LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har "polarn" hotat mig? Vad göra?
2018-01-03,14:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2018-01-03,14:13 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #7
RE: Har "polarn" hotat mig? Vad göra?
(2018-01-03,13:50)SvaMp_ Skrev: Nej han är dum i huvet, man kan inte säga i efterhand att man hade kunnat investera pengarna i något som man idag vet gått plus.

Påminner faktiskt om min roomate jag skrev om också, han va sjukt snål och hade faktiskt hotat folk över pengar, t.o.m småsummor.

Aha, tack för svaret! =) Ja, han brukade snacka heeela tiden om sig själv, sina problem, brudarna han träffat och träffar (som han är duktig med, creds where creds is due), hur det var att sitta inne i fängelset och hur synd det var över att han behövde sitta inne i fängelset, och övrigt.

Han är dock inte ett dugg tekniskt och vårt projekt vi tänkte starta men som jag vägrar göra är just på grund av hur lite han kmr kunna göra av arbetet (forska fram annonser). När vi studerade en gång på universitet och han bodde hos mig i två månader (bara det var ett rent helvete för jag fick laga all mat och jag ville spara in på pengar medan han tyckte att han behövde mer mat) så skrev jag heeela vårt arbete medan han låg i min soffa på sin mobil.

Jag misstänkte därför innan projektet ens fick lyft att det skulle bli samma sak, att han skulle "spela dum" och inte ens anstränga sig. För han kan kontakta mig för att han inte ens får tag på en ljudbok han vill tanka ner. En gång behövde han hjälp med att överföra att överföra ljudfiler till sin iPad. Notera hela tiden hur han behöver hjälp med allt.

Han "livnär" sig på andras mat, först sin farmor, sedan sin morsa som han har gjort sedan han gått ut ur gymnasiet för 10 år sen. Hans morsa jobbar vid bespisningen och tar med sig hem matresterna så han hämtar matlådor där varje dag. Det bästa han kan göra är att göra smoothies och värma mat i mikron (wow).

Snubben är så självupptagen att han inte ens vet vad man har sagt att man ska göra så han "förväntar" sig mer eller mindre att alla ska vara där han när han vill. Om jag säger att jag ska vara borta så ringer han nästa dag och förväntar sig att jag är i stan för att han ska kunna slagga där.

Jag skummade igenom din tråd och det stämde in en del på honom, dock i mindre drag (som tur var för min del, jag beklagar din upplevelse). T.ex. när han brukade sova över här i soffan så brukade han vakna och gå runt och skrika eller prata högt i telefon utan att ta hänsyn till om jag hade lagt mig mycket senare för att jag hade arbetat natt.

Den enda anledningen varför jag tog upp kontakt med honom var att jag först ville bli av med min nuvarande lägenhet då jag ska flytta till en 3a på samma gata (men tur nog att han inte tog den för då hade han väl bankat på fönstret varenda jävla dag och natt), och för att jag hade tappat en del kontakt med min barndomsvän som gått och skaffat en jänta så vi umgås mer sällan på helgerna nu och vi brukade ragga ihop som true wingmen och friends.

Beträffande raggandet så är denna polare "alla tävlar om samma tjej", dvs., om alla vill ha den snyggaste tjejen så äré omedelbart konkurrens oavsett om man är "vänner" eller "wingmen" eller whatnot.

Ajja, ska ej gnälla mer. Har blockerat hans mobilnr och får se om han svarar nått mer trams på fejjan. Nu svara han btw:

"Ser inte någonstarns att vi har skriftligt att man kan dra sig ur heller.


Jag tänker inte förlora pengar på att du håller på att vela.

Så du får fixa de med avbetalning eller hur du gör.

Jag var shjysst första gången men nu fåre va nog.
Om vi träffas någon gång ska jag berätta skillnaden mellan bankerna och mig." -

Jag skrev: ska jag tolka det som ett ytterligare hot?
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.


Meddelanden
RE: Har "polarn" hotat mig? Vad göra? - av Entreprenören - 2018-01-03,14:08

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vad ska jag göra med henne? Sex Intelligence 6 2,509 2017-09-10,20:56
Senaste inlägg:: tvbordet
  HUR fan ska man göra?!?!?! Flumrider 10 5,162 2013-10-19,19:41
Senaste inlägg:: Player
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,735 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Hur ska jag göra med "kompisarna"? sjoggaa 10 3,775 2013-05-11,15:18
Senaste inlägg:: sjoggaa
  bootycall! vad ska jag göra ?! Mr a 9 3,670 2013-03-23,15:18
Senaste inlägg:: russel
  Vad bör jag göra nu? kroos 1 1,011 2012-10-31,01:03
Senaste inlägg:: kroos
  Vad göra med språkbarriärer med en TIA-snygg servitris?! Donjohan 4 1,784 2012-08-02,18:05
Senaste inlägg:: Anonymous

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}