LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej i förhållande knullar med badboy
|
2014-02-21,21:31,
|
|||
|
|||
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy
Vet inte riktigt Beerpong.
Det ska kanske sägas i sammanhanget att jag ju aldrig varit förälskad. Jag kanske därför inte kan stå för dessa tankar när jag är det alltså. ;-) Kanske är det bara jag som är inne i ett stadie i livet där jag vill knulla massor av tjejer som gör att jag inte är mogen att svara seriöst på såna här saker och därför småtrollar i mitt första svar. ;-) |
|||
2014-02-22,13:02,
|
|||
|
|||
(2014-02-21,18:05)Nicki Skrev: Man måste sluta tro på hollywood-kärleken om man vill kunna känna sig trygg och i ro med sin framtida sambo/fru/babymoma.. Jag kommer att ha sex med andra kvinnor på affärsresor/efter krogkvällar osv utan att berätta det för henne men jag kommer även tillåta henne att lite på sina känslor och ha sex med andra män under liknande omständigheter om nu hennes känslor drar henne in i det. (2014-02-21,21:31)Nicki Skrev: Det ska kanske sägas i sammanhanget att jag ju aldrig varit förälskad. Jag kanske därför inte kan stå för dessa tankar när jag är det alltså. ;-) Eftersom du själv saknar erfarenhet från förhållande var ju ditt första inlägg då totalt meningslöst. Life is a game.
|
|||
2014-02-22,20:27,
|
|||
|
|||
(2014-02-21,18:05)Nicki Skrev: Man måste sluta tro på hollywood-kärleken om man vill kunna känna sig trygg och i ro med sin framtida sambo/fru/babymoma.. Jag kommer att ha sex med andra kvinnor på affärsresor/efter krogkvällar osv utan att berätta det för henne men jag kommer även tillåta henne att lite på sina känslor och ha sex med andra män under liknande omständigheter om nu hennes känslor drar henne in i det. i så fall är jag en riktig beta |
|||
2014-02-22,20:34,
|
|||
|
|||
Är svartsjuk som fan när jag investerat i en brud. försöker att inte visa det men de lyser oftast igenom.. Skulle vilja radera den egenskapen
|
|||
2014-02-22,20:43,
|
|||
|
|||
(2014-02-22,20:34)Ballin Skrev: Är svartsjuk som fan när jag investerat i en brud. försöker att inte visa det men de lyser oftast igenom.. Skulle vilja radera den egenskapen Tror inte du kan radera den helt, vilken vanligt funtad man somhelst vill inte att hans kvinna ska knulla andra, Nicki har ingen erfarenhet av förhållande så vad han skriver om detta är bara hans egna tankar, han kmr förstå när han väl skaffar sitt egna förhållande. När du har mindsetet att du är the shit så kommer din svartsjuka att stilla sig lite eftersom du då så starkt tror att du är den bästa hon kan få så varför skulle hon då vara otrogen mot dig?
Stay calm and play some beerpong
|
|||
2014-02-22,21:12,
|
|||
|
|||
Word. Men "the best" mindsettet skiftar, precis som med allt annat. No relationship for me
|
|||
2014-02-22,21:36,
|
|||
|
|||
Tror det har att göra med high primativeness om man är svartsjuk eller ej. Läs rysstexterna
Jag själv har relation etc men inte det minsta svartsjuk och skulle inte brytt mig ett skit om hon knullade någon annan, gjorde slut eller något sånt. Okej hade väl påverkats lite (vem vet) men attityden jag har mot henne verkar få henne helt besatt av mig och ge motsatt effekt, så tror inte risken finns där precis
Extreme Living
Never complain - never explain |
|||
2014-02-22,22:01,
|
|||
|
|||
Vad menardu med high primitives?
|
|||
2014-02-23,01:02,
|
|||
|
|||
(2014-02-22,21:36)Ragnarök Skrev: Tror det har att göra med high primativeness om man är svartsjuk eller ej. Läs rysstexterna Är du kär i den här tjejen då? Jag vet ingenting om er relation med det känns som total avsaknad av svartsjuka eller att hon skulle göra slut visar på minimala känslor. Men somsagt mina egna tankar som inte behöver gälla dig. Life is a game.
|
|||
2014-02-23,02:21,
|
|||
|
|||
(2014-02-22,21:36)Ragnarök Skrev: Jag själv har relation etc men inte det minsta svartsjuk och skulle inte brytt mig ett skit om hon knullade någon annan, gjorde slut eller något sånt. Okej hade väl påverkats lite (vem vet) men attityden jag har mot henne verkar få henne helt besatt av mig och ge motsatt effekt, så tror inte risken finns där precis Som bubblan skrev. Med tanke på hur du känner för otrohet eller att förlora henne verkar du inte ha känslor för henne Att förlora sin flickvän är ju som att förlora sin bästa vän. Jag skulle bli krossad om min flickvän var otrogen. Nu är jag inte orolig för det. Men om hon skulle vara det så vet jag att jag inte hade tagit det med ro. Det är ju ett svek som vilket svek som helst. Och svek gör vanligtvis ont Angående din svartsjuka Ballin. Jag hade också stora problem med det och det tog mig många år att inse, men det grundade sig oftast i min egen självkänsla. Så att jobba med att inse mitt eget värde och att vara nöjd med mig själv hjälpte enormt. I ditt fall behöver det inte bero på det här. Det kan vara andra grejer |
|||
2014-02-23,02:27,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-02-26,11:32 av {2} Ballin.)
|
|||
|
|||
Edt
|
|||
2014-02-26,11:13,
|
|||
|
|||
hahaha
|
|||
2014-03-09,22:05,
|
|||
|
|||
https://www.flashback.org/t2332921 En till hahaha
Citat: Vi hälsade och började prata, jag berättade att jag bråkat med killen osv sen sa han att han behövde hjälp med att flytta nån tavla hemma ... Okej tänkte jag och följde med. När vi väl kommer fram trycker han mig mot väggen o kysser mig. Jag försökte stoppa men blev samtidigt så jävla kåt så ja ni vet nog hur det slutade sen... Måste erkänna att han knullade mig bättre än min kille (som är ganska tråkig i sängen)... LOL loving the classics |
|||
2014-03-09,23:01,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-09,23:04 av {2} russel.)
|
|||
|
|||
hahah tavla så komiskt.
" btw skulle du kunna hjälpa mig att flytta en tavla jag har hemma"
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
2014-03-09,23:09,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-09,23:10 av {2} Entreprenören.)
|
|||
|
|||
RE: Tjej i förhållande knullar med badboy | |||
2014-03-09,23:13,
|
|||
|
|||
Så vackert det är med alla dessa historier. Tjejer e så känslostyrda och in touch med naturen, lovely creatures.
|
|||
2014-03-10,00:34,
|
|||
|
|||
(2014-03-09,23:13)godsgift Skrev: Så vackert det är med alla dessa historier. Tjejer e så känslostyrda och in touch med naturen, lovely creatures. Håller med. Det är fascinerande.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 13 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}