LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
läs detta stycket från c-r (bra skit)
2012-12-11,20:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-11,20:56 av {2} tay.)
Inlägg: #1
läs detta stycket från c-r (bra skit)
OP skriver:

Citat:Alltså jag trodde aldrig jag skulle få vara med om något sådant här.

Som sagt har jag slutat med PU för ett kort tag för att jag har fått en massa ångest över det hela och jag skall börja med det igen men jag måste bara hitta mig själv. Jag vet inte men jag är hur som helst i en "fas" just nu.
Jag och en "kall alfa" går till gymmet.

På slutet av passet kring kl. 22.00 så går han förbi två tjejer och han vinkar till ena tjejen. Typ de går på rullbandet. Så går han förbi sen säger han "fan jag måste snacka med henne". Går tillbaka och säger vänta här till mig. Men inte fan väntar jag utan jag går för att höra vad han säger haha. Han frågar henne typ "Hej skulle vilja höra om du ville hitta på ngt nån dag". Här tänker jag shiiiiit killen är den största "choden" någonsin. Han kommer att dissas hårt. MEN tjejen säger "Jag känner ju inte dig"... Så står han kvar och kollar på henne när hon säger detta "Jag känner ju inte dig" så säger kompisen INGENTING. Han varken försöker förmå henne till det ena eller det andra. Så säger hon efter att hon sagt det "men...Vad heter du, hur gammal är du"...Och sen säger hon "Du kan ta mitt nummer". Utan att han frågar efter det.

Alltså när jag såg hela detta tänkte jag under ett FUCKING år har det aldrig gått så bra för mig som det gick för honom under några sekunder. Och grejen e den att han är lite av en Kall alfa så han typ säger till mig "ska du inte ragga idag då". Då blir det en pressad situation man är i. Så man skiter i det.

Evilvalles svar:
Citat:När man redan "är attraktiv" så känner oftast tjejer detta innan man ens approachar, då blir det så "enkelt".

Om vi ska bryta ner det hela så såg det ut ungefär såhär:

Han går fram och visar att han är intresserad samtidigt som han kommunicerar att han är van att det är så "enkelt" för honom, en oskuld skulle aldrig våga göra sådär - han känner sig värd henne -> hon testar detta genom ett "jag känner ju inte ens dig" -> Vad som nu är key är att han inte gör nåt, han tjatar inte, han försöker inte förklara sig etc etc, han gör NADA, he "stays centered" vilket hennes hjärna uppfattar som "ok, han är kongruent" och voila, han "klarar testet" vilket i sin tur gör att hennes intresse för honom skjuts upp och hon vill ha hans nummer.


Det faktum att du var säker på att han skulle bli dissad bara för att han gör nåt sånt påvisar att du tror man behöver ha magiska fjädrar att dra ut ur sin röv för att få tjejer, detta mindset är ett resultat av att du inte känner dig värdig flickor. Game är väldigt, väldigt enkelt, det går att summera till "Var självsäker", however, att komma till en sån plats kan ibland vara väldigt, väldigt svårt.

Från tråden: http://www.c-r.se/forum/showthread.php?t=14376 (gammal)

fick en "aha" upplevelse av evilvalles svar, det makear sense helt enkelt så jag ville posta det här Smile
2012-12-11,21:07,
Inlägg: #2
läs detta stycket från c-r (bra skit)
Japp, det har jag också märkt. Det är vad sjuk inner game gör. Dock går de flesta igenom en fas om man lär sig outergame, och till slut blir uppfuckade innan man fattar.
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-12-11,21:13,
Inlägg: #3
läs detta stycket från c-r (bra skit)
Jag har alltid gillat valles svar, enkla och konkreta att förstå än massa ebooks som man läst. Valle när du skrev att när tjejen säger "jag känner dig inte" du säger att man ska stå och bara kolla på henne o inte säga nåt tänk då hon inte säger nåt och uppstår tystnad? För mig har det inte gjort men tjejer har sagt "känner inte dig ju" jag har svarat de med "inte än men nu får du äran att lära känna mig va" ska jag fortsätta med de svaret, eller bättre inte svara alls framöver?
2012-12-11,21:39,
Inlägg: #4
läs detta stycket från c-r (bra skit)
Vad menas med kongruent?
2012-12-11,21:58,
Inlägg: #5
läs detta stycket från c-r (bra skit)
dobarj3 Skrev:Vad menas med kongruent?

Att han beter sig som en självsäker alfa förväntas bete sig i den situationen. Att vara kongruent betyder att ens beteende överensstämmer med den man "utger sig för att vara".
2012-12-11,22:52,
Inlägg: #6
läs detta stycket från c-r (bra skit)
dobarj3 Skrev:Vad menas med kongruent?

Vilket land kommer du i från? Jag antar att du är stolt över det landet.

Exempelvis, jag är stolt över att vara svensk, när jag säger "jag är svensk!" så är det som en "vibe" jag skickar utåt, för jag är sann mot mig själv, jag känner i kroppen att det jag säger är "sant" och stämmer överens med den jag är.

Men om jag tex säger "jag är ryss" så får jag en känsla i kroppen av att jag ljuger mot mig själv, jag är inte kongruent med den jag är.

Det är skillnaden på att vara kongruent och inte.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-12-11,22:54,
Inlägg: #7
läs detta stycket från c-r (bra skit)
Aha nice nice, då förstår jag Smile
2012-12-11,22:55,
Inlägg: #8
läs detta stycket från c-r (bra skit)
selected Skrev:Jag har alltid gillat valles svar, enkla och konkreta att förstå än massa ebooks som man läst. Valle när du skrev att när tjejen säger "jag känner dig inte" du säger att man ska stå och bara kolla på henne o inte säga nåt tänk då hon inte säger nåt och uppstår tystnad? För mig har det inte gjort men tjejer har sagt "känner inte dig ju" jag har svarat de med "inte än men nu får du äran att lära känna mig va" ska jag fortsätta med de svaret, eller bättre inte svara alls framöver?

Prova dig fram. Key är att du är mer bekväm med tystnaden än henne, sålänge du är det så kommer du framstå som att du har högre status än henne, när dynamiken blir uppenbar att hon är mer nervös än dig i situationen, det är även då hon blir reaktiv mot dig och därmed attraherad.

Se detta klipp tex, kolla vad avslappnad Marlon Brando är, kolla hans blick, hans rörelsemönster, allt. Han kommunicerar att han inte "behöver nåt" av henne (men han är fortfarande intresserad, men han BEHÖVER inte hennes bekräftelse), han har redan allt så han är hundra procent bekväm i sig själv, detta gör henne nervös vilket resulterar i att hon sugs in i hans frame.

[video=youtube;yCENBce_dls]http://www.youtube.com/watch?v=yCENBce_dls[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-12-11,23:28,
Inlägg: #9
läs detta stycket från c-r (bra skit)
Evilvalle Skrev:Prova dig fram. Key är att du är mer bekväm med tystnaden än henne, sålänge du är det så kommer du framstå som att du har högre status än henne, när dynamiken blir uppenbar att hon är mer nervös än dig i situationen, det är även då hon blir reaktiv mot dig och därmed attraherad.

Se detta klipp tex, kolla vad avslappnad Marlon Brando är, kolla hans blick, hans rörelsemönster, allt. Han kommunicerar att han inte "behöver nåt" av henne (men han är fortfarande intresserad, men han BEHÖVER inte hennes bekräftelse), han har redan allt så han är hundra procent bekväm i sig själv, detta gör henne nervös vilket resulterar i att hon sugs in i hans frame.

[video=youtube;yCENBce_dls]http://www.youtube.com/watch?v=yCENBce_dls[/video]


thanx. har du mer liknande scenner från honom?
2012-12-11,23:39,
Inlägg: #10
läs detta stycket från c-r (bra skit)
jack nicholson som jokern i batman är väl ett rätt bra förslag för "i dont give a damn" också
2012-12-12,05:37,
Inlägg: #11
läs detta stycket från c-r (bra skit)
trollface Skrev:jack nicholson som jokern i batman är väl ett rätt bra förslag för "i dont give a damn" också

är du seriös?
"... a man then must stand erect, not be kept erect by others.”
—Marcus Aurelius
2012-12-12,11:04,
Inlägg: #12
läs detta stycket från c-r (bra skit)
Vagabond Skrev:är du seriös?

yes, i vissa scener.. sett filmen?
2012-12-12,11:40,
Inlägg: #13
läs detta stycket från c-r (bra skit)
"Jag känner inte dig" Well kolla det här klippet då:

[video=youtube;MAvccNVx9tE]http://www.youtube.com/watch?v=MAvccNVx9tE[/video]
2012-12-12,17:22,
Inlägg: #14
läs detta stycket från c-r (bra skit)
trollface Skrev:jack nicholson som jokern i batman är väl ett rätt bra förslag för "i dont give a damn" också

wtf... jämför Nicholson's Joker mot detta

[video=youtube;m6qJNsIuVCM]http://www.youtube.com/watch?v=m6qJNsIuVCM[/video]
2012-12-12,21:42,
Inlägg: #15
läs detta stycket från c-r (bra skit)
Outkast Skrev:wtf... jämför Nicholson's Joker mot detta

[video=youtube;m6qJNsIuVCM]http://www.youtube.com/watch?v=m6qJNsIuVCM[/video]

haha okej, det var kanske ett rätt dåligt exempel Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Reflektioner från fältet Fiskarn 3 1,615 2018-05-05,19:52
Senaste inlägg:: tvbordet
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 7,994 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Vem har växlat upp från "förberedelsestadiet"!? Nicki 18 9,044 2015-11-02,23:14
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Kan man ärva Player genetics från sin far? Trerike 0 918 2015-08-21,18:03
Senaste inlägg:: Trerike
  Breivik får kärleksbrev från unga kvinnor Ragnarök 11 4,731 2014-12-28,21:56
Senaste inlägg:: AbbeyRoad
  är detta vanligt? vladimir87 3 1,965 2014-11-26,13:24
Senaste inlägg:: vladimir87
  Senaste night game från GLL selected 20 12,631 2014-08-25,21:50
Senaste inlägg:: ångest101
  Detta forum = Gunwitch method SvaMp_ 6 3,329 2014-08-20,04:11
Senaste inlägg:: ångest101
  Röstförändring: Från low till medel/hög T Evilvalle 13 7,560 2014-04-17,17:11
Senaste inlägg:: SvaMp_
  "alla killar är samma skit" selected 19 8,549 2014-03-30,00:32
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}