LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers
|
2015-11-02,12:25,
(Detta inlägg ändrades senast: 2015-11-02,12:30 av {2} SvaMp_.)
|
|||
|
|||
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers
Jag förstår poängen i att man inte ska springa runt som en predikant och det är så att jag sett mitt av game-predikanter också, tänker inte direkt att en föreläsning är det som behövs.
Tycker det jag såg var riktigt sorgligt, en vanlig dag på tunnelbanan, vill inte veta hur de lägsta punkterna ser ut. Det klart man vill hjälpa andra som man ser far illa, det är väl en naturlig instinkt hos människor, något som såklart slår över i många fall i predikant syndromet. Där tänker jag avsaknaden av samtalsgrupper som jag tror skulle kunna hjälpa folk. Folk som sitter ner ärligt och talar ut. Dom flesta över 30 kanske är lost cases, jag vet inte. Det är inte min uppgift att konvertera någon, men ser man någon som far illa vill man ju ha nån kanal som kan hjälpa.
Winning Beats the Game
Be Selfish |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av SvaMp_ - 2015-11-02,10:47
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av confused... - 2015-11-02,11:31
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av godsgift - 2015-11-02,12:08
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av SvaMp_ - 2015-11-02,12:25
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av Parafras - 2015-11-02,13:07
RE: Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers - av godsgift - 2015-11-02,13:26
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}