LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers
|
2015-11-02,11:31,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-02,11:40 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers
Jag har försökt tipsa och hjälpa såna personer ett par gånger med att få upp ögonen för bluepill bluffen och redpill tänket.
Om dom är unga så verkar dom vara mer öppna för att påverka sin världs syn, en ung kille som har problem med brudar är mer villig att göra något åt det, men lite äldre 30+ så går det oftast faktiskt inte att hjälpa dom, dom har varit så pass fastlåsta i bluepill tänket så länge att dom byggt hela sin identitet kring att vara en nice guy. Vad man än säger rationaliserar dom bort det med inövade fraser, "det är bara en viss typ tjejer som är så", "alla individer är olika", "det är dåliga trash tjejer som gillar den typ av killar " osv. Medans dom själva är ihop med en blekfet brud, skitful som går på soc. Det blir lite som att försöka konvertera en religiös man 30+ uppväxt med Bibeln/koranen i handen till att bli ateist. Det är iaf min uppfattning av det. Sen tar vissa till sig men det är då oftast folk som redan hamnat i dom banorna på egen hand. Det gäller också då kollegor, bekanta osv som man träffar med jämna mellanrum, att göra en "cold approach" och gå fram till random har jag aldrig försökt. Men kan tänka mig deras reaktion blir lite som när en religiös kommer fram och ska ge budskapet om gud. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av SvaMp_ - 2015-11-02,10:47
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av confused... - 2015-11-02,11:31
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av godsgift - 2015-11-02,12:08
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av SvaMp_ - 2015-11-02,12:25
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av Parafras - 2015-11-02,13:07
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av godsgift - 2015-11-02,13:26
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}