LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
NY SOM GAMMAL, CHECK OUT - Hittade denna E-bok bl.a PUA-skada
2013-01-22,07:34,
Inlägg: #1
NY SOM GAMMAL, CHECK OUT - Hittade denna E-bok bl.a PUA-skada
Någon hade nämnt en Mark Manson på en tråd, och då kom jag in på Aaron Sleazy's hemsida. Det var en recension på Mark Mansons bok, men en annan GRATIS e-bok fånga min uppmärksamhet. Den hette:
Johnny's Journey: Critical Lessons from my Involvement with the Seduction Community


Den innehåll en massa grejer, sånt som normala personer gör och varför det egentligen är creepy med mainstream-PUA kulten m.m., många koncept som jag känner igen från Evilvalles "In the mind of Evilvalle", tyckte boken var ganska bra. Se den som en mer fördjupning utöver Evilvalles ovannämnda tråd. Jag vet, mindre läsning mer verkstad... men denna var verkligen värd att läsa!!! Inte för komplicerad, inte för mycket bullshit, bot för PUA-skadade (som jag tror valle säger looool) m.m.

Check it out, fettvärt att läsa den, massa bra grejer i den Smile

Länk:
http://aaronsleazy.com/files/Johnny.Anti...ourney.pdf

Nu får jag dra mig till skolan!!!
2013-01-22,08:15,
Inlägg: #2
NY SOM GAMMAL, CHECK OUT - Hittade denna E-bok bl.a PUA-skada
Stake Skrev:Någon hade nämnt en Mark Manson på en tråd, och då kom jag in på Aaron Sleazy's hemsida. Det var en recension på Mark Mansons bok, men en annan GRATIS e-bok fånga min uppmärksamhet. Den hette:
Johnny's Journey: Critical Lessons from my Involvement with the Seduction Community


Den innehåll en massa grejer, sånt som normala personer gör och varför det egentligen är creepy med mainstream-PUA kulten m.m., många koncept som jag känner igen från Evilvalles "In the mind of Evilvalle", tyckte boken var ganska bra. Se den som en mer fördjupning utöver Evilvalles ovannämnda tråd. Jag vet, mindre läsning mer verkstad... men denna var verkligen värd att läsa!!! Inte för komplicerad, inte för mycket bullshit, bot för PUA-skadade (som jag tror valle säger looool) m.m.

Check it out, fettvärt att läsa den, massa bra grejer i den Smile

Länk:
http://aaronsleazy.com/files/Johnny.Anti...ourney.pdf

Nu får jag dra mig till skolan!!!

Riktigt GOLDEN den där! Bra för en som behöver komma ner på jorden och inte fastna i pua-träsket! ^^, Jag själv har ju varit lite fast i pua-träsket och haft alla dessa mindfucked beliefs och haft community conditioning typ precis som man haft social conditioning först! xD
2013-01-22,10:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-01-22,10:36 av {2} Dirty-Dog.)
Inlägg: #3
NY SOM GAMMAL, CHECK OUT - Hittade denna E-bok bl.a PUA-skada
Läste snabbt kapitlet "There is Much More to Life than Women". Verkar vara bra skit det här. Så att man inte tappar bort sig i träsket alldeles för mycket och förlorar sig själv!

Edit: Läste näst sista kapitlet också, damn, sånt här material får mig att vilja skaffa en läsplatta! Big Grin


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hittade ny snubbe på youtube (Brian Begin) tvbordet 3 1,616 2017-10-04,21:39
Senaste inlägg:: tvbordet
  How to get women to check you out Evilvalle 21 12,457 2016-07-26,02:20
Senaste inlägg:: Vetinte
  Keep yourself in check ridiculousbeast 1 1,068 2016-06-24,10:52
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Träffa denna dam? Archidas 3 2,088 2016-03-15,21:09
Senaste inlägg:: Mindful
  Hur är denna killes beteende? Chill? tay 61 39,202 2014-03-23,19:24
Senaste inlägg:: tay
  Gammal konvo, WOMEN LOGIC LOL Evilvalle 4 2,237 2013-07-15,14:31
Senaste inlägg:: Rednales
  Gammal artikel: Till dig som NÄSTAN ser bra ut Evilvalle 3 1,960 2013-03-03,19:46
Senaste inlägg:: russel
  Hatten av för denna snubben Beerpong 18 6,725 2012-10-23,11:57
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Hur fan tar jag mig ur denna flunk? Jens 20 7,503 2012-10-21,12:01
Senaste inlägg:: Bollgrodan
  HAHAhah denna video med Tyler å Julien - Drama Evilvalle 12 3,915 2012-06-28,13:24
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}