LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tyler Durden är en jävla tönt
|
2016-12-07,07:48,
(Detta inlägg ändrades senast: 2016-12-07,08:25 av {2} tvbordet.)
|
|||
|
|||
RE: Tyler Durden är en jävla tönt
(2016-12-06,20:42)Bruno Skrev: Det är lugna puckar. Vi är nog inne på samma spår Menar att snygghet till en väldigt liten del sitter i ens genetiska drag i ansiktet. Tänker så här; låt säga att en kille är naturligt ful och ser förjävligt ut vad det nu innebär. Om denna killen sedan fixar följande (svart på vitt men ni är med på idéen): Bra kropssspråk Bra tonlägen och välfromulerad när han pratar Social status Stil gällande kläder och fresyr Gymmar fram en bra kropp Långsamma rörelser Energi och ögon som inte ser helt döda ut och inte är "too much in his head" M.m M.m. Non needingness Glada ögon (tränar fram sådana ögon man har när man skrattar mycket) De naturliga dragen i ansiktet spelar ingen roll!! Hans naturliga fula genetiska ansiktsdrag finns ju fortfarande där men han har tagit tag i ballen och gjort nått åt det istället för att gnälla. Med ovanstående saker kommer han se snygg ut i en tjejs ögon. Killar tror snygghet för killar och tjejer är samma sak, det är det inte. Om killen dessutom lär sig hur man pratar med tjejens orationella känslostyrda reptilhjärna och inte hennes logiska pyttelilla ingenjörshjärna som bara kan programmering, då kommer han se snygg ut x10. Vet vad jag pratar om då jag själv varit ful och mobbat för fulhet fram till 20 men jobbat på ovanstående grejer samt mindre plastikoperationer för 50k, nu får jag höra att jag är snygg titt som tätt trots att jag fortfarande är samma person. Vad jag saknade var attribut från listan. Men det är min version av verkligheten, säger inte att det är den rätta men det är vad jag ser om och om igen, i mig själv och andra. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 21 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}