LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Internet Part 1 How to presentera sig!
2012-02-20,10:26,
Inlägg: #1
Internet Part 1 How to presentera sig!
Att skapa attraktion över internet utan att vare sig använda eye fucking eller kino. Det tar ett ögonblick att lära sig men en livstid att bemästra.

Många upplever det lättare att chatta över internet, eftersom det inte skapar samma känsla som ifall man skulle stå och prata öga mot öga. Hjärnan upplever inte den personen som en riktig individ på samma sätt och därför är det mindre risk för AA.

Presentation
Det är precis som det låter presentera vem du är. Men av någon märklig anledning så har folk fått för sig att alla ska ha samma presentation." Hej jag är inte alls bra på detta med presentationer men jag ska ge det ett försök. Jag är en gjordnära kille med båda fötterna på jorden. Jag är **år och känner att jag är redo och mogen att gå in i ett seriöst förhållande. mm."
Detta är inte en presentation. Det är en beskrivning på en kille som sitter hemma ensam och gråt runkar över att han inte har några kvinnor i sitt liv. Men han känner sig mogen att ha det nu.

"Oppener"
Tjejerna blir dagligen bombarderade av minst 30-40 mail omdagen som alla har samma uppbyggnad. De lyder ungefär "Hej sexy, vad har du för dig ikväll?" "Ville bara saga att du är otroligt vacker" "heeeeej vad gör du?" Det alla killar singnalerar här är ganska basic. Hej jag tycker du är snygg och jag är lika desperat som alla andra kuksugarna här inne och jag är inte speciell eller roliga nog att skriva något fyndigare eftersom jag kopierar detta till alla på denna sidan i hopp om att någon vill ha mig.

[COLOR="black"][SIZE="2"]Röda tråden i detta är att sticka ut.
[/SIZE][/COLOR]
Visa att du är speciell och att du har med att erbjuda än alla andra loosers som skriver till henne.

Ett kort utdrag ut min presentation på HP: "Well here vi går again. Du har sätt profilbilden så det finns intresse och kanske till och med hopp för mänskligheten.Jag en man av en fantastiskt bra årgång.

Bor men mina 15 katter. På fritiden gillar jag att nakenbad och köra pansarvagn till jobbet.

jag extra knäcker som regerande världsmästare i tumm-brottning. Jag kan inte förlora på yatzy. Sen gör jag kick ass pannkakor"


Om Om du har en presentation som på ett inte alla för seriöst sätt visar vem du är så kommer tjejerna öppna dig. Så sätt dig ner och ta dig tid och skriv ihop en utarbetade presentation.

Profilbildens betydelse
Har inte fördjupat mig överdrivet mycket i detta eftersom jag tycker det räcker med en bild på dig där man ser hela ditt ansikte. Men för er som vill ha den vetenskapliga förklaraingen.

Cupido (tror jag det var) gjorde en undersökning om vilken sorts bilder som genererade absolut flest svar för olika användare. För tjejer var det överväldigande somriga helkroppsbilder där dom loungar och gör ingenting som var effektivast. Bilder snett ovanifrån fungerade väldigt bra. Bilder på ögon och läppar med blicken rakt in i kameran var effektivare än bilder i profil.

För killar var det överväldigande aktivitetsbilder där det händer mycket runt omkring och killen helt uppenbart är en del av det som sker. Oavsett om han dyker från en 30m klippa i thailand, lägger tak i bar överkropp eller bara står och grillar så var det mycket effektivare. Bilder snett underifrån eller rakt framifrån genererade överlägset bättre respons än bilder tagna snett ovanifrån. Profil eller ansikte spelade ingen roll, men blicken mot horisonten var aningens bättre än att titta in i kameran.

(citat från Jester på C-R)

Oppener
Det ända du behöver tänka på här är. Ta det inte seriöst, ni känner knapp varandra. Ha glimten i ögat.
Här är exempel på bra öppnare som stora personer ha kommit på
"damnit woman .. varför har vi aldrig diskuterat världsfred över en kanna sprit?" "Katthund?" "Gillar du marsmellows?"

Svårare än såhär behöver det inte vara. Bara att låta fantasin flöda.

Men det som utan tvekan kommer att ge dig bäst resultat är om du skriver någon som kan kopplas ihop med henne personligen. Då singnalerar du att du har läsa hennes presentation och inte bara kollat på hennes bilder.
Efter detta är det bara att spinna vidare.

[SIZE="4"]Viktigt att tänka på! [/SIZE]
Bara för att jag har skrivit och delat med mig av det som funkar för mig så betyder det inte att du kommer få samma resultat. Därför vill jag uppmana dig än en gång att använda dig av eget material eftersom du förmodligen inte har samma frame och tjejerna kommer märka det att du är inte samma sköna person som du har besktivit i din presentation.

Det var lite tankar på hur jag ser på presentationer och oppeners över internet.
With great penis comes great responsibility
2012-02-21,17:55,
Inlägg: #2
Internet Part 1 How to presentera sig!
Såhär ser min press ut:

Voff!

Min favorithobby är att tämja vildkatter. Favoriträtten är lammkött gärna med ett stort glas mjölk till. Jag gillar mjölk. Speciellt på morgonen.

Men nu ska vi vara lite seriösa även fast ovanstående var sanning till 100%. Jag heter wall-e och är mogen och charmig som fan. Jag anser själv att jag är the king of comedy och skrattar alltid åt mina egna skämt.

Utöver detta så älskar jag att fotografera. Utbildar mig just nu så gott
jag kan på högskola i blekinge för att kunna försörja mig som fotograf i
framtiden. Det kanske blir jag som knäpper din nästa profilbild på
fejsan. Vem vet? De där "the studio"-bilderna är ju bara löjliga.

Håller mig i form med något hemmaprogram som jag hittat på nätet någonstans. Men who cares? Ville bara poängtera att jag inte hade för avsikt att bli tjock.

Blir alltid glad för visat intresse så kör hårt!

/wall-e
2012-02-28,20:20,
Inlägg: #3
Internet Part 1 How to presentera sig!
Bra post Mercenary, din presentation är riktigt bra!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Internet konvo Dynamo 7 2,798 2013-05-16,15:22
Senaste inlägg:: Dynamo
  Internet game genom att köra direkt (Behöver hjälp) Roppe 4 2,116 2013-04-26,14:58
Senaste inlägg:: trollface
  Internet game: hur går man vidare nu? Rednales 1 1,087 2013-02-22,18:53
Senaste inlägg:: Rednales
  Ond_Pingvins samlade Internet-terror Ond_Pingvin 19 9,051 2012-10-22,03:34
Senaste inlägg:: TobiasK
  looks doesnt matter på internet? kan nån säga vad jag gjorde fel? Beerpong 13 6,868 2012-10-05,21:19
Senaste inlägg:: WALL-E
  Ni som raggar mkt brudar på internet?! n1ce 9 4,402 2012-09-28,05:50
Senaste inlägg:: Dynamisk
  Teknik att avgöra om tjejer på internet är mulliga eller ej Mössan 34 14,930 2012-07-05,11:46
Senaste inlägg:: Stridskuken
  Hjälptråden för internet game villemannen 24 10,269 2012-04-03,23:16
Senaste inlägg:: TobiasK
  Internet sarging =) Rushdi 20 7,680 2012-03-21,01:35
Senaste inlägg:: Cruz

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}