LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
HUR fan ska man göra?!?!?!
|
2013-10-19,15:43,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-19,15:49 av {2} Ragnarök.)
|
|||
|
|||
RE: HUR fan ska man göra?!?!?!
1. Logistik, en strategi är mkt viktig och om man använder de ärtt kan man eliminera gamebehovet med 60-70 %. Dvs, välja rätt target, i rätt miljö, på rätt ställe.
På klubb: Leta efter tjej som är ensam (om än bara tillfälligt om det inte finns helt ensamma) Leta efter tjej som har ägglossning - det är inte så svårt att lära sig, plugga på om det. De klär sig mer utmanande, mer urrringing, flörtar mer, är kanske lite mer energiska, ser kåta ut, dansar mkt. DU är instinktivt programmerad att bli attraherad/kåt på dessa tjejerna - så försök "återconnecta" till ditt mer instinktiva jag. Leta efter tjej som är äldre (alltid bara ute efter egokuk från en ung riddare om de är äldre på en i övrigt ung klubb) Att välja rätt ställe är också viktigt, hitta en klubb du gillar. Kanske inte ens Klubbgame är din stil (men om du tycker det är kul i övrigt så kör, jag själv har enbart gått till en bar som har som tema "efterfestställe" det senaste halvåret eftersom jag inte klarar av högljudda klubbar. Småtjejer är najs i all ära men jag tycker det är lättare att connecta med lite äldre tjejer (24-40). Småtjejer kan vara väldigt kåta på en viss typ etc eller vara osäkra etc etc (vilket kan vara både positivt och negativt - men jag föredrar en mer stabiliserad). Testa olika ställen och olika miljöer/stilar (även om det bara gäller nattgame) Klubbgame är ett jävla kaos och det handlar mycket om vilket target man får tag i. MItt tips är att träna dig bli direkt och sen polarisera direkt. Dvs var mkt sexuell och uppenbart flörtig och lite "på" och låt dig faila på 95 % och förhoppningsvis kammar du hem den 20:e Closeratio är inte så mycket bättre än så på klubbgame generellt. 2. Skaffa dig preselection, (om än tillfällig). Detta är den starkaste attraktionsfaktorn jag någonsin upplevt. Nu kan man inte skaffa sig perfekt pre selection varenda utgång om man inte investerar mkt tid innan etc eller är dutig på det. Men det finns en del grejor du kan tänka på: Bara din fantasi sätter gränser för hur du kan uppnå pre selection men några tips är om du inte tar med dig tjejer utifrån: Befrienda snyggaste tjejen på stället och umgås med henne för kvällen, dansa med henne etc (men försök inte cloesa henne). Det viktigaste är att alla kollar på henne och börjar fråga sig själva om du är med henne etc, eller om de sett dig gå upp till henne och direkt få vänlig respons kan det se ut som du är värsta pimpen eller en riktigt cool snubbe som får snyggaste tjejen direkt. Du kan också: Gå upp till snyggaste tjejjen och säg att du gjort ett vad med dina polare. De säger att hon är en otrevlig bitch som aldrig kommer dansa med en "sån som du" och du bestämde dig för att motbevisa dom. Har du tur kommer hon dansa med dig och väldigt sexuellt dessutom. Efter det befriendar du henne eller försöker på att gamea henne (men bättre bara utnyttja för att få preselection hos andra tjejer). Viktigt här att hon itne uisner att du lurar henne etc, försök verka lite vhodig och blyg när du kommer fram till henne. Eller försök varianter på detta att (lura henne att dansa sexuellt med dig). Får du en riktigt heting med silikonbröst o blondt hår o "den typen" av tjej så kommer snart Approach invitiations börja hagla in från andra tjejer som sett dig med henne Ang approach invitations så bör du iockså ha som vana att när du entrar ett rum på klubben att lugnt o sansat kolla runt och se om du hittar ögonkontakt med tjejer, får du ögonkontakt så håll kvar och le, kolla inte bort förräns de kollar bort - sen approachar du. I övrigt bara kör på och "hitta din stil". Det tar tid och det finns få som är så grymma att de har en bättre liggratio än 1 av 20 . Game är ett numbers game, det man kan göra är att bättra chanserna rejält.
Extreme Living
Never complain - never explain |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
HUR fan ska man göra?!?!?! - av Flumrider - 2013-10-19,13:33
RE: HUR fan ska man göra?!?!?! - av TheD - 2013-10-19,14:30
RE: HUR fan ska man göra?!?!?! - av Flumrider - 2013-10-19,14:40
RE: HUR fan ska man göra?!?!?! - av Schlinus - 2013-10-19,15:16
RE: HUR fan ska man göra?!?!?! - av Ragnarök - 2013-10-19,15:43
RE: HUR fan ska man göra?!?!?! - av Beerpong - 2013-10-19,19:29
RE: HUR fan ska man göra?!?!?! - av Flumrider - 2013-10-19,16:07
RE: HUR fan ska man göra?!?!?! - av Danger - 2013-10-19,17:30
RE: HUR fan ska man göra?!?!?! - av Flumrider - 2013-10-19,18:33
RE: HUR fan ska man göra?!?!?! - av Player - 2013-10-19,19:41
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Har "polarn" hotat mig? Vad göra? | Entreprenören | 18 | 7,523 |
2018-01-07,03:44 Senaste inlägg:: SvaMp_ |
|
Vad ska jag göra med henne? | Sex Intelligence | 6 | 4,230 |
2017-09-10,20:56 Senaste inlägg:: tvbordet |
|
Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? | sjoggaa | 27 | 18,255 |
2013-06-18,14:22 Senaste inlägg:: sjoggaa |
|
Hur ska jag göra med "kompisarna"? | sjoggaa | 10 | 5,425 |
2013-05-11,15:18 Senaste inlägg:: sjoggaa |
|
bootycall! vad ska jag göra ?! | Mr a | 9 | 5,787 |
2013-03-23,15:18 Senaste inlägg:: russel |
|
Vad bör jag göra nu? | kroos | 1 | 1,423 |
2012-10-31,01:03 Senaste inlägg:: kroos |
|
Vad göra med språkbarriärer med en TIA-snygg servitris?! | Donjohan | 4 | 2,998 |
2012-08-02,18:05 Senaste inlägg:: Anonymous |
Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}