LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har saker och ting gått sämre för er?
2012-07-15,16:17, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-12,23:46 av {2} Anonymous.)
Inlägg: #1
Har saker och ting gått sämre för er?
Sug snoppen, era nyfikna slynor.
2012-07-15,16:55,
Inlägg: #2
Har saker och ting gått sämre för er?
Längre svar sen. Men kort och gott, du har satt för fler murar mellan dig själv och success.

Självförtroende kan till stor del definieras som att ens perception är att inget står mellan det man vill ha och en själv - När man då läser massa teori och får "regler" för hur saker och ting ska fungera så sätter man upp fler murar vilket minskar ens självförtroende och känsla av värdighet - med andra ord känner man att man måste "ha xyz" för att vara värd det och det.

Makes sense?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-15,17:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-12,23:46 av {2} Anonymous.)
Inlägg: #3
Har saker och ting gått sämre för er?
Sug snoppen, era nyfikna slynor.
2012-07-19,02:08,
Inlägg: #4
Har saker och ting gått sämre för er?
Har samma issue. Kommer ihåg i början av gymnasiet, de s.k. "gymnasiefesterna". Fan, jag hade aldrig kysst en brud och där hånglade jag upp 5-6st varje kväll, aspackad dock förstås. Aldrig något #/F-close heller. Fortsatte festa, mindre hångel, men fortf en del. Nästan sex. *går ett jävla tag* får igång mitt game och blir av med oskudl med mera, sen nu ner i avgrunden, och har inte ett hångel på 1månad. (3 utgångar bara dock, varpå alla har vart utgång med enbart ~10manliga bekanta, som aldrig träffar tjejer..).

Det valle säger om murar kan mycket väl stämma in på mig känner jag. T.ex. förut så kanske jag körde på utan att se om hon ger IOI's, nu överanalyserar jag och kanske slutar bara för hon inte ger en klar IOI. Bara man själv som sätter krokben för sig själv...
2012-07-19,02:19,
Inlägg: #5
Har saker och ting gått sämre för er?
Lelo Skrev:Har samma issue. Kommer ihåg i början av gymnasiet, de s.k. "gymnasiefesterna". Fan, jag hade aldrig kysst en brud och där hånglade jag upp 5-6st varje kväll, aspackad dock förstås. Aldrig något #/F-close heller. Fortsatte festa, mindre hångel, men fortf en del. Nästan sex. *går ett jävla tag* får igång mitt game och blir av med oskudl med mera, sen nu ner i avgrunden, och har inte ett hångel på 1månad. (3 utgångar bara dock, varpå alla har vart utgång med enbart ~10manliga bekanta, som aldrig träffar tjejer..).

Det valle säger om murar kan mycket väl stämma in på mig känner jag. T.ex. förut så kanske jag körde på utan att se om hon ger IOI's, nu överanalyserar jag och kanske slutar bara för hon inte ger en klar IOI. Bara man själv som sätter krokben för sig själv...

Ye dude, fuck "IOIs", det är bara trams å mental masturbation, många brudar ger inga IOIs öht.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-07-20,23:39,
Inlägg: #6
Har saker och ting gått sämre för er?
Känner nog att du tänker för mycket om hur saker och ting "bör" gå till enligt alla game tekniker, sätt dom där sakerna i bakhuvet när du går ut. Dom kommer på automatik! Free your mind and tap dat!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  BRA böcker om det sociala livet, RSD-liknande saker.. MassRiot 24 10,396 2013-02-10,15:36
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Att anta saker om henne selected 9 2,634 2012-12-07,00:53
Senaste inlägg:: Kevin Spacey
  Har svårt att komma ihåg saker om människor Mössan 10 3,082 2012-03-14,20:56
Senaste inlägg:: Mössan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}