LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
2017-01-08,11:03,
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
(2017-01-08,03:22)Evilvalle Skrev: Så gå i celibat med andra ord?

Glädjeflickor. Rolleyes

2år? Skulle snarare säga ett halvår utan resultat. De flesta män tycks ju ändå nöja sig med att spela i ligan för 6&7:or.
Så längre än så bör det inte ta om man har ett ordnat liv i övrigt så du t. ex. har ett jobb, tränar regelbundet och har en produktiv livsstil, istället för att vara en loser som bara lirar dataspel och bryter nofap varannan dag. Lite längre ifall man bär på mycket bagage från uppväxten och så.

Men alltså i grund och botten handlar det ju om return on investment .

Mitt eget mål är att snärja 9&10:or en dag. Skulle jag försöka göra en objektiv bedömning på mig själv, skulle jag hävda att jag ligger en bit under den snygghetsnivå som krävs för att en man i princip bara ska kunna leva på utseendet för att kunna knulla 9&10:or (utan att behöva pröjsa då).

Det är en jävligt otacksam sits ifall man tänker efter. Hade jag bara sett snäppet bättre ut så hade jag antagligen badat i kvalitetsfitta och folk hade fjäskat för mig genom hela livet. Och hade jag haft en vagina och varit en 8:a, hade jag kunnat ligga med massvis av grabbar över min liga och kunna ha förhållande. Men nu är jag en man och således fortfarande att beteckna som ”ful” även ifall jag egentligen är en bra bit över medel (bara att kolla på statistik för onlinedatingen hur kvinnor fördelar snygga vs. fula).

Min poäng är således att jag helt enkelt inte är tillräckligt snygg för att enbart kunna leva på utseendet, MEN att jag fortfarande har potentialen att snärja 9&10:or en vacker dag med hårt arbete på andra områden. Det krävs uppoffringar för att skaffa erfarenhet med kvinnor, pengar och allt annat som krävs för att lira i högsta ligan. Nu har jag ändå gjort bedömningen att det blir värt arbetet som jag lägger in i det.

Ponera nu istället att jag hade dragit en riktig jävla nitlott i genlotteriet och fötts med Göran Greider-gener…

[Image: Goran-Greider2.jpg]

så inte en chans i helvetet att jag givit ”game” hela två jävla år. Herregud, jag hade fan fått vara en komplett idiot för att ens ge det en minut.

De groteskt fula brudarna i lägsta ligan, som jag, skulle ändå sikta på att försöka snärja en betahane som var en 4:a. Det hade varit alltför mycket jobb och bullshit att stå ut med bara för att knulla så pass fula brudar och i bästa fall kunna landa en 5:a.

Det positiva hade dock varit att jag inte behövt ägna ”game” nån tanke alls. Jag hade haft mer tid över åt att läsa intressanta böcker, kunnat äta lite mer skräpmat, haft betydligt mer pengar i fickan och aldrig behövt lyssna på allt jävla ointressant kackel från brudar som jag tvingas gå igenom idag. Sen hade jag knullat horor som var 9-10:or och grymma i sängen medan alla andra losers slösade pengar på att dra på krogen och öva på sitt "game" och hade ett helvete med att få en 6:a hem - see what I'm saying?

Så tdlr; det hela beror på ens målsättning, var någonstans man börjar och vad som är alternativet.
Hänger inte här längre men är alltid sugen på att ta en öl ifall nån här har vägarna förbi Köpenhamn/Malmö. Skriv då till: resurso@hotmail.com

The less fucks you give, the more fucks you get.

Meddelanden
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer? - av Bruno - 2017-01-08,11:03

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna Lasttear 15 12,208 2014-03-03,22:54
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Varför är Du här? Arlin 14 9,306 2014-02-16,23:14
Senaste inlägg:: sajkoo
  Varför blir tjejer blinda när attraktion uppstår? ChuckNorris 3 2,578 2014-01-21,05:17
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Att bli kär och varför Jayson1 9 5,813 2013-06-16,00:13
Senaste inlägg:: Jayson1
  Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx Nystart 12 5,933 2013-04-28,13:49
Senaste inlägg:: Nystart
  Vad innebär det att man aldrig blir testad? Jayson1 4 2,443 2013-02-04,19:04
Senaste inlägg:: TobiasK
  Varför testo är bra för Game Vagabond 2 1,490 2012-11-20,03:45
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? Avager 6 3,718 2012-05-26,13:50
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Vad fan är det som händer med en ibland? Avager 4 2,633 2012-05-08,19:25
Senaste inlägg:: nospoon
  Varför är du här? Stridskuken 2 1,353 2012-04-16,20:01
Senaste inlägg:: alpha dawg

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}