2018-10-06,10:04
Senaste inlägg:: Cogo
  Min story - Utseende vs Beteende. Silentshot 3 2,509 2013-02-08,08:59
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. Avager 6 2,979 2012-02-22,13:54
Senaste inlägg:: Resaj

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}