LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Shittest tråden
2013-04-02,18:45,
Inlägg: #41
Shittest tråden
Så här:

Mannen ska precis trycka in snoppen i slidan, han har ingen kondom på den.

Utifrån detta kan de ske två saker:
1. Tjejen säger till honom att ta på kondom.
2. Tjejer säger inte till honom att ta på kondom.

Om tjejen använder alternativ 1 och säger åt killen att ta på kondom, kan han vara rätt säker på att hon inte har könssjukdom och därmed kan han köra utan kondom utan att vara rädd. Eftersom om hon säger till killen att ta på sig kondom lär hon säga till alla andra killar också hon knullar med att ta på kondom.

Om tjejen använder alternativ 2 och inte bryr sig om killen stoppar in snoppen utan kondom bör han genast ta ut snoppen igen. Därefter bör han sätta på en kondom, för sedan fortsätta samlaget. Varför? Jo för att alla andra killar hon knullat med lär hon inte heller sagt till att ta på kondomen, därav är risken större att hon bär på nån sjukdom.

Dessutom har vi de här tjejerna som vill ha ens barn. Säger hon att hon vill ha kondom lär hon inte vara ute efter att bli befruktad och gravid. Säger hon ingenting är det mycket möjligt att hon faktiskt är ute efter barn.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-04-02,21:16,
Inlägg: #42
Shittest tråden
Ragnarök Skrev:Så här:

Mannen ska precis trycka in snoppen i slidan, han har ingen kondom på den.

Utifrån detta kan de ske två saker:
1. Tjejen säger till honom att ta på kondom.
2. Tjejer säger inte till honom att ta på kondom.

Om tjejen använder alternativ 1 och säger åt killen att ta på kondom, kan han vara rätt säker på att hon inte har könssjukdom och därmed kan han köra utan kondom utan att vara rädd. Eftersom om hon säger till killen att ta på sig kondom lär hon säga till alla andra killar också hon knullar med att ta på kondom.

Om tjejen använder alternativ 2 och inte bryr sig om killen stoppar in snoppen utan kondom bör han genast ta ut snoppen igen. Därefter bör han sätta på en kondom, för sedan fortsätta samlaget. Varför? Jo för att alla andra killar hon knullat med lär hon inte heller sagt till att ta på kondomen, därav är risken större att hon bär på nån sjukdom.

Dessutom har vi de här tjejerna som vill ha ens barn. Säger hon att hon vill ha kondom lär hon inte vara ute efter att bli befruktad och gravid. Säger hon ingenting är det mycket möjligt att hon faktiskt är ute efter barn.

Haha im impressed Wink
2013-04-08,18:57, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-08,19:03 av {2} selected.)
Inlägg: #43
Shittest tråden
Tjej: Du är efterbliven

PUA: kan det bero på för att jag pratar med dig då blir man kanske efterbliven Smile

Tjej: Hahah varför så kaxig?
2013-04-08,20:31,
Inlägg: #44
Shittest tråden
selected Skrev:Tjej: Du är efterbliven

PUA: kan det bero på för att jag pratar med dig då blir man kanske efterbliven Smile

Tjej: Hahah varför så kaxig?

Svar: hur mycket väger du

Tjej: haha va?
2013-04-08,20:36,
Inlägg: #45
Shittest tråden
AplAy Skrev:Svar: hur mycket väger du

Tjej: haha va?

Det där går också men bättre om man spinner vidare typ svara "vi säger såhär, jag slutar vara kaxig, när du slutar vara korkad? deal?"
2013-04-08,21:19,
Inlägg: #46
Shittest tråden
selected Skrev:Tjej: Du är efterbliven

PUA: kan det bero på för att jag pratar med dig då blir man kanske efterbliven Smile

Tjej: Hahah varför så kaxig?

svar: Och vad är med efterblivna killar som du finner så attraktivt?
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2013-04-16,22:27,
Inlägg: #47
Shittest tråden
Tjej: Vad negativ du är
2013-04-16,22:48,
Inlägg: #48
Shittest tråden
selected Skrev:Tjej: Vad negativ du är

Tsssh!! Vill du att alla ska kunna höra att jag har mens eller?

--------------------------------------------------------------------------------------------
[Du har gått efter nummer]

Tjej: Eh? Sorry, jag dejtar inte fula killar.
2013-04-16,23:03,
Inlägg: #49
Shittest tråden
"du är inte heller min typ men jag tänkte ge dig en chans ändå" fast o andra sidan varför vill man ha något att göra med någon som säger något sånt om det inte är uppenbart att hon skojar?
2013-04-16,23:16,
Inlägg: #50
Shittest tråden
JohnDoe Skrev:"du är inte heller min typ men jag tänkte ge dig en chans ändå" fast o andra sidan varför vill man ha något att göra med någon som säger något sånt om det inte är uppenbart att hon skojar?

För att det handlar om nån som ska få stock, inte bli din nya flickvän och att det är ett shit test. Annars håller jag med.
2013-04-17,01:09,
Inlägg: #51
Shittest tråden
Donjohan Skrev:För att det handlar om nån som ska få stock, inte bli din nya flickvän och att det är ett shit test. Annars håller jag med.

Sådär resonerar jag också i liknande fall. Stock vs umgås(+stock)
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-04-17,01:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-17,01:17 av {2} russel.)
Inlägg: #52
Shittest tråden
Donjohan Skrev:Tsssh!! Vill du att alla ska kunna höra att jag har mens eller?

--------------------------------------------------------------------------------------------
[Du har gått efter nummer]

Tjej: Eh? Sorry, jag dejtar inte fula killar.

Svar: Eh? Sorry, det är inte jag som blöder 1 gång i månaden( med andra ord ngt helt osammanhängande=Gold)

ST: Du är för ung( fått den nu av 2st som är mellan 30-40. Svårt.)
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-04-17,11:15,
Inlägg: #53
Shittest tråden
russel Skrev:Svar: Eh? Sorry, det är inte jag som blöder 1 gång i månaden( med andra ord ngt helt osammanhängande=Gold)

ST: Du är för ung( fått den nu av 2st som är mellan 30-40. Svårt.)

Svar: Dont worry jag kan sakta ner tempot för din skull, om du har svårt att keep up (retardsmile)

ST: Du är för kort för mig.
2013-04-17,12:49, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-17,12:52 av {2} Aristic.)
Inlägg: #54
Shittest tråden
Beerpong Skrev:Svar: Dont worry jag kan sakta ner tempot för din skull, om du har svårt att keep up (retardsmile)

ST: Du är för kort för mig.


Vi är lika långa när vi ligger på varandra.

ST: Är det ditt ragningsknep?
2013-04-17,15:52,
Inlägg: #55
Shittest tråden
Aristic Skrev:Vi är lika långa när vi ligger på varandra.

ST: Är det ditt ragningsknep?

"jepp"

ST: "varför har du ett så fult halsband på dig?"
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-04-17,16:23,
Inlägg: #56
Shittest tråden
"du tycker att jag är snygg" för hon säger ju inte till en ful kille att han har ett fult halsband? Smile
2013-04-17,17:05,
Inlägg: #57
Shittest tråden
Ragnarök Skrev:"jepp"

ST: "varför har du ett så fult halsband på dig?"

- Av samma anledning som du har en snorkråka i näsan.

---------------------------------------------------------------------------------

Tjej: ''Du har inte så bra koll på sociala koder och sånt, va?''
2013-05-01,03:18,
Inlägg: #58
Shittest tråden
ST: Jag ska säga så här jag är inte intresserad av nått so u know!
2013-05-01,14:43,
Inlägg: #59
Shittest tråden
jimbodiny Skrev:ST: Jag ska säga så här jag är inte intresserad av nått so u know!

Svar: "Phew! Tack! Då slipper jag vara orolig för att du antastar mig!"

Shit test: "Värdelös raggningsreplik, är det där verkligen det bästa du kan?"
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-01,22:44,
Inlägg: #60
Shittest tråden
Evilvalle Skrev:Shit test: "Värdelös raggningsreplik, är det där verkligen det bästa du kan?"

Vem har sagt att det var en raggningsreplik? Tror du alla killar raggar på dig!!

Shit test: Du är störd i huvudet!
Keep it up!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur hanterar ni shittest? el bueno 11 4,681 2013-02-22,17:05
Senaste inlägg:: golvmopp

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}