LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur skapar DU intresse?
2012-08-10,12:15,
Inlägg: #1
Hur skapar DU intresse?
Yo players, var ett tag sen jag kikade in här sist men now im back.

Anyways, tänkt på det lite och en av dom viktigaste delarna inom pick up måste vara hur man gör för att få den ointresserade till intresserad.

So fellas, vad brukar ni göra för att få den skarpt ointresserad till intresserad?
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream
2012-08-10,12:57,
Inlägg: #2
Hur skapar DU intresse?
Generellt finns det ingen anledning att slösa sin tid på en tjej som uppenbart inte är intresserad. Mästare sstuderar strategi, losers taktik Smile men finns alltid en risk att det är shit test / bitch shields eller att man misstolkar, så man får se till att vara säker ändå så klart - då bara en fråga om att uthärda
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-10,13:14,
Inlägg: #3
Hur skapar DU intresse?
Ragnarök Skrev:Generellt finns det ingen anledning att slösa sin tid på en tjej som uppenbart inte är intresserad. Mästare sstuderar strategi, losers taktik Smile men finns alltid en risk att det är shit test / bitch shields eller att man misstolkar, så man får se till att vara säker ändå så klart - då bara en fråga om att uthärda
Och hur vet du att hon inte är intresserad/ändrar sig? Tjejers attraktion skiljer sig avsevärt från vår när det gäller sånt här. Det kan gå från 0 till 100 på bara ett par minuter eller gå månader av inget och sen ba BOOOM. Tjejer är inte lika konkreta och konsekventa som vi. För oss är det snygg = attraktiv, för tjejer är det status = attraktiv, och som vi alla vet ändrar sig statusen och är dessutom lite olika från person till person för vi värderar olika.

Om hon är ointresserad: Negga, fixa preselection från en annan tjej, bra kroppspråk (rak i ryggen n shiet), body rocka och befrienda hennes kompisar. En bra idé brukar också vara att skära ner på bullshitandet. Brukar ha en fallenhet för att snacka kopiösa mängder weird nonsens som en del blir utcreepade att höra. Men skippar jag det brukar jag ge ett hyfsat normalt intryck, hihi.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-08-10,14:04,
Inlägg: #4
Hur skapar DU intresse?
Du vill komma till en punkt där "intresset" skapas av din personlighet, din vibe, din expressiveness, din förmåga att uttrycka dig till 100% utan filter, din känsla av att du inte bryr dig alls om vad någon tycker vilket gör att du blir unstifled och därmed känner dig "fri". Detta kommer du snabbt till om du pushar dig själv utanför din comfort-zone 4ggr i veckan, när du väl kommit det handlar det mestadels bara om logistik.

Med det sagt är PU lite av ett numbers-game och du kommer aldrig kunna få alla du vill ha, i ren cold approach kommer du inte ens kunna få hälften, möjligtvis en tredjedel när du är i en riktigt nice period.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-10,14:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-08-10,14:51 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #5
Hur skapar DU intresse?
Som sagt abbey uppenbart ointresserad, inte visar bitch shield eller bara testar en. Att välja bra target underlättar Smile klart man kan övervinna en ttjej som först är ointresserad, läs min fr när jag knullade städerskan, efter det fick jag en riktig heting som dissat mig halvt nån dag innan. MEN, varför skapa onödigt jobb för sig själv när det antagligen finns 10 andra tjejer inom en radie av 100 meter är intresserad av dig från början. Minimalt game needed.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-10,15:00,
Inlägg: #6
Hur skapar DU intresse?
Yeah, en sak värd att ha i åtanke är också att vissa tjejer visar noll intresse whatsoever även om dom är KÅT i en, vissa tjejer blir till och med oerhört bitchig och dissande mot dig när dom märker att du är "attraktiv" - just för att dom känner till det faktum att när dom väl blir känslomässigt involverad så förlorar dom i stort sett kontroll över sig själv, så dom gör allt för att rationalisera för sig själv att dom "inte gillar dig".
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-08-10,17:54,
Inlägg: #7
Hur skapar DU intresse?
Ragnarök Skrev:Som sagt abbey uppenbart ointresserad, inte visar bitch shield eller bara testar en. Att välja bra target underlättar Smile klart man kan övervinna en ttjej som först är ointresserad, läs min fr när jag knullade städerskan, efter det fick jag en riktig heting som dissat mig halvt nån dag innan. MEN, varför skapa onödigt jobb för sig själv när det antagligen finns 10 andra tjejer inom en radie av 100 meter är intresserad av dig från början. Minimalt game needed.
Sure.

Tänk så är du inne på en klubb ute på vyschan där det bara finns en snygg tjej och nästa buss hem går om tre timmar? Lika bra att göra det bästa av situationen, huh? Smile Annars håller jag med dig. OM det inte är något speciellt med tjejen i fråga så kan man lika gärna ditcha och gå vidare till nästa.

Dock är det inte särskilt produktivt att tänka så om man är ny i det här och behöver jobba på att bli mer attraktiv. Då kommer man ju från en position där tjejer generellt sett inte är attraherade av en (och framför allt har man det mindsetet) och om man då ska skippa varje tjej som inte är intresserad så blir det en jevla massa ejectande.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-08-10,19:00,
Inlägg: #8
Hur skapar DU intresse?
Klart. Man har ju ändå inget att förlora såkan lika bra kötta på ordentligt.
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-08-10,19:23,
Inlägg: #9
Hur skapar DU intresse?
Evilvalle Skrev:Yeah, en sak värd att ha i åtanke är också att vissa tjejer visar noll intresse whatsoever även om dom är KÅT i en, vissa tjejer blir till och med oerhört bitchig och dissande mot dig när dom märker att du är "attraktiv" - just för att dom känner till det faktum att när dom väl blir känslomässigt involverad så förlorar dom i stort sett kontroll över sig själv, så dom gör allt för att rationalisera för sig själv att dom "inte gillar dig".

Precis det där jag upplever, får en jävla dissande och skit mot mig. Vad skulle du säga att "konceptet" är för att ta sig vidare? Hårt mot hårt maybe? Men samtidigt försöka stya det vidare.
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream
2012-08-10,20:02,
Inlägg: #10
Hur skapar DU intresse?
Egentligen är det mesta som skrivs här sker under meta-framen att vi män är de som ska vara intresserade och jaga. Detta brukar få många förvirrade då man samtidigt skall skapa intresse och det är svårt att göra om man är "för på".

Mitt bästa råd för en random utekväll:

- Ha en allmänt trevlig stund, prata med folk konstant, men visa inte intresse förrän du hittar någon du verkligen vill ha. Har du ett bra vibe och snackar med många så kommer resten nästan naturligt (här är det bra att ha lite mingel-skillz).

- Var inte rädd för att bryta rapport. Detta misstag gör tom många som är rätt duktiga. De vågar sällan ifrågasätta. Självklart är det skillnad på en att bryta rapport och bete sig som en idiot. Exempelvis om jag är ute och snackar med en random brud, hon står och babblar om sin katt och hur söt den är, själv jag kunde inte bry mig mindre. Då kläcker jag gärna ur mig: "jag hatar katter", *tystnad* sen småler jag mot henne och byter samtalsämne (detta går givetvis lika bra att göra med ordlös kommunikation, typ bodyrocka eller kolla på mobilen eller dylikt).

- Känner du dig seg och nere? Bryt mönstret, skäm ut dig, gör vad fan som helst för att få igång dig igen. Jag brukar leka dare med polarna (typ: "gå bort till den där bruden och fråga om hon gillar analsex, du får vad du än gör, inte le.")

Sammanfattat: roar du dig själv kungligt så är du en bra bit på vägen.
2012-08-10,20:30,
Inlägg: #11
Hur skapar DU intresse?
ZeroGame Skrev:Precis det där jag upplever, får en jävla dissande och skit mot mig. Vad skulle du säga att "konceptet" är för att ta sig vidare? Hårt mot hårt maybe? Men samtidigt försöka stya det vidare.

Klara testen dem slänger ut på dig.

Sätt hårt mot hårt, om de inte leder vidare så e de iaf jävligt kul att dryga sig mot brudar =)
find it, fuck it, forget it.
2012-08-13,20:43,
Inlägg: #12
Hur skapar DU intresse?
TobiasK Skrev:Klara testen dem slänger ut på dig.

Sätt hårt mot hårt, om de inte leder vidare så e de iaf jävligt kul att dryga sig mot brudar =)

True that!
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream
2012-08-13,21:35,
Inlägg: #13
Hur skapar DU intresse?
TobiasK Skrev:Klara testen dem slänger ut på dig.

Sätt hårt mot hårt, om de inte leder vidare så e de iaf jävligt kul att dryga sig mot brudar =)

Jajemen. Otroligt underhållande. En gång hade jag 3 brudar som stod och gapa... Och jag bara ler Wink
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,399 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Project Stockholm, finns intresse? SvaMp_ 11 5,231 2016-01-30,14:52
Senaste inlägg:: Parafras
  Alfa<visa intresse Ragnarök 26 13,825 2016-01-21,19:07
Senaste inlägg:: tay
  Attraktion - Hur skapa intresse? vinividivici 9 5,367 2014-03-25,17:16
Senaste inlägg:: vinividivici
  Hur mycket intresse visar ni egentligen? Anonymous 3 1,638 2012-09-27,22:58
Senaste inlägg:: Anonymous
  Att visa sexualitet och intresse? Mössan 4 1,459 2012-05-21,13:30
Senaste inlägg:: Mössan

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}