LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
2012-10-22,22:21,
Inlägg: #21
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
Bara jag som kommer och tänka på Sookies svarta tjejkompis i True Blood när jag läser TS post? Så sjukt oattraktivt.
Life is a game.
2012-10-22,22:47,
Inlägg: #22
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
Bubblan Skrev:Bara jag som kommer och tänka på Sookies svarta tjejkompis i True Blood när jag läser TS post? Så sjukt oattraktivt.

Ja hon kan dra åt helvete
2012-10-22,22:56,
Inlägg: #23
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
WALL-E Skrev:Ja hon kan dra åt helvete

Äh hon blev ju porrig som vampyr!!1
[Image: tara-pic-5-jpeg.jpg]
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-10-22,23:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-10-23,01:08 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #24
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
Det enda som inte fungerar är när de är så svarta att de ser blåa ut. Annars inga problem. Blir mycket sällan rejält attraherad av blåögda, riktigt vita flickor. När jag var liten och reste med min familj i västindien så blev jag kär för första gången (kär i någon tjejs utseende, inte riktig kärlek) och hon var betydligt svartare än Rihanna Smile Ofta är det också mörkare tjejer som spanar in mig om någon skulle få för sig att göra det med.

Mycket testo = hög sexdrift, även för tjejer btw. Kanske är det därför afrikanska tjejer har mer testo (om de nu har det). Naturen har format dom så att de ska vilja knulla mycket och få mycket ungar eftersom de har en hög dödlighet bland befolkningen tack vare naturliga omständigheter (klimat mm.) och slump (evolution, typ att "männen har det aggressiva och dödandet" i sig mer än andra folkgrupper etc).
Extreme Living
Never complain - never explain
2012-10-22,23:07,
Inlägg: #25
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
Måste älska kommentarerna under artikeln där folk blir FÖRBANNADE (i synnerhet black folks) pg a slutsatserna, LOL. Börjar bli mer o mer tveksam till att människor med en IQ under en viss nivå bör ha rösträtt. haha. Alltid de som skriker högst att andra är korkade med.
2012-10-23,00:08,
Inlägg: #26
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
Helt ärligt: Nej.

Och det är helt enkelt för att jag inte attraheras av dem. Då menar jag dom riktigt mörkhyade, har nog aldrig sett en enda som jag skulle kunna tänka mig att ligga med. Dock mulatter är en annan sak, dom kan få upp min kuk utan problem = )
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-10-23,17:45,
Inlägg: #27
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
Ragnarök Skrev:Det enda som inte fungerar är när de är så svarta att de ser blåa ut. Annars inga problem. Blir mycket sällan rejält attraherad av blåögda, riktigt vita flickor. När jag var liten och reste med min familj i västindien så blev jag kär för första gången (kär i någon tjejs utseende, inte riktig kärlek) och hon var betydligt svartare än Rihanna Smile Ofta är det också mörkare tjejer som spanar in mig om någon skulle få för sig att göra det med.

Mycket testo = hög sexdrift, även för tjejer btw. Kanske är det därför afrikanska tjejer har mer testo (om de nu har det). Naturen har format dom så att de ska vilja knulla mycket och få mycket ungar eftersom de har en hög dödlighet bland befolkningen tack vare naturliga omständigheter (klimat mm.) och slump (evolution, typ att "männen har det aggressiva och dödandet" i sig mer än andra folkgrupper etc).

I can relate. För mig handlar det egentligen inte om hudfärgen i sig (tror jag...). Eller jo, när de är kolsvarta går de fetbort, men även "svarta" tjejer som är väldigt ljusa är ointressanta, samtidigt som jag blivit jävligt kåt på rätt mörka latinos/liknande.

"All limitations are self imposed"

2012-10-23,18:34,
Inlägg: #28
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
WALL-E Skrev:Antar att det är en neger i natten på sista bilden? hahaaha

hahahahahaaaaa
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-23,18:55,
Inlägg: #29
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
[video=youtube;D6LfTid4IMY]http://www.youtube.com/watch?v=D6LfTid4IMY&feature=related[/video]
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-10-23,22:10,
Inlägg: #30
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
Rasförrädare? Jag?!

Nej, fan heller.
2012-10-24,10:45,
Inlägg: #31
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
Alla här... Jävla rasister hela bunten, trodde detta var en sida för seduction och självutveckling... Inte rasistiska trådar

Jk jk. Är halv afrikan, attraheras mest av vita tjejer, finns några snygga ljusbruna tjejer, men föredrar vita flickor
2012-10-24,11:59,
Inlägg: #32
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
xChocolate Skrev:Alla här... Jävla rasister hela bunten, trodde detta var en sida för seduction och självutveckling... Inte rasistiska trådar

Jk jk. Är halv afrikan, attraheras mest av vita tjejer, finns några snygga ljusbruna tjejer, men föredrar vita flickor

Vad är skillnaden mellan att du som är halvafrikan föredrar vita flickor och att etniska svenskar föredrar vita flickor? Varför blir det senare rasistiskt men inte det föregående?

:S
2012-10-24,12:37,
Inlägg: #33
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
Jk = just kidding Smile
2012-10-24,13:01,
Inlägg: #34
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
xChocolate Skrev:Jk = just kidding Smile

Hahha, jag suger på förkortningar. Men då vet jag.
2012-10-24,13:39,
Inlägg: #35
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
TonightIsTheNight Skrev:Vad är skillnaden mellan att du som är halvafrikan föredrar vita flickor och att etniska svenskar föredrar vita flickor? Varför blir det senare rasistiskt men inte det föregående?

:S

LOLLOLLOLLOLLOLLOL
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-24,15:37,
Inlägg: #36
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
Jag undrar vad som skulle hända om denna post hamna på flashback...
2012-10-24,23:14,
Inlägg: #37
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
Kan man kalla en grupp med vackra negresser för bruna bönor?
2012-10-24,23:51,
Inlägg: #38
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
Carl Skrev:Kan man kalla en grupp med vackra negresser för bruna bönor?

ghHAHAHAHHAHAH
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-10-31,02:58,
Inlägg: #39
Handen på hjärtat: gillar DU svarta kvinnor?
AplAy Skrev:Jag fick en länk till en sjukt provocerande studie vars författare fick sin artikel borttagen från PsychologyToday.com (världens största hemsida för pop/mainstream-psykologi) som handlar om VARFÖR svarta kvinnor är oattraktiva (jämfört med vita kvinnor):

http://www.buzzfeed.com/mjs538/why-black...active-tha

Enligt författaren som gjorde (som dock fått massor av kritik för sin studie, inte bara i frågan att undersöka olika "raser" utan oxå metodologin) studien så har afrikanska kvinnor högre testosteron än andra "raser" vilket gör att de får fler manliga drag i ansiktet å därmed inte tilltalar män som vita kvinnor gör som oftast har lägre testosteron och därmed mer sannolikt kvinnliga egenskaper i ansiktet (inkl. kvinnligare röst).

Jag kan, med handen på hjärtat, säga att jag ALDRIG funnit kolsvarta kvinnor attraktiva, hur än "rasistiskt" det än må låta. Jag kan attraheras till kvinnor som liknar Rihanna och är mer "brun" än svart i sin hudfärg.

Jag skulle så gärna jävla vilja gå omkring och ta blodprover av svarta kvinnor för att sedan jämföra mot en stor kontrollgrupp (vita kvinnor) för att se om man kan hitta generellt högre testosteronnivåer.

Testosteron börjar redan inverka vårt utseende å beteende i mammas mage, "prenatal testosterone", så det är därmed mycket möjligt att dessa svarta afrikanska kvinnor som har mkt testosteron i kroppen överför detta till sina barn (de får sjukt mkt hormoner å skit från sin morsa innan födseln) så det är inte förvånande.

Men det intressanta är dock just i så fall varför kolsvarta kvinnor, i sådana fall har mer testosteron (spekulativt kan det vara för att på savannen är det sjukt mkt tuffare så även kvinnor måste vara "manliga" av sig och därmed de med mer testosteron var mer manliga och handlingskraftiga medan vi i europa och norra europa inte behövde det och därmed inte behövde massor av avkommor med manliga kvinnor typ) för tittar vi på asiater som japaner så ser vi inte höga testosteronnivåer vilket deras röst och "söta ansikten" och former kan intyga oss om.

Min spekulation och förutsägelse här är följande: de flesta här, kommer med handen på hjärtat att säga att "bruna" och "vita" och "asiat" kvinnor ÄR mer attraktiva än "kolsvarta" kvinnor oavsett hur "rasistiskt" det kan uppfattas.

Vi vill ju komma närmare sanningen om mänskligt beteende oavsett hur icke-PK det än må vara, eller hur?! ;-)

Jag tror du hade fått se en massa positiva HIV-svar istället för höga testosteronnivåer Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur börja tänka mer positivt on kvinnor? Simme121 14 9,411 2015-09-13,22:00
Senaste inlägg:: Schlinus
  Bör kvinnor betala mer skatt till pensionen? illdan 8 5,535 2015-01-21,13:03
Senaste inlägg:: SvaMp_
  HBs tjejkompis som inte gillar en dobarj3 6 4,550 2015-01-21,01:59
Senaste inlägg:: Nalirot
  Breivik får kärleksbrev från unga kvinnor Ragnarök 11 5,685 2014-12-28,21:56
Senaste inlägg:: AbbeyRoad
  RIKTIGT bra text om kvinnor Evilvalle 28 19,542 2014-11-16,17:31
Senaste inlägg:: WALL-E
  Ross Jeffries 92 vs feminister/kvinnor Evilvalle 6 4,042 2013-12-22,19:59
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Tjejer gillar bli jagad?!!! selected 13 6,615 2013-09-02,09:36
Senaste inlägg:: russel
  För er som gillar RSD alex: SECRET VIDEOS Evilvalle 13 5,907 2012-11-17,14:52
Senaste inlägg:: TobiasK
  Vilka är egenskparna som kvinnor blir ON av? selected 16 8,011 2012-10-23,00:59
Senaste inlägg:: Judas
  Tjejer gillar ej stora muskler, yeeh sure baby. Anonymous 27 16,424 2012-08-27,22:03
Senaste inlägg:: Vettorazzi

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}