LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
RIKTIGT bra text om kvinnor
|
2014-11-15,12:50,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-15,13:06 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
RE: RIKTIGT bra text om kvinnor
(2014-11-15,12:42)Cogo Skrev: Internetwarrior = du gör alltid lös i feta inlägg och skriver om hur rätt du har om allting. Inte mycket personangrepp där. "Så att ja, du är helt enkelt totalt jävla opåläst i detta och talar i nattmössan och chansar hejvilt." - aggressivt och felaktigt. Herregud alltså, du är verkligen helt lost. Och ja, jag har betydligt vettigare argument än dig, jag kan t.ex referera till en stor vedertagen psykologi sida och psykologer som intygar det jag säger. Och nej, det är inte felaktigt, att du talar i nattmössan och chansar är ett rent faktum eftersom du sitter och är uppenbart noll påläst i ämnet och pratar emot vedertagna och självklara saker innom psykologin. Att få såna tankar ibland är fullt normalt. Så länge man kan kontrollera det och inte tar dessa tankar till aggressiva handlingar, alltså faktiskt tar till handling eller gör seriösa planer på att ta till handling. edit : Kan inte du som går till angrepp mot mig att ha dåliga argument och att jag har fel kanske referera till en vedertagen psykologi sida och psykologer som säger det är onormalt att bli arg och få aggressiva tankar ibland? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}