LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
2012-02-21,11:58,
Inlägg: #1
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
Tjena,

Vi har startat en blogg om personlig utveckling som vi kallar http://www.socialfrihet.se Vi kommer fokusera på dating i början och vi skulla gärna vilja gärna ha lite feedback från er experter här på forumet. Vi har varit intressade av ämnet ganska länge och läst och testat det mesta. Sedan utvecklade vi denna idé där vi försöker bli av med våra sociala rädslor då vi tror det håller folk tillbaka inom många aspekter av livet, bl.a. när det gäller att träffa tjejer.

Här har ni ett klipp t.ex. där Carl approachar en tjej på ett café:
http://www.youtube.com/watch?v=2GRJdRQMmiI

Vi dokumenterar våra approacher med film och lägger upp på bloggen och hoppas kunna underhålla och inspirera våra besökare.
Blev refererad hit av Krigarn på C-R Smile Tar som sagt gärna feedback och frågor här på forumet!

Mvh Carl & Nils
2012-02-21,12:38,
Inlägg: #2
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
Riktigt nice jobbat, har inget ljud här på datorn vid jobbet men kollade klippen ändå och det såg bra ut! Även hemsidan va snygg. Påminner en del om simple pick up men lite mer seriöst. Kan bli riktigt bra det där keep up the good work guys. Det enda jag reagerade på va namnet social frihet, jag associerar det till något sosse-skit men det kanske bara är jag.

Annars skit fett, kör på! Spikad follow på twitter och YT.
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-02-21,13:34,
Inlägg: #3
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
Riktigt bra klipp! Haha hon blir ju totalt ägd. Intressant att du bygger lite state med att surra med tjejen framför dig i kön först, good shit. Sen så jävla key att du står för vad du gör helt öppen när det kommer kunder å bara "ja ska inte ha nått, ja håller bara på flörta med henne!"
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-21,16:50,
Inlägg: #4
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
Skönt initiativ, all lycka på er grabbar. Smile
2012-02-21,16:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-02-21,17:09 av {2} Insecureboy.)
Inlägg: #5
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
Svenska varianten av Simple pickup. Jävligt gött initiativ faktiskt. Gillar hur högt självförtroende snubben har, ingen big deal om att han vill ha hennes nummer. Way to go Wink

Gillar även hur ni filmar hela förloppet och inte som simple pickup där dom tar delar ur själva konversationen.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-02-22,19:55,
Inlägg: #6
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
Insecureboy Skrev:Svenska varianten av Simple pickup. Jävligt gött initiativ faktiskt. Gillar hur högt självförtroende snubben har, ingen big deal om att han vill ha hennes nummer. Way to go Wink

Gillar även hur ni filmar hela förloppet och inte som simple pickup där dom tar delar ur själva konversationen.

Japp man kan väl säga att vi är inspirerade av bland annat SimplePickup (skrattar ihjäl mig när jag ser deras klipp) men vi har väl en lite seriösare approach till det hela och det handlar bara om dating just nu, men vi kommer ta det till andra aspekter inom personlig utveckling senare.

Carragher Skrev:Riktigt bra klipp! Haha hon blir ju totalt ägd. Intressant att du bygger lite state med att surra med tjejen framför dig i kön först, good shit. Sen så jävla key att du står för vad du gör helt öppen när det kommer kunder å bara "ja ska inte ha nått, ja håller bara på flörta med henne!"

Hehe att vara social med andra människor är det som får upp mitt sociala momentum så att jag kan slappna av mer när jag approachar och vara mig själv.

/Carl
2012-02-22,20:00,
Inlägg: #7
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
Fan va gött! Bra jobbat!! =)
2012-04-16,21:19,
Inlägg: #8
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
Nytt klipp idag Smile Vad tycker ni? Vi har jobbat extramkt med outrot

[video=youtube;T0VYVL3YfSY]http://www.youtube.com/watch?v=T0VYVL3YfSY[/video]
2012-04-16,21:28,
Inlägg: #9
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
SocialFrihet Skrev:Nytt klipp idag Smile Vad tycker ni? Vi har jobbat extramkt med outrot

[video=youtube;T0VYVL3YfSY]http://www.youtube.com/watch?v=T0VYVL3YfSY[/video]

As coolt fast han med björnfitta är mycket coolare än han med hästsvans
Bloddopad av Satan
2012-04-16,21:42,
Inlägg: #10
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
Bra gjord video!
2012-04-16,21:49,
Inlägg: #11
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
Att jag missat er, riktigt sköna klipp, lycka till!
STOP GIVING A FUCK

-- Tillfälligt borta pga förhållande --
2012-04-16,22:28,
Inlägg: #12
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
HAHAHAHAHAH Sitter och garvade rakt igenom, ni är ju störtsköna!
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-17,20:01,
Inlägg: #13
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
Hehe tackar, fick lite kritik från C-R att syftet är lite otydligt så nästa klipp så ska vi inleda med lite snack innan. Dock tror jag nästa klipp som kommer upp är när jag (Carl) plockar upp en tjej som sitter på en busshållplats (redan klar). Gilla oss på facebook: http://www.facebook.com/socialfrihet så missar ni inget, där postar vi inte bara filmerna utan bloopers o sånt också.
2012-04-17,20:25,
Inlägg: #14
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
SocialFrihet Skrev:Hehe tackar, fick lite kritik från C-R att syftet är lite otydligt så nästa klipp så ska vi inleda med lite snack innan. Dock tror jag nästa klipp som kommer upp är när jag (Carl) plockar upp en tjej som sitter på en busshållplats (redan klar). Gilla oss på facebook: http://www.facebook.com/socialfrihet så missar ni inget, där postar vi inte bara filmerna utan bloopers o sånt också.

Ett litet tips till er dudes är att göra en video där ni berättar hur ni kände er dom första gångerna och hur lång tid det tog er att bli så bra som ni är i dagsläget dvs, relaxed och högt självförtroende. Tror det vore skönt för killar att höra detta för de flesta vill göra detta men vågar inte. Sen så vore det nice om ni la upp lite rejections också så folk får se att det inte är så farligt Wink
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-17,21:42,
Inlägg: #15
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
diggar outrot men man kan ju inte klicka på alla grejerna typ gilla-knappen?
2012-04-17,21:45,
Inlägg: #16
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
Jag gillar Carl
2012-04-17,21:59,
Inlägg: #17
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
Alfie Skrev:diggar outrot men man kan ju inte klicka på alla grejerna typ gilla-knappen?
Nej tyvärr, går bara att klicka på prenumerera-länken i mitten och filmerna under den, restrictions i youtube :/
WALL-E Skrev:Jag gillar Carl

Jag gillar dig, filmen iaf Tongue
2012-04-18,14:19,
Inlägg: #18
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
Riktigt skön blogg som motiverad mig verkligen till att bli mer social! Riktigt grym!
Har ett muntligt tal idag men jag satt uppe och läste eran blogg fram till klockan 4 på natten för jag verkligen inte kunde släppa det! Riktigt bra gjord och riktigt rolig och läsa! Big Grin
Life's for my own to live my own way
2012-04-18,17:46,
Inlägg: #19
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
dör av vissa kommentarer på första youtubeklippet. SIlka jävlar nissar alltså, riktiga teorinissar.
2012-04-18,18:03,
Inlägg: #20
Feedback till vår blogg socialfrihet.se
Exempelvis denna

"Citerar mig själv från vad jag skrev på fragbite. "Genom att ge komplimanger åt hennes fysiska attribut ger du henne ett övertag som gör att hon enklare kan avfärda dig, samtidigt som det förmedlar FÖR mycket intresse. Kroppsspråket får inte heller förmedla för mycket intresse. Det ÄR bättre att ge komplimanger åt accessoarer än åt fysiska attribut. Men att ens närma sig är ju ett problem för vissa och därmed en viktig start."
Det är även Mystery's åsikt."

Skön kille


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  RSDMax flyttar till Sverige StayHungry 2 1,412 2016-08-10,15:41
Senaste inlägg:: StayHungry
  Drivkraften till player livsstil. Orsaker? tay 9 4,250 2016-03-12,13:20
Senaste inlägg:: Archidas
  Bjuda in riktiga nice guys till CL? ChuckNorris 2 1,897 2015-02-18,01:13
Senaste inlägg:: Nalirot
  Bör kvinnor betala mer skatt till pensionen? illdan 8 4,480 2015-01-21,13:03
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Åkte till Mexico för att ta självmord - drog koks och knullade horar - ångrade sig Mössan 2 2,452 2014-12-21,15:49
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Vad har ni för relation till eran morsa? Ballin 12 7,205 2014-11-05,14:25
Senaste inlägg:: Schlinus
  Röstförändring: Från low till medel/hög T Evilvalle 13 7,615 2014-04-17,17:11
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Mitt steg till självständighet Prettyboy 1 1,294 2014-03-19,03:53
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Hur hittar man snabbast tillbaka till formen igen? Mindful 5 2,401 2013-07-16,23:57
Senaste inlägg:: confused...
  Nedladdningarlänkar till PU-Material illdan 3 1,801 2013-05-23,14:08
Senaste inlägg:: godsgift

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}