LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hurdan är den gemene svenske mannen egentligen på krogen?
2012-07-09,18:42,
Inlägg: #1
Hurdan är den gemene svenske mannen egentligen på krogen?
Tjena casanovor!
Alltså när jag festat utomlands så ser jag ofta killar som cold approachar och börjar ragga på främmande kvinnor, med blandade resultat förstås, men, här i Sverige ser jag det inte alls lika ofta, och om det händer är det oftast någon wt som försöker spela alfa och som har linne, 30 tatueringar och hål i öronen; nån somalier som inte förstår att tjejerna faktiskt sagt nej och bett honom dra åt helvete eller så är killen ganska kraftigt berusad. Jag vet inte, kanske bara är jag som är fokuserad på mitt egna ''game'' så att jag inte lägger märke till andra men när jag är ute så är det även som att omgivningen höjer på ögonbrynen när man börjar ragga och tar numret av nån brud, även fast det är på krogen.

Ja, jag vet ju inte om det riktigt stämmer överens med verkligheten. Kanske bara är så i min stad men vad säger ni andra? Vad tycker ni? Hur är den typiske svenske killen på krogen?Rolleyes
2012-07-09,18:54,
Inlägg: #2
Hurdan är den gemene svenske mannen egentligen på krogen?
Den gemene svenske mannen på krogen är i mina ögon ganska lame! Han går ut med sina kompisar, sitter gärna med en öl i handen och surrar med folket han förkrökade med (dom han gick dit med). Är tjejer med i sällskapet så är dom viktiga och deras åsikt likaså, vill tjejerna dansa så hakar killarna på. Står gärna i ring runt tjejerna för att hoppet om att nåt kanske händer inte är ute ännu. Då han är som mest intim med tjejen han gick dit med är när en annan kille försöker ragga upp henne och hon vill "bli räddad" och börjar då trycka sig mot sin kompis...för hon vet att han är ofarlig och är i kompisfacket så han skulle inte göra nåt ändå. När tjejen har vart ute med killen ett par gånger så har hon börja fattat att han gillar ju henne, vilket pumpar hennes ego lite extra och antingen hänger hon kvar för mer bekräftelse eller så tar hon avstånd.

Det tror jag är bilden av en vanlig snubbe som går ut på krogen (=
2012-07-09,19:50,
Inlägg: #3
Hurdan är den gemene svenske mannen egentligen på krogen?
Yep noname got it.

Den gemene svenske gossen raggar sällan på flickor han inte känner sen tidigare, de fåtal ggr han väl gör det är när han dragit i sig allt för många öl vilket gör honom rejält sluddrig, ibland hittar han en lika sluddrig flicka vilket vid vissa tillfällen om logistiken tillåter resulterar i ännu sluddrigare värdelös sex.

Ofta grymt reaktiv, bekräftelsesökande och med ett mindset av att majoriteten av flickor vill vänta 2-3dejter innan dom tillåter någon stoppa snorren i dem.

Alla "PUAs" or whatever jag känner från ett annat land säger samma sak - Svenska snubbar klär sig i regel väldigt bra, men där tar det stopp - Inget uppvisande av maskulinitet, hornyness eller personlighet what so ever. Den svenska mannen är i regel väldigt tillknäppt.

Detta resulterar i att det faktiskt inte är allt för svårt att stå ut från mängden på krogen, sålänge man förstår lite grundläggande koncept som att flickor gillar pro socialt beteende, dominans, icke-dömande sexuellt och att man inte ska kvalificera sig för dom - bara man approachar och är relativt normal i skallen så står man ut rätt fint.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fler och hungrigare män på krogen Fiskarn 11 3,384 2017-11-05,19:50
Senaste inlägg:: piraten99
  Vakt/värd på krogen Bert 5 3,108 2015-04-01,16:23
Senaste inlägg:: haha
  Vad är det med svenska tjejer egentligen? selected 42 22,081 2013-12-14,04:23
Senaste inlägg:: Tenga
  När man träffar brudar vid sidan av krogen sjoggaa 8 3,610 2013-10-05,19:31
Senaste inlägg:: russel
  Hur spontant trevliga är ni egentligen? Bubblan 15 5,104 2013-07-23,01:29
Senaste inlägg:: Bubblan
  Hur fungerar egentligen sambandet prata/pusha och state? Det är helt sjukt! russel 6 2,156 2012-11-18,18:54
Senaste inlägg:: russel
  Hur mycket intresse visar ni egentligen? Anonymous 3 1,618 2012-09-27,22:58
Senaste inlägg:: Anonymous
  Hur kan man använda tjejkompisar som "wings" på krogen? Spider 11 3,714 2012-05-25,18:03
Senaste inlägg:: Insecureboy
  Känn dig för guds skull inte manlig! Den moderna mannen är mjuk och mysig. Carnivore 9 3,647 2012-04-12,13:18
Senaste inlägg:: Dhace
  Folk med attityd på krogen Mössan 10 3,390 2012-03-05,04:12
Senaste inlägg:: Swede

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}