LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad har ni för relation till eran morsa?
|
2014-11-05,00:00,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-05,00:12 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
RE: Vad har ni för relation till eran morsa?
Alltid haft dålig kontakt med morsan på grund av dålig uppväxt,hatade henne under flera år , dock var jag en super White knight när jag var yngre och tyckte tjejer alltid var offer och oskyldiga som det är synd om.
Så min dåliga relation med morsan har inte påverkat min syn på tjejer, det är nu i 20åren och i samband med pua som jag fått min vad i mainstream kallas dålig kvinnosyn men i realiteten är en verklig kvinnosyn. Faktiskt så har min relation till morsan blivit bättre och idag hatar jag henne inte längre, har förlåtit henne för dåliga uppväxten nu när jag vet hur tjejer fungerar, hur emotionellt och lite logiskt styrda dom är, dom har ofta väldigt liten kontroll över utkomsten av sina handlingar och i mycket större grad slavar till omgivningen och mer bara glider med det som händer, är en anledning till att tjejer så ofta säger "det bara hände" eller vägrar ta ansvar för dumma saker dom gör, det är helt enkelt för dom är så känslostyrda att dom ofta själva förlorar logiskt och rationellt agerande, ja, så vi har bra kontakt idag morsan och jag , även om kanske inte så ofta. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 13 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}