LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Era tankar om tjejer ni möter i dagliga livet!
2012-09-27,19:55,
Inlägg: #1
Era tankar om tjejer ni möter i dagliga livet!
Det finns ju flertalet olika yrken idag där vi män stöter på riktigt jävla trevliga tjejer! Tänker självklart på nätta och lätta tjejer som jobbar i diverse butiker, frisörsalonger, cafén osv!

Hur brukar ni göra då? Kör ni på och försöker få #close för en day2? Stalkar ni upp personen ifråga på fb, drar iväg en poke/vf/meddelande?
2012-09-27,20:44,
Inlägg: #2
Era tankar om tjejer ni möter i dagliga livet!
Om jag är på humör, försöker jag alltid skapa en god vibe, dvs driva med henne, skämta, få henne intresserad.
Att gå för close sker nästan aldrig.

Jag ser varje interaktion som träning.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-09-27,21:02,
Inlägg: #3
Era tankar om tjejer ni möter i dagliga livet!
Numera handlar det bara om vilket humör jag är på. Känner jag mig seg så careface, annars drygar jag ofta med dom, tex när ska köpa jevla chokladbit på affären å hon säger "det blir tjugo kronor tack!" så kan jag börja yra om att jag inte har nån plånbok med mig å att dom ska skicka faktura å skit, pretty fun.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-09-27,22:17,
Inlägg: #4
Era tankar om tjejer ni möter i dagliga livet!
Jag går aldrig in för att endast ragga. Det är inte så att jag går till frissan endast för raggningen. Eller att jag går till en restaurant för att ragga på lite servitriser. Ofta har jag ett ärende eller nåt annat göra. Skulle det däremot uppstå kemi mellan mig och någon arbetspersonal så absolut. Varför inte?
2012-09-29,16:01,
Inlägg: #5
Era tankar om tjejer ni möter i dagliga livet!
Vet inte hur jag ska förklara det här för att det ska låta bra. Men förr var jag sjukt needy av mig, kanske rent av lite creepy? Hur som helst, om jag kände att jag fick bra kontakt med någon jag mötte typ i en butik eller liknanade, då kände jag nästan ett behov att ta kontakt igen över fb eller liknanade.

Det är numer helt borta, händer dock att jag söker upp och stalkar lite bara för att man kan Big Grin

Var iaf och klippte mig i torsdags och jag vet att det jobbar sjukt mycket snygga tjejer där, så jag tänkte bara.. "jag är här för att klippa mig, under tiden kan jag ha ett trevlig och socialt samtal" det var det ENDA jag fokuserade på. Sen att hon som klippte mig var tok fräsch gör väl inget, men fick henne att skratta mycket och jag verkligen njöt. Kände liksom ingen press över huvud taget av att behöva göra något mer än att bara vara där, klippa mig och ha trevligt.
När jag var klar, tackade jag så mycket för klippningen och betalade, gick nöjt ut till bilen och tänkte för mig själv "kanske skulle jag tagit hennes nummer, kanske inte... egentligen vad spelar det för roll??"

Dit jag vill komma är att mitt mindset har ändrats något enormt och allt känns sjukt mycket bättre när jag gör något, vill jag göra något.. ja men då gör jag det.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer i grupp. Alzor 1 1,402 2017-07-14,10:07
Senaste inlägg:: Schlinus
  VAR träffar man tjejer och hur tar man initiativ/visar intresse? Dikterad 14 11,198 2015-02-07,01:14
Senaste inlägg:: confused...
  tjejer som inte investerar? tay 3 2,065 2012-10-30,19:27
Senaste inlägg:: Mössan
  Fråga tjejer om mode, bra eller skit Anonymous 5 2,175 2012-07-04,23:15
Senaste inlägg:: Evilvalle
  När tjejer frågar om man saknar dom. neandertalaren 14 5,506 2012-07-03,00:54
Senaste inlägg:: Vettorazzi
  Tjejer som drar fram mobilen och försöker se uttråkade ut när man öppnar dom... Donjohan 7 2,917 2012-06-29,00:55
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Eskalering, mot "skötsamma" och "snyggare" tjejer. Mandark 24 11,206 2012-03-08,15:08
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Varför vill tjejer försöka äga mig? Mandark 4 2,358 2012-03-06,22:11
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}