LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Äckelhjärna nu behöver jag fan hjälp
|
2012-09-13,23:40,
|
|||
|
|||
Äckelhjärna nu behöver jag fan hjälp
Känner igen det där, så var det för mig fast för många år sedan. Kände mig löjligt osäker när jag skulle träffa en tjej, vad jag kommer ihåg tänkte jag "kommer hon gillar mig?" "kommer jag få ligga?" "är jag snygg?" osv osv, hade jag istället tänkt "hon kommer älska mig", "jag kommer få ligga som fan", "jag är otroligt snygg idag" kan jag lova att alla mina dater hade varit annorlunda fram tills det jag är idag!
Varför känner du dig nervös? Varför bryr du dig ifall det skulle bli fail? Är daten du ska träffa verkligen sååå viktig? Sluta tänk så mycket och bara kör ditt race, även om game handlar om att skapa attraktion kan du göra det genom så MÅNGA olika sätt! Man måste inte kunna 1000 olika tekniker, allt du behöver är att vara dig själv, skapa en skön connection med tjejen du träffar, eskalera med kino och jag lovar.. resten kommer gå per automatik! Kan också nämna att innan jag började jobba mer med MIG själv, var jag en sån sjuk chode så det var löjligt! Det enda jag har gjort egentligen är att bygga upp mig själv. Skapa ett bättre självkänsla och så. Det gör 90% vågar du inte, då spelar det ingen roll vilka metoder/tekniker du kan. Under den korta tiden jag hängt på detta forumet har jag lärt mig oerhört mycket, har inte ens hunnit TESTA allt än. Jag kör på det som känneteckna mig, nu är jag mer som jag alltid varit i huvudet men aldrig vågat vara pga av att jag alltid trott att tjejer skulle springa iväg pga av det!! Du kommer säkert få bra mycket mer inputs från andra! Men kör på, tänk inte så mycket! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Äckelhjärna nu behöver jag fan hjälp - av Anonymous - 2012-09-13,23:07
Äckelhjärna nu behöver jag fan hjälp - av trollface - 2012-09-13,23:40
Äckelhjärna nu behöver jag fan hjälp - av Donjohan - 2012-09-14,01:09
Äckelhjärna nu behöver jag fan hjälp - av AbbeyRoad - 2012-09-14,01:17
Äckelhjärna nu behöver jag fan hjälp - av Anonymous - 2012-09-14,02:05
Äckelhjärna nu behöver jag fan hjälp - av trollface - 2012-09-14,08:47
Äckelhjärna nu behöver jag fan hjälp - av Anonymous - 2012-09-14,19:55
Äckelhjärna nu behöver jag fan hjälp - av Outkast - 2012-09-14,20:02
Äckelhjärna nu behöver jag fan hjälp - av Mössan - 2012-09-15,12:06
|
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}