LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Request: tips på ONline dating guides?
2012-12-10,20:41,
Inlägg: #1
Request: tips på ONline dating guides?
Någon som vet vart jag får tag på cajuns gentlemans online dating guide?

Tips på andra väl-täckande guider?
2012-12-10,21:00,
Inlägg: #2
Request: tips på ONline dating guides?
Om någon har en schysst profil man kan få insperation från så länka gärna eller skicka på PM
2012-12-10,22:10,
Inlägg: #3
Request: tips på ONline dating guides?
illdan Skrev:Någon som vet vart jag får tag på cajuns gentlemans online dating guide?

Tips på andra väl-täckande guider?

Google is your friend and ally in many things: http://www.mediafire.com/?rz7y79rk17w7eqo

Var dock nån suspekt pdf på så sätt att man måste ha password men hittade det på ett annat forum: TcS45afnB

Håll till godo! Smile
2012-12-10,22:34,
Inlägg: #4
Request: tips på ONline dating guides?
Commander Skrev:Google is your friend and ally in many things: http://www.mediafire.com/?rz7y79rk17w7eqo

Var dock nån suspekt pdf på så sätt att man måste ha password men hittade det på ett annat forum: TcS45afnB

Håll till godo! Smile

Thanks dude ALOT DUDE., jo jag hittade den också. Men kom aldrig på snilleblixten att googla efter lösenordet då jag antog att hela skiten va fake.
2012-12-10,22:37,
Inlägg: #5
Request: tips på ONline dating guides?
haha näe jag trodde med det var nåt fakecrap men sen när jag googlade vidare efter boken som pdf halkade jag av en slump in på nåt forum där passet stod....
2012-12-10,22:37,
Inlägg: #6
Request: tips på ONline dating guides?
Ögnade f ö igenom den lite snabbt och det verkar stå en del vettigt i den. Blir att läsa när jag gå och lägger mig.
2012-12-10,23:18,
Inlägg: #7
Request: tips på ONline dating guides?
Denna kör jag just nu då jag inte orkar vara seriös med nät dejting längre ffr inte på pannkakan och badoo pga allt för dålig success kombinerat med egobitch hyping.

Citat:Jag kan berätta lite om mig själv

Jag är sexuellt frustrerad för att jag är singel och blivit av med mitt bredband hemma. Ni kan ju hajja hur dåligt jag mår. Jag har nu kommit på hur man vet att man har varit utan bredband hemma för länge. Det är när man går igång på de där tjejerna i sverigehäftet, får ni hem de också? Rutna jävla annonser 1 gång i månaden, "BH och trosor 29. 90 kr + en klocka på köpet" tillsammans med en ful pose. Så står man där bakis en lördagsmorgon i morgonrock tar upp den från golvet och ba......... "Nejmen det här funkar, det är allt jag har hemma, det får gå". Det är funkar attityden som gäller.

Tveka inte att höra av er

Smisk och kram!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-12-11,22:45,
Inlägg: #8
Request: tips på ONline dating guides?
russel Skrev:Denna kör jag just nu då jag inte orkar vara seriös med nät dejting längre ffr inte på pannkakan och badoo pga allt för dålig success kombinerat med egobitch hyping.

Haha den ända du förmedlar i din press är mer eller mindre att du är frustrerad att du inte kan runka till porr längre? XDDD
2012-12-12,01:09,
Inlägg: #9
Request: tips på ONline dating guides?
illdan Skrev:Haha den ända du förmedlar i din press är mer eller mindre att du är frustrerad att du inte kan runka till porr längre? XDDD

Ja mer eller mindre, en kul grej mer, haft seriösa tidigare.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tips på bra dejtingsite! sphinx 23 8,899 2012-12-30,21:52
Senaste inlägg:: Logaritmic
  Tips angående bilder ni lägger ut på dejtingsidor Ragnarök 3 1,575 2012-08-09,22:50
Senaste inlägg:: Jens
  Lite feedback och tips tack neandertalaren 7 2,844 2012-03-22,16:39
Senaste inlägg:: Broner

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}