LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers
|
2015-11-02,12:08,
|
|||
|
|||
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers
I min erfarenhet kommer dessa människor och ställer frågor när jag bara inspirerar utan att försöka predika eller trycka på dem min verklighetsbild. När de ser frihet, lycka, hälsosamma förhållanden och hur det kan vara så börjar de fundera. Många män och kvinnor som tackat för hur jag inspirerat och hjälpt dem.
With other words. Fokusera på sig själv istället för att försöka ändra andra. Också kolla inåt varför jag "vill" och tänker så? Varför känner jag mig ibland stängd när jag ser dessa människor lida? Min tendens är att sätta mig över dem, på ett dömande sätt som att jag är "bättre". Pure bullshit. What if I am the one that is off? Inspiring instead of preaching. Håller med confused, allt annat är som en religiös galning som försöker konvertera en... |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av SvaMp_ - 2015-11-02,10:47
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av confused... - 2015-11-02,11:31
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av godsgift - 2015-11-02,12:08
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av SvaMp_ - 2015-11-02,12:25
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av Parafras - 2015-11-02,13:07
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av godsgift - 2015-11-02,13:26
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}