LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad har ni för relation till eran morsa?
|
2014-11-05,00:29,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-05,00:32 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
RE: Vad har ni för relation till eran morsa?
(2014-11-05,00:17)Danger Skrev: Den är väl bra nu, hon var väldigt "abusive" mot mig när jag var liten som jag inte har förlåtit henne för fullt ut än. Hade en jobbig uppväxt som jag har kämpat för att unfucka mig ifrån yeah det suger, finns en miljon olika anledningar till dålig uppväxt och jag vet inte din anledning. Men försök förlåta om det är möjligt, sen jag förlät min morsa har det känts som en sten lättat ifrån bröstet. Läs det jag skrev ovan, i dagens feministiska värld där tjejer många gånger måste ta ansvar och agera män osv. Ofta klarar dom inte det och blir totala jävla nervvrak av för mycket press på sig själva eller någon anledning som många gånger även kan vara utomstånde och dom saknar kontroll över. Hon kan ha svårt socialt, blev abused när hon var liten, vart mobbad när hon var liten eller annan random grej kan skapa känslomässigt kaos hos tjejer. Och eftersom tjejer ofta inte klarar tänka logiskt och rationellt och deras känslor tar över kan det sen reflekteras på sina ungar. Min poäng är, mellan alla dåliga grejer och behandling min morsa gjorde mot mig och mina syskon, så fanns det ändå hela tiden sekvenser av kärlek. Nu när jag blivit äldre har jag insett att hon gillade oss egentligen och behandlade oss inte medvetet dåligt, hon likt dom flesta tjejer var bara slav av sina egna känslor. Och hon var ett depressivt nervvrak, hon hade inte själv kontroll och fattade inte ens att hon behandlade oss dåligt. En anna viktig del för mig som var sista tröskeln för mig att klara förlåta henne var att hon visade ånger för hur hon behandlat oss, när hon i efterhand nu när vi blivit äldre insett att hon gjorde fel. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}