LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
2017-01-09,08:03,
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer?
(2017-01-08,01:17)piraten99 Skrev: Hur länge skall man fortsätta men aldrig få ligga?

Jag påstår att man ska ge "Game" två år, och om man inte fått ligga då så måste man hitta andra intressen. Eller?

Jag förmodar att du frågar åt dig själv eftersom du själv nu hållit på med "utekvällar i 2 år med 70% feghet".

Personligen kan jag minnas själv 4 gånger då jag har haft med tjejer hem från krogen, antingen jag själv eller med polare hos han på "efterfest", och hur jag har blivit "feg" och därmed inte tagit sista stegen i eskaleringen. Irriterande som fan, främst när det kmr upprepade gånger, men ge aldrig upp. Tillslut kmr ilskan över sin egen feghet att slå ihjäl fegheten en gång så handling uppstår.

Sedan din fras: "Den här fegheten och tankarna att ingen tjej vill ha mig försvinner fanimej aldrig. Det spelar ingen roll om jag ligger med en snygg tjej, för nästa helg/dag är känslan där igen. Jag är dömd till den. Förhållanden, kbt, självhjälpsböcker, ligg spelar ingen roll." (ur din 'blogg')

Jag tolkar det, just nu, som att du måste arbeta mer med dig själv, främst för din egen skull och INTE "för å kunna få bättre inner game för å känna mig berättigad att få snygga tjejer å blabla"-skull. Du lever som ett offer och en del av dig tycker även om det för då slipper du bemöta din största utmaning: din egen "feghet".

1. Så, skit i tjejerna ett tag och fokusera på ditt eget liv först; jobb, hobbysar, vad du vill bidra med till samhället/contribution, fysisk hälsa, psykisk hälsa, social med familj å vänner å djur (om du har husdjur) osv.

2. ELLER om du vill få en rejäl spark i arslet av dig själv så ger du bara några tusenlappar till din wingman som BARA kmr ge tillbaka dig en tusenlapp i taget om du approachar ett set.

3. ELLER varför inte ta det ett sjukare steg framåt; be din wingman ta med en kökskniv ut som han trycker mot din rygg för att trycka fram dig mot ett set så du måste välja det eller blod.

4. ELLER som valle sa, gå i celibat (främst om du ser ut som Brunos bild, då är du körd med stora delar av världens snygga å snyggaste tjejer). Välj en eller flera av dessa 4 tips eller sluta posta inlägg här för du postar mest nu bara attention-seeking bullshit som jag själv brukade göra varav varför jag själv slutade posta massa bajs.

Jag är fel person att säga vad som är bäst för dig att göra men jag känner igen djupt rationaliserad "offerkofta" och det genomsyrar i alla dina svar å inlägg på senaste tid och du får ut något sekundärt positivt av det vilket är varför du fortsätter med det; du slipper bemöta din största innersta demon, din egen "feghet".

Välj en eller flera av tipsen ovan eller spela omogna mentala barndomslekar med mig som jag kan svara på redan nu i förväg:

¯\_(ツ)_/¯
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.

Meddelanden
RE: Varför fortsätter man om inget aldrig händer? - av Entreprenören - 2017-01-09,08:03

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har jag ett för stort ego? Analysera varför det går dåligt med tjejerna Lasttear 15 12,208 2014-03-03,22:54
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Varför är Du här? Arlin 14 9,306 2014-02-16,23:14
Senaste inlägg:: sajkoo
  Varför blir tjejer blinda när attraktion uppstår? ChuckNorris 3 2,578 2014-01-21,05:17
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Att bli kär och varför Jayson1 9 5,813 2013-06-16,00:13
Senaste inlägg:: Jayson1
  Ögonkontakt -> Leende -> Jag "hinner" aldrig le tbx Nystart 12 5,933 2013-04-28,13:49
Senaste inlägg:: Nystart
  Vad innebär det att man aldrig blir testad? Jayson1 4 2,443 2013-02-04,19:04
Senaste inlägg:: TobiasK
  Varför testo är bra för Game Vagabond 2 1,490 2012-11-20,03:45
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Varför i helvete är tjejer så jävla flörtiga när dom har killar? Avager 6 3,718 2012-05-26,13:50
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Vad fan är det som händer med en ibland? Avager 4 2,633 2012-05-08,19:25
Senaste inlägg:: nospoon
  Varför är du här? Stridskuken 2 1,353 2012-04-16,20:01
Senaste inlägg:: alpha dawg

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}