LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fråga eller inte fråga? det är frågan!
2013-02-04,19:11,
Inlägg: #1
Fråga eller inte fråga? det är frågan!
har träffat en hel magisk tjej dem senaste 3-4 veckorna, vi kände varandra sen innan, men aldrig riktigt snackat. Började med att vi träffades på stan, några dagar senare sprang vi på varandra igen, vi snackade en del och gav varandra nummer. Vi har smsat en del och först skrev vi saker som "hur är läget komips", men nu för tiden så skriver vi "goding" Vi har aldrig varit så fysiska mot varandra, allså kysst eller något. Jag har försökt vara så fysiskt som möjligt genom att smeka henne lätt osv.

Hon brukar åka till mig för att röka för en liten stund (notera att det är typ 1 ½ mil emellan oss) Och en gång så gick vi promenad (första gångerna vi träffades) Då gillade hon en kille som hon inte klarade av, han var aldeles för krånglig och skulle flytta till stockholm. Detta var för typ 2 veckor sedan... Hon bad om råd och jag sa att hon skulle glömma honom och träffa sånna som mig hehehe Rolleyes Dagen efter så snackade hon med killen och dem skulle aldrig träffas igen.

Sen nu några veckor efter, så har vi pratat en del i telefonen, träffas för att ta en matbit på stan, hon hängde med mig på en hotellpresentation... där alla killar var på henne som en myra, jag ignorerade det genom att inte ens försöka få hennes uppmärksamhet tillbaka, gick och pratade med någon annan osv, då kom hon till mig tillslut. Men iaf, Vi har bara snackat om lite vardagliga grejer, aldrig riktigt intimt... Skickade ett sms igår där jag skrev " Din profilbild... farligt nice." - "Goding du" Hon har även kallat mig snygging några gånger...

Jag ringde henne för några minter sedan i avsikt att fråga om en dejt.. innan jag hann att fråga så sa hon att hon hade fått jobb som servitris i Branäs (Snöställe) i typ 4-5 veckor.
Borde jag fråga om en dejt nu, eller ta det när hon kommer hem, eller borde jag inte fråga alls för vi kanske bara är kompisar...? Eller finns det något smidigt sätt att visa intresse som inte är alldeles för uppenbart?

Borde jag fråga ifall vi ska kolla på film och så eller något först, " kom hit så ser vi en rulle och dyngnar, och försöka hålla om henne då" eller nått?? KAOS i paradiset haha.

TACKSAM FÖR ALLA ÅSIKTER <3
2013-02-04,19:17,
Inlägg: #2
Fråga eller inte fråga? det är frågan!
GÖR DET NU. Wine and dine the fuck out of her, så har hon något att längta efter när hon är borta. Visa intresse, uppenbart. Annars kommer du fastna i friendzone.
find it, fuck it, forget it.
2013-02-04,19:21,
Inlägg: #3
Fråga eller inte fråga? det är frågan!
TobiasK Skrev:GÖR DET NU. Wine and dine the fuck out of her, så har hon något att längta efter när hon är borta. Visa intresse, uppenbart. Annars kommer du fastna i friendzone.

Följ hans råd, styr dejt och ligg med henne riktigt ordentligt!
2013-02-04,19:46,
Inlägg: #4
Fråga eller inte fråga? det är frågan!
Okej!! ska jag ta dejten innan hon åker, eller efter?
2013-02-04,19:55,
Inlägg: #5
Fråga eller inte fråga? det är frågan!
Hon verkar inte ringa tillbaka... antar att jag inte borde ringa upp henne?

*noob varning*
2013-02-04,19:58,
Inlägg: #6
Fråga eller inte fråga? det är frågan!
Hur står det till med läsförståelsen herrn? Innan såklart! Kör bara Big Grin
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2013-02-04,19:59,
Inlägg: #7
Fråga eller inte fråga? det är frågan!
Cruz Skrev:Hur står det till med läsförståelsen herrn? Innan såklart! Kör bara Big Grin

Haha, trodde han menade om att ringa, inte själva dejten. ja okej!
2013-02-05,01:00,
Inlägg: #8
Fråga eller inte fråga? det är frågan!
Kör mannen!
2013-02-05,14:28,
Inlägg: #9
Fråga eller inte fråga? det är frågan!
Kör! Risken är annars att det är för sent när hon kommer tillbaka ifall du inte satt tillräckligt avtryck. Mycket hinner hända på en månad.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Question Hänga med exets ex eller ej? Entreprenören 1 1,948 2017-08-29,19:04
Senaste inlägg:: enmaestro
  Att vänta eller inte vänta? sjoggaa 13 6,030 2013-02-09,21:17
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Visa intresse vs. inte visa intresse Nooblet 20 10,289 2012-12-04,19:51
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Styra date eller något med en tjej från annan stad. CCRCRH 7 3,258 2012-11-22,20:51
Senaste inlägg:: trollface
  Facebook fungerar inte? Anonymous 9 3,586 2012-11-16,23:00
Senaste inlägg:: Evilvalle
  tjejer som inte investerar? tay 3 2,065 2012-10-30,19:27
Senaste inlägg:: Mössan
  "Du ser så uttråkad ut, har du inte kul eller?" Explodera 11 4,897 2012-07-20,23:53
Senaste inlägg:: Sinney
  Fråga tjejer om mode, bra eller skit Anonymous 5 2,176 2012-07-04,23:15
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Att göra eller inte göra... Count 5 1,890 2012-05-24,10:53
Senaste inlägg:: alpha dawg
  Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta! illusionisten 5 1,971 2012-04-02,00:57
Senaste inlägg:: TheD

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}