LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
|
2013-09-02,21:04,
|
|||
|
|||
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
selected Skrev:Om du nu hade varit den "coola" typen så hade du inte varit så arrogant och placerat dig som cool medan andra som icke-coola bara för de råka inte kan ragga på tjejer. Även om du är den coola typen så är det inte så att du blev medfött med det utan det är tack vare de PUA böcker och artiklar som du läst som de andra chodes du kallar inte har hunnit upptäcka eller vet något om det. Nu syftar jag på att vara den typen som ger värde och inte ta. Tro mig jag värderar inte coolhet efter hur duktigt man är på att ragga tjejer. Och coola personer vet att dom är coola, de flesta iaf. Och om du tror att alla personer som är coola måste ha pluggat pickup så måste du skojja.. De flesta bygger sin personlighet i uppväxten, det är där man formas och blir cool oftast... Finns folk som har hållt på med pickup i flera år, vågar ragga på tjejer, men dom blir inte coola för det. låter lite barnsligt att använda ordet cool, men kommer inte på något bättre. Vem vet, jag kanske inte är cool, har alltid haft god självkänsla så har alltid tyckt att jag är cool |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}