LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Min story - Utseende vs Beteende.
2013-02-08,08:59,
Inlägg: #4
Min story - Utseende vs Beteende.
Grym erfarenhet du delar med dig mannen! ^^,

Jag upplever att jag själv är just nu i fasen om "utseende är allt"-grejjen där jag nu blivit lite mer besatt av mitt utseende, där jag ser mig själv i spegeln varje dag och tänker på om jag har någon icke-symmetri någonstans (att min näsa e sne, att mina läppar inte ser bra ut), där jag inte tål fettet i mitt ansikte eller på min mage, där jag tkr jag borde ha muskler som valle, vara minst 1,8 lång (jag e bara 1,75), att min manliga panna ser ut som en neandertalare, mitt krulliga hår osv.

Det är sjukt vilken story/ursäkt man bygger upp sitt huvud med tiden när man går igenom tuffa tider. Jag är helt öppen å ärlig med det å säger som det är; jag har bara haft 2 flickvänner å bara legat med två tjejer å det är alltså mina ex å ett av mina ex bor i samma stad som jag å jag har alltid möjlighet att gå dit, å när jag gör det ibland så märker jag hur jag hamnar i samma jävla cepefälla där hon får trån-bekräftelse från mig å jag får ingenting å mår bara dåligt i efterhand.

Men jag har slutat med det nu och jag har ingen kontakt med henne å jag tänker inte på henne el så, ibland dyker det upp i huvve att jag "skulle" kunna gå förbi henne å fråga om hon vill gå med å gå ut men då inser jag oxå lika fort att det är inte värt att hamna i samma jävla negativa spiral där hon får whoreattention å jag cry-hours så jag skiter i det.

Sen minns jag oxå gånger då jag faktiskt approachat tjejer på fester eller klubbar eller dagtid hur jag sedan gnällt på mitt utseende i efterhand om det gått dåligt när jag inte insett att det kan vara andra faktorer som gjort att jag inte "lyckades" som "was not meant to be"-naturgrej, dåligt kroppsspråk, hon i mensfas el dåligt humör, osv.

Jag måste bevisa för mig sj att utseende aint shit när man har sitt beteende together, å det beviset ser jag när jag "lyckats" lega med någon jag anser som en 7,5a eller högre. När jag "lyckats" med det så vet jag att min utseende-belief kmr att krossas i tusen bitar (bra låt btw) å jag kmr få samma klara uppenbaralese som blir lika sann för mig som den är för dig som att solen går upp å ner varje dag! ^^,

Tack för att du dela med dig, det är grymt att läsa andras "resor" så man inte fastnar i sitt huvud å tror att man är ensam om sina problem. Jag minns en fras från en marketing guru som sa "Ju mer personligt någonting är, ju sannolikare att det är något universellt".

Din story ger mig en spark i röven kring utseende-beliefen om att "sluta gnäll, gör nått åt ditt beteende ist!" å det tackar jag för då jag är en allmänt lat jävel men extremt intelligent å snabblärd.


Meddelanden
Min story - Utseende vs Beteende. - av Entreprenören - 2013-02-08,08:59

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Allt handlar om utseende bradpitt 108 73,051 2018-10-06,10:04
Senaste inlägg:: Cogo
  Hur är denna killes beteende? Chill? tay 61 39,204 2014-03-23,19:24
Senaste inlägg:: tay
  OMFG - Ok beteende av frun?? Evilvalle 17 8,548 2014-01-04,12:25
Senaste inlägg:: Silentshot
  Dilemma med brud och mitt beteende! Madrock 13 5,461 2013-03-04,22:35
Senaste inlägg:: Madrock
  Utseende tay 102 42,059 2012-09-19,10:44
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Mobil pajjar prosocialt beteende Mössan 5 1,764 2012-03-08,04:54
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. Avager 6 2,982 2012-02-22,13:54
Senaste inlägg:: Resaj

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}