LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur ska jag göra med "kompisarna"?
2013-05-11,01:35,
Inlägg: #1
Hur ska jag göra med "kompisarna"?
Har ett problem som jag vette fan hur jag ska lösa. Det är ett brudgäng på typ 5-6st som jag och mina polare brukar festa med till och från, har haft en del kontakt med en av dom kallar henne "x" denna "x" har jag sovit med, strulat med, men aldrig haft sex med henne då hon är rätt svår eller jag som inte trycker på de rätta knapparna(whatever).

Hur som, skriver med "x" ikväll och hon frågar om jag ska med ut och festa och jag svarar att jag inte kan pga fotbollsmatch imornbitti, senare hör en av sig från det brudgänget alltså "x's" kompis kallar henne "y" och frågar om hon får sova hos mig och vill ligga(och ja hon är seriös). Aldrig haft särskilt bra kontakt med "y" förutom att vi festat ihop. Är rätt kluven nu då både x och y ser grymt bra ut, samtidigt har jag en jävla match kl 9 imornbitti som jag vill prestera till.

Help me anyone, annars går jag på magkänsla och uppdaterar imorn.
2013-05-11,01:39,
Inlägg: #2
Hur ska jag göra med "kompisarna"?
Va i helvete snackar du om? Dra på Y, sluta tänk så jävligt och använd dig sedan av denna preselection till att dra på X också.

What would hank moody do?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-11,01:45,
Inlägg: #3
Hur ska jag göra med "kompisarna"?
Evilvalle Skrev:Va i helvete snackar du om? Dra på Y, sluta tänk så jävligt och använd dig sedan av denna preselection till att dra på X också.

What would hank moody do?

^this!"!!!!!
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2013-05-11,01:53,
Inlägg: #4
Hur ska jag göra med "kompisarna"?
Evilvalle Skrev:Va i helvete snackar du om? Dra på Y, sluta tänk så jävligt och använd dig sedan av denna preselection till att dra på X också.

What would hank moody do?
Vet inte chode-mindet kom fram för 10minuter, han skulle tagit dom båda haha, hon e på väg nu iaf, vilken slyna ändå går bakom ryggen på sin polare när dom festar också, inge hoes before bros där inte, I don't care Smile
2013-05-11,02:16,
Inlägg: #5
Hur ska jag göra med "kompisarna"?
sjoggaa Skrev:Vet inte chode-mindet kom fram för 10minuter, han skulle tagit dom båda haha, hon e på väg nu iaf, vilken slyna ändå går bakom ryggen på sin polare när dom festar också, inge hoes before bros där inte, I don't care Smile

all girls are sluts buddy =))
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-05-11,12:44,
Inlägg: #6
Hur ska jag göra med "kompisarna"?
sjoggaa Skrev:vilken slyna ändå går bakom ryggen på sin polare när dom festar också, inge hoes before bros där inte, I don't care Smile

Hur vet du att Y inte fick "tillåtelse" av X, med tanke på att X kan ha känt att du inte var man nog att trycka på de rätta knapparna (som du själv säger) och leda det hela vägen till sex. I hennes öron kan ha orden "kan inte ut och festa" som något annat också. Det är ett hierarki-spel. X är antagligen snyggare än Y i deras grupp. Lite perspektiv på det hela.

Get over ditt nedtryckande av tjejer. Peace.
2013-05-11,12:44,
Inlägg: #7
Hur ska jag göra med "kompisarna"?
Evilvalle Skrev:all girls are sluts buddy =))

Precis, gäller bara att locka ut deras slyniga lilla sida Big Grin

Så hur gick det?!
2013-05-11,13:21,
Inlägg: #8
Hur ska jag göra med "kompisarna"?
Hon kom lagomt full, blev tjappa tjappa, spelade match gick fett bra, gjorde mål och ska förmodligen träffas idag igen. Nu iväg och käka med en annan Smile
2013-05-11,13:36,
Inlägg: #9
Hur ska jag göra med "kompisarna"?
sådäär ja! medan ja höll på att läsa din text trodde ja du skulle börja skriva att du va oskuld o nervig men de löste ju sig Big Grin
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2013-05-11,15:10,
Inlägg: #10
Hur ska jag göra med "kompisarna"?
devil Skrev:sådäär ja! medan ja höll på att läsa din text trodde ja du skulle börja skriva att du va oskuld o nervig men de löste ju sig Big Grin

hahah fan heller, var väl mer om moralen om det var rätt eller inte, tyckte allt lät för bra för att vara sant.
2013-05-11,15:18,
Inlägg: #11
Hur ska jag göra med "kompisarna"?
Eriksson Skrev:Hur vet du att Y inte fick "tillåtelse" av X, med tanke på att X kan ha känt att du inte var man nog att trycka på de rätta knapparna (som du själv säger) och leda det hela vägen till sex. I hennes öron kan ha orden "kan inte ut och festa" som något annat också. Det är ett hierarki-spel. X är antagligen snyggare än Y i deras grupp. Lite perspektiv på det hela.

Get over ditt nedtryckande av tjejer. Peace.

Ber så hemskt mycket om ursäkt, priest.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har "polarn" hotat mig? Vad göra? Entreprenören 18 3,685 2018-01-07,03:44
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Vad ska jag göra med henne? Sex Intelligence 6 2,381 2017-09-10,20:56
Senaste inlägg:: tvbordet
  HUR fan ska man göra?!?!?! Flumrider 10 5,088 2013-10-19,19:41
Senaste inlägg:: Player
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,613 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  bootycall! vad ska jag göra ?! Mr a 9 3,617 2013-03-23,15:18
Senaste inlägg:: russel
  Vad bör jag göra nu? kroos 1 985 2012-10-31,01:03
Senaste inlägg:: kroos
  Vad göra med språkbarriärer med en TIA-snygg servitris?! Donjohan 4 1,745 2012-08-02,18:05
Senaste inlägg:: Anonymous

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}