LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kan inte läsa henne
|
2014-10-02,19:14,
|
|||
|
|||
RE: Kan inte läsa henne
Du är för på skulle jag säga,
Nu skall du inte lyssna för mycket på mina ord då jag är noob inom ämnet. Men du säger du vill bli kk, du (tjatar) om att få massage och att ni skall träffas. Hon kommer antagligen bli mer och mer frånvarande ju mer du söker efter hennes uppmärksamhet och närhet. Skit i att skriva med henne på ett tag, skriver hon var lite off typ och försök bara hålla det på en chill nivå. Jag ser det som såhär: Du körde en lugn och chill ton på badoo som det låter, svarar när det passar dig och du små dissar henne genom att inte svara på hennes fråga om kaffe på en vecka. Hon blir sugen då du inte är needy! Efter sexet och kvällen. Du skriver sms om massage, och pratar varje gång om att ses senare i veckan. Hon känner att du är på och att du inte riktigt var killen du var på badoo. Du ställer tyvärr fråga om hon inte vill träffa dig. Du framstår som needy och du behöver hennes sida liksom. Vilket du vet gör en tjej avtänd. Så mitt tips är faktiskt såhär, skit i henne i ett tag. Ut festa träffa andra brudar och kör hårt, de finns hur mycket fisk i det stora havet som helst. Hör inte hon av sig på ett längre tag typ 2-3 veckor så kan du börja om med henne fast denna gången hålla tonen som du var på badoo så kommer hon antagligen tillbaka igen. Ta lärdom av vad som händer och kötta på så löser sig allt. /Aioo
Keep it up!
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Kan inte läsa henne - av bcude - 2014-10-01,00:14
RE: Kan inte läsa henne - av Mindful - 2014-10-02,19:14
RE: Kan inte läsa henne - av tcepser - 2014-10-03,11:37
RE: Kan inte läsa henne - av bcude - 2014-10-03,15:40
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}