LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dilemma med brud och mitt beteende!
2013-03-04,21:09,
Inlägg: #1
Dilemma med brud och mitt beteende!
Jag har ett liten dilemma. Jag träffar en tjej regelbundet just nu å det verkar som att det kommer bli seriöst förhållande.
Innerst inne är jag en dominant kille, ärlig, speaking my mind osv MEN har svårt IBLAND att va sån med brudar. Har blivit så mkt bättre att våga va mig själv typ, (haha). men med denna bruden har jag inte varit så dominant, sexuell, speaking my mind osv men jag vill ändra på det för det är sån jag är.

Men här till mitt dilemma, kan jag bara sådär ändra på mitt beteende? Kommer hon inte tycka jag är riktigt skum då? Kanske inte spelar någon roll vad hon tycker men ni förstår säkert vad jag menar.

Thanks!
2013-03-04,21:23,
Inlägg: #2
Dilemma med brud och mitt beteende!
Låter som om din fasad är Dominant, ärlig, speaking your mind etc. Och hennes frame är såpass stark så att hon tar ner din fasad.... thats my opinion
2013-03-04,21:36,
Inlägg: #3
Dilemma med brud och mitt beteende!
Är du verkligen sån som person eller är det någon du vill vara för att du vet att det levererar brudar? Personligen så har jag väldigt svårt att inte vara mig själv när jag har träffat tjejer seriöst länge. Det är svårt att hålla uppe en fasad eller trycka ner sitt eget beteende för länge. Trivs du verkligen inte med den du är när du är med henne så är det klart att då måste du ju ändra just beteendet. Däremot om ni har kul, skrattar och du känner dig helt bekväm med henne, vad spelar det då för roll om du är dominant i den situationen eller inte.
Life is a game.
2013-03-04,21:37,
Inlägg: #4
Dilemma med brud och mitt beteende!
Yes men det är fel. Asså oftast är jag alltid dominant å allt det, men ibland viker jag mig å har gjort det nu! Vissa gånger så tryter självförtroendet å jag vågar typ inte, blir en nice guy osv.
2013-03-04,21:38,
Inlägg: #5
Dilemma med brud och mitt beteende!
Bubblan Skrev:Är du verkligen sån som person eller är det någon du vill vara för att du vet att det levererar brudar? Personligen så har jag väldigt svårt att inte vara mig själv när jag har träffat tjejer seriöst länge. Det är svårt att hålla uppe en fasad eller trycka ner sitt eget beteende för länge. Trivs du verkligen inte med den du är när du är med henne så är det klart att då måste du ju ändra just beteendet. Däremot om ni har kul, skrattar och du känner dig helt bekväm med henne, vad spelar det då för roll om du är dominant i den situationen eller inte.

Grejen är att jag känner mig obekväm just nu eftersom jag inte är som jag brukar. Anledningen till att jag inte ändrar på det är för jag vet inte hur det kommer se ut. Måste ju se vääldigt skumt ut i hennes ögon?
2013-03-04,21:40,
Inlägg: #6
Dilemma med brud och mitt beteende!
Förr var jag väldigt nice guy aktig osv men ville ändra på det när jag fick nys om allt PUA stuffs osv. Och det har gått bra förutom att ibland räcker inte självförtroendet till =)
2013-03-04,21:42,
Inlägg: #7
Dilemma med brud och mitt beteende!
Madrock Skrev:Förr var jag väldigt nice guy aktig osv men ville ändra på det när jag fick nys om allt PUA stuffs osv. Och det har gått bra förutom att ibland räcker inte självförtroendet till =)

Du har fortfarande lagt upp en fasad, det är inte den du är ännu, utan den du vill bli. Vilket syns tydligt. Som jag skrev tidigare så har denna bruden kommit igenom din fasad. Tror Valle skrev i nån tråd att det tar olika lång tid tills fasaden blir ens riktiga identitet.
2013-03-04,21:45,
Inlägg: #8
Dilemma med brud och mitt beteende!
Beerpong Skrev:Du har fortfarande lagt upp en fasad, det är inte den du är ännu, utan den du vill bli. Vilket syns tydligt. Som jag skrev tidigare så har denna bruden kommit igenom din fasad. Tror Valle skrev i nån tråd att det tar olika lång tid tills fasaden blir ens riktiga identitet.

Hmh okej det låter faktiskt rätt bra. Har väl inte riktigt nått dit å därför blir det som det blir. Men om jag nu skulle ändra mitt beteende mot denna tjejen, hur tror ni det kommer bli?

För jag gillar inte sättet som det är nu! = )
2013-03-04,21:48,
Inlägg: #9
Dilemma med brud och mitt beteende!
Men varför känner du dig obekväm? Du gillar ju tydligen den här tjejen eftersom ni umgåtts länge, och hon gillar ju tydligen den du är, så vad är poängen till ändra dig själv nu?
Life is a game.
2013-03-04,21:50,
Inlägg: #10
Dilemma med brud och mitt beteende!
Bubblan Skrev:Men varför känner du dig obekväm? Du gillar ju tydligen den här tjejen eftersom ni umgåtts länge, och hon gillar ju tydligen den du är, så vad är poängen till ändra dig själv nu?

Ja låter väl märkligt men grejen är att jag vill vara dominant, sexuell o allt det men vågar väl inte riktigt i många lägen och jag vill inte känna mig begränsad för att jag inte vågar. Vill ju utvecklas å det är ju inget konstigt.
2013-03-04,21:58,
Inlägg: #11
Dilemma med brud och mitt beteende!
Madrock Skrev:Ja låter väl märkligt men grejen är att jag vill vara dominant, sexuell o allt det men vågar väl inte riktigt i många lägen och jag vill inte känna mig begränsad för att jag inte vågar. Vill ju utvecklas å det är ju inget konstigt.

Jag tror ju knappast hon kommer springa sin väg för att du börjar prata dirty i sängen. Att du vill utvecklas fast du är i ett förhållande är, som du menar, bara positivt men det ska ju inte ske till följd av att du förändrar hela din personlighet så hon inte känner igen dig. Vill du utvecklas så gör det i små mått åt gången. Jämför med det jag skrev i början. När man vill börja prata dirty-talk så startar man ju inte normalt sätt med "Lägg dig på rygg så ska jag knulla dig din slyna", utan man börjar lugnt. Gör på samma sätt, smått.

Och sen får du tänka såhär, att man kan inte vara all-dominant alpha dog i ett förhållande, alltså att man kan inte bestämma allting, utan man får ibland släppa på garden.
Life is a game.
2013-03-04,22:04,
Inlägg: #12
Dilemma med brud och mitt beteende!
Bubblan Skrev:Jag tror ju knappast hon kommer springa sin väg för att du börjar prata dirty i sängen. Att du vill utvecklas fast du är i ett förhållande är, som du menar, bara positivt men det ska ju inte ske till följd av att du förändrar hela din personlighet så hon inte känner igen dig. Vill du utvecklas så gör det i små mått åt gången. Jämför med det jag skrev i början. När man vill börja prata dirty-talk så startar man ju inte normalt sätt med "Lägg dig på rygg så ska jag knulla dig din slyna", utan man börjar lugnt. Gör på samma sätt, smått.

Och sen får du tänka såhär, att man kan inte vara all-dominant alpha dog i ett förhållande, alltså att man kan inte bestämma allting, utan man får ibland släppa på garden.


Tack. Sådana svar jag var ute efter! Låter rätt logiskt också. För jag har tänkt på hur hon skulle reagera om jag ändrade på mig (som jag vill å som jag skrev innan) men ja jag får ta det lugnt å sakta! =)
2013-03-04,22:30,
Inlägg: #13
Dilemma med brud och mitt beteende!
Känner igen mig som fan madrock. Man växer mer och mer i sin nya identitet(som tar tid) och det går ofta bra tills man träffar på några speciella brudar som verkligen få en att inte alls vara lika framåt utan det blir ganska annorlunda., men, som ändå, rullar på helt ok, som i ditt fall.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-03-04,22:35,
Inlägg: #14
Dilemma med brud och mitt beteende!
russel Skrev:Känner igen mig som fan madrock. Man växer mer och mer i sin nya identitet(som tar tid) och det går ofta bra tills man träffar på några speciella brudar som verkligen få en att inte alls vara lika framåt utan det blir ganska annorlunda., men, som ändå, rullar på helt ok, som i ditt fall.

Ja asså hon tycker om mig så det är ju inte fel på det viset. Som du skrev russel så ibland så viker man sig och det är störigt som fan! Smile


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kärat ner mig i brud Nalirot 9 3,822 2016-01-27,02:10
Senaste inlägg:: Nalirot
  Måste förändra mitt liv blacksmith 17 7,226 2016-01-03,21:13
Senaste inlägg:: Doit
  Tävla om en brud? Ballin 17 8,655 2014-08-23,01:41
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Needy brud Tenga 1 1,209 2014-06-10,16:43
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Hur är denna killes beteende? Chill? tay 61 39,203 2014-03-23,19:24
Senaste inlägg:: tay
  Mitt steg till självständighet Prettyboy 1 1,293 2014-03-19,03:53
Senaste inlägg:: Ragnarök
  OMFG - Ok beteende av frun?? Evilvalle 17 8,545 2014-01-04,12:25
Senaste inlägg:: Silentshot
  Ett dilemma med att fixa nya vänner Sex Intelligence 9 4,800 2014-01-02,01:12
Senaste inlägg:: Sex Intelligence
  Random brud Tenga 6 3,049 2013-11-14,23:02
Senaste inlägg:: Tenga
  Har fastnat i mitt game. Tenga 3 2,164 2013-10-15,18:53
Senaste inlägg:: Tenga

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}