LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
svensk infield footage #-close
2012-09-10,19:29,
Inlägg: #21
svensk infield footage #-close
Jag mår ärligt talat dåligt av att se någon göra bort sig på det här sättet, klarade inte av att se hela.

Inte så att jag kan day gamea själv IRL... men vad i helvete sysslar han med...
2012-09-10,19:57,
Inlägg: #22
svensk infield footage #-close
Jesus Resurrected Skrev:Jag mår ärligt talat dåligt av att se någon göra bort sig på det här sättet, klarade inte av att se hela.

Inte så att jag kan day gamea själv IRL... men vad i helvete sysslar han med...

Yeah, jag borde också hålla truten för jag har typ aldrig daygamat, förutom att stoppat brudar på cykel, dragit av mig tröjan och friat å skit, vilket funkat rätt bra. Men anyway, killen måste vakna, desto mer han håller på sådär desto mer internaliserar han framen att han måste impa å ha sig =)
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-10,23:46,
Inlägg: #23
svensk infield footage #-close
Uuuuuuuuuh mår dåligt av tryhard grabbar med trollkarlshattar etc. Fan är problemet med folk, verkar tro att man behöver vara carl-einar häckner och slita upp kaniner ur bröstfickan för att kunna få numret till en tjej.

Han kunde likagärna sagt "Hej, kan du skriva in ditt nummer här i min telefon tack." och sparat 2 minuter av den stackars tjejens tid..Probably var det inte ens hennes nummer han fick.
2012-09-10,23:57,
Inlägg: #24
svensk infield footage #-close
Hahaha var tvungen å kolla igen, alltså HAHAHAHAHAHAHAHHAA

VARFÖR lägger man upp nåt sånt på nätet!!!!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-11,00:19,
Inlägg: #25
svensk infield footage #-close
"secret society". kallade inte ni er de johnstealht?
find it, fuck it, forget it.
2012-09-11,00:30,
Inlägg: #26
svensk infield footage #-close
Antar att de hängt för mycket med han Sasha Daygame, jävla tomte.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-09-11,11:30,
Inlägg: #27
svensk infield footage #-close
Fattar inte vad ni snackar om? Han fick ju numret av en söt tjej!
2012-09-11,12:29,
Inlägg: #28
svensk infield footage #-close
Jens Skrev:Fattar inte vad ni snackar om? Han fick ju numret av en söt tjej!


Ah juste.... hahhahahahhahaha Big Grin
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-09-11,12:54,
Inlägg: #29
svensk infield footage #-close
Jens Skrev:Fattar inte vad ni snackar om? Han fick ju numret av en söt tjej!

Jag är ytterst tveksam om det först och främst var äkta # och om det någonsin kommer att leda längre än så. Creds för approach dock behöver han inte alla Mystery-grejjor. =)
2012-09-11,13:39,
Inlägg: #30
svensk infield footage #-close
AplAy Skrev:Jag är ytterst tveksam om det först och främst var äkta # och om det någonsin kommer att leda längre än så. Creds för approach dock behöver han inte alla Mystery-grejjor. =)

Nää sluta nu, klart det var äkta, han hade ju svarta naglar!
2012-09-11,14:03,
Inlägg: #31
svensk infield footage #-close
Haha, kan verkligen bara se på detta klipp typ 3 sekunder åt gången.. Shit. Det är en sak att vara en noob, en helt annan sak att vara noob och bete sig som man har nåt att komma med. Blind leading the blind, fyfan asså. Dom filmar ju bara killen i hatt med, när de väl vänder till tjejen står hon i världens försvarsställning liksom... märker dom inte det?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-09-11,14:03,
Inlägg: #32
svensk infield footage #-close
Stackars tjej, helt plötsligt stormar det in killar från alla håll. Fronten håller en snubbe med hatt å svarta naglar, från ena hållet kommer en blondin-svennebanan och från andra hållet en snubbe som kör upp en kamera i hennes nylle haaaa
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-11,14:04,
Inlägg: #33
svensk infield footage #-close
Vettorazzi Skrev:Haha, kan verkligen bara se på detta klipp typ 3 sekunder åt gången.. Shit. Det är en sak att vara en noob, en helt annan sak att vara noob och bete sig som man har nåt att komma med. Blind leading the blind, fyfan asså. Dom filmar ju bara killen i hatt med, när de väl vänder till tjejen står hon i världens försvarsställning liksom... märker dom inte det?

Hilarious, hon står och kollar på han med en "... jaha och nu?" blick, hahaaaaa
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-11,14:06,
Inlägg: #34
svensk infield footage #-close
Lol ja, lite synd om henne äre faktiskt. Tycker överlag det verkar som hon tycker "synd" om honom, tror hon ger honom ett fejknummer så att han ska få bekräftelse typ. Väldigt snällt av henne given the circumstances
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-09-11,16:50,
Inlägg: #35
svensk infield footage #-close
Ehm... Varför säger han att han ska ragga på henne? Går inte Mystery Method ut på att man ska bygga nån slags grund med personen INNAN man leder det vidare in på raggning? Komma in under radarn?

Cred till approach, starkt gjort. Men vafan... ska man ge guldmedaljer till alla som deltar i OS också?
2012-09-11,17:36,
Inlägg: #36
svensk infield footage #-close
Evilvalle Skrev:Hahaha var tvungen å kolla igen, alltså HAHAHAHAHAHAHAHHAA

VARFÖR lägger man upp nåt sånt på nätet!!!!!

Ja, snacka om att föreviga ett bad moment / blowout.

Folk kan få självmordstankar för mindre än att ett sånt där klipp på en cirkulerar på nätet, HAHA
2012-09-11,22:28,
Inlägg: #37
svensk infield footage #-close
TonightIsTheNight Skrev:Ja, snacka om att föreviga ett bad moment / blowout.

Folk kan få självmordstankar för mindre än att ett sånt där klipp på en cirkulerar på nätet, HAHA

Var det inte du som var den blonde killen?
2012-09-11,22:30,
Inlägg: #38
svensk infield footage #-close
WALL-E Skrev:Var det inte du som var den blonde killen?

HAHAHAHAHA, you wish.
2012-09-11,23:12,
Inlägg: #39
svensk infield footage #-close
Haha ja, du är ute och lär dig med proffsen liksom.
2012-09-12,01:16,
Inlägg: #40
svensk infield footage #-close
ggfgdfgdfgdfgdf
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  How to go from open - close ridiculousbeast 0 801 2016-06-24,03:25
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Infield klipp-tråden! Bruno 34 20,180 2015-01-08,23:40
Senaste inlägg:: SvaMp_
  svensk kille får lyckat resultat med rsd jeffs nya program krokodilen 7 4,055 2014-11-10,19:56
Senaste inlägg:: sjoggaa
  "Hidden Cam Reveals How Women Judge Men! Women's Double Standard EXPOSED! (+Infield)" slyngel 8 3,698 2014-05-29,15:13
Senaste inlägg:: Nicki
  Sjukaste infield-videon jag sett i mitt liv Set Theory 3 2,258 2013-10-03,13:24
Senaste inlägg:: Set Theory
  Good looking loser infield Evilvalle 5 3,101 2013-08-27,17:51
Senaste inlägg:: Tenga
  Belysning av en subtil händelse av tjejer när du är INFIELD och i ett SET Eriksson 3 1,466 2013-05-22,00:38
Senaste inlägg:: Nystart
  Infield Approaches Galore Arclight 7 2,717 2013-04-26,15:59
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Hot seat 2 tyler infield video TobiasK 3 1,403 2012-09-25,07:54
Senaste inlägg:: Carl
  Jeffy å hans fula crew INFIELD Evilvalle 1 800 2012-06-22,00:31
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}