LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Brud med pojkvän
2013-06-08,21:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-08,21:38 av {2} JohnDoe.)
Inlägg: #1
Brud med pojkvän
Det mellan parenteserna är bakgrundshistorien och egenligen inget viktigt. Det jag har skrivit är väldigt rörligt men jag har alltid haft svårt för det här med längre texter så don't judge me niggas.

___________________________

(Var ute för ca tre veckor sedan med två kompisar, i en stad som ligger ca 70km från min. Vi förfestade hos en av dom sen tog vi bussen till stan. En av dom blev väldigt full så vi skulle chilla lite ute innan vi drog till klubben. För att förbereda mig inför klubben så ville jag snacka med tjejer. Så går fram till två brudar, snackar lite och min polare kommer också. Jag Fb-closar en av tjejerna(den som hela skiten handlar om, vi kallar henne hb9). Hon är 17, jag 18.

Sen är vi på klubben, och min polare fick tydligen hennes kompis snapchat och höll på och skickade bilder men så ville hb9 att han skulle säga min snapchat, vilket han gjorde. Sen efter klubben stängdes träffade vi dom igen och vi hängde lite, märkte att hon gilla mig iaf.

Blev inget och jag och min kompis drog hem.

Vi har sen fram tills i onsdags skickat endast några snapchats och inget mer. Tills hon skicka då och jag struntade i att svara och hon skickade igen och vi började skriva lite och jag sa att hon var för ung för mig, för omogen, osv osv. Sen frågade hon efter mitt nummer och då fick hon det.

Vi skickar sms ganska mycket och vi är båda flörtiga, när jag får slut på saker att prata om så kommer hon med något nytt osv osv. Så igår så skulle jag ut igen i samma stad som hon bor i. Jag skulle handla slips osv så frågade om tips, sa att hon borde följt med och hjälp mig osv. Jag frågar henne om hon ska med på förfest hos min kompis, vilket hon svarade först med "vet inte är inte suger på att dra ut" jag svarar med att det är okej, sen kom jag på en grej som jag tror Illdan skrev, att det är okej att tjata på tjejen lite. Skrev att det skulle bli kul och att hon borde komma. Så hon är på. Dock leker hon svår hela tiden, typ push pull, men efter ett tag så är hon och hennes kompis framme. Dock skulle dom åka direkt till någon fest, i dont give a fuck så dom drog. 5min senare smsar hon att hon vill komma tillbaka, skriver fuck that och att vi syns i stan. Hon säger att hon är i stan halv 1.)

___________________________

Jag är i klubben och har en annan brud som är hookad som fan och man ser i hennes ögon att hon vill ha mina bollar. Plötsligt skriver Hb9 sms och vill att jag kommer ut, jag tvekar som fan men efter ett tag lämnar jag bruden från klubben och drar för att möta hb9.

Vi möts så går vi och sätter oss på någon bänk vid nåt vatten, pratar lite sen vidare till en brygga. Fokuserar mycket på kino och att bygga komfort eftersom jag visste att hon hade kille(såg på fb). Hon masserar mig på bryggan, jag henne, vi dansar bugg fast jag inte kan osv.

Sen så står vi typ 5cm ifrån varandra och vi vet båda att k-closen ska komma nu och jag går lite närmare för att teasa och sen går tillbaka igen. Sen så säger hon att hon har pojkvän så att jag precis hinner pussa henne bara.

Hon backar dock inte undan och jag håller om hennes händer i mina fickor i tröjan.(bruden från klubben har typ ringt 10gånger, smsat osv) Försöker att kyssa henne hundra gånger till men hon nämner sin kille hela tiden. Jag säger att vi är i samma situation för att vi ska skapa en "vi känsla" men hon vill att jag ska visa vem min brud är och hur jag tror hon hade reagerat om hon hade sett oss(jag har ingen brud) osv. Sen har jag mina händer i hennes bakfickor och håller om hennes röv. Hon forsätter och säger att hon inte kan göra något eftersom hon har kille och att hela Karlstad skulle tycka att hon var en hora osv. Jag säger att jag inte dömer sånt. Hon säger att hennes kille är fjortis, jag bryr mig inte om honom och säger även det till henne. Hennes pappa håller på och ringer hela tiden. Eftersom vi har armarna om varandra hela tiden så känner hon att jag har stånd och frågar vad det är hahaha, hon kallar mig playa, hon säger att hon känner inte vill vara en i mängden. Jag nekar till att jag är playa. Hon berättar att hennes pappa jobbar långt bort från måndagar till torsdagar så att jag borde åka till henne så så att hon slipper sova ensam. Jag nämner att hon borde komma till min hemstad när mina föräldrar reser bort, hon säger visst men bara att inte hennes kille får veta. Hon säger att jag ligger runt som fan och är säkert jätte erfaren, säger att jag verkar ha en jätte stor kuk, efter ett tag så tar hon sina fingrar typ 1cm innaför mina kalsonger så tog jag bort dom(ingen aning varför jag gjorde det). Vi höll på så här i två timmar och hon till och med kysste mig på halsen 4-5 gånger.

Vad tror ni? Vad borde jag ha gjort annorlund? Hon verkar va down to fuck som fan, vi har smsat och skickat snapchat hela dagen osv, lite till och med när hon var på bio med sin kille. Hon har bland annat skrivit att hon ska massera mig bättre näst gång vi syns.
Jag har läst runt på forumet och det jag har hittat är att man ska göra en "vi känsla" och att säga att man har gjort det här innan och att man inte dömer någon, typ alla förhållanden suger ändå.
2013-06-08,22:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-06-08,22:28 av {2} sjoggaa.)
Inlägg: #2
Brud med pojkvän
efter ett tag så tar hon sina fingrar typ 1cm innaför mina kalsonger så tog jag bort dom(ingen aning varför jag gjorde det). Vi höll på så här i två timmar och hon till och med kysste mig på halsen 4-5 gånger.

Här skulle du ha bevisat att du är den man som hennes pojkvän inte kan leva upp till.
2013-06-08,22:48,
Inlägg: #3
Brud med pojkvän
Vad menar du? skulle jag ha låtit henne fortsätta med fingrarna? Jag kysste henne på halsen osv
2013-06-08,23:03,
Inlägg: #4
Brud med pojkvän
Dude detta är öppet mål, 100%, du hade kunnat knulla henne då och du kan knulla henne nu, keep doing whatever ure doing och eskalera bara, she is yours. Stäng av analysen, agera på instinkt, denna match är redan avgjord.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-06-08,23:12,
Inlägg: #5
Brud med pojkvän
Haha som valle säger, haha, en tjej som säger att man troligen har stor kuk, bara där äré ju "för bra fö å va sant" haha, go for it dude! ^^,
2013-06-09,03:50,
Inlägg: #6
Brud med pojkvän
Jag hade försökt knullat henne där på plats. Alltså uppmuntrat henne till att inte bara leka ovanför kuken med fingrarna utan hjälpa henne att grabba tag i hela paketet och sedan eskalera mer därifrån Smile But well, haru numret ere väl bara att styra en träff och fullfölja det ni påbörjat så fint? =)

Fast iofs är jag tydligen dum i huvudet som gillar att ha sex på offentliga ställen - citerat random tråkig brud
2013-06-09,16:40,
Inlägg: #7
Brud med pojkvän
Attentionwhooooooooooooooooooore!!

Hon vill att du ska confirma henne 10000ggr om. Som sagt, du skulle knullat henne bara! Men jag vet hur knivigt det kan vara i en sån sits; ibland så skiter man bara i och gör det man vet är rätt. Men ibland så slår "anti-rape"klockan på eller vad fan man ska kalla det, när hon säger nej gång på gång (fastän jag egentligen vet att hon säger ja) så blir man till slut så mindfuckad att man tror hon menar det.
2013-06-09,16:40,
Inlägg: #8
Brud med pojkvän
godsgift Skrev:Jag hade försökt knullat henne där på plats. Alltså uppmuntrat henne till att inte bara leka ovanför kuken med fingrarna utan hjälpa henne att grabba tag i hela paketet och sedan eskalera mer därifrån Smile But well, haru numret ere väl bara att styra en träff och fullfölja det ni påbörjat så fint? =)

Fast iofs är jag tydligen dum i huvudet som gillar att ha sex på offentliga ställen - citerat random tråkig brud
HAHAHAHA Big Grin
2013-06-13,16:07,
Inlägg: #9
Brud med pojkvän
Åkte till henne igår, strulade som fan, LMR som fan. Slickade och pullade henne och hon runka av mig. Dock inget sex. Hon pratade hela tiden om att hon inte vill bli sedd dom en hora osv och det känns som hon har blivit kär i mig. Är sjukt trött nu så jag skriver mer utröligt sen.
2013-06-13,18:39,
Inlägg: #10
Brud med pojkvän
JohnDoe Skrev:Åkte till henne igår, strulade som fan, LMR som fan. Slickade och pullade henne och hon runka av mig. Dock inget sex. Hon pratade hela tiden om att hon inte vill bli sedd dom en hora osv och det känns som hon har blivit kär i mig. Är sjukt trött nu så jag skriver mer utröligt sen.

[Image: jaguars-fan-gif.gif]


Väntar på update yoo
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-07-10,00:25,
Inlägg: #11
Brud med pojkvän
Sry guys glömt att uppdatera. Har lärt känna henne bättre nu och hon har dumpat sin kille osv. Har legat med henne typ 3gånger eller nåt nu Smile hon är hb9-10 och är hur smart och skön som helst så det känns riktigt bra för självförtroendet att jag har lyckats gamea en sådan bra och snygg tjej.
2013-07-10,01:07,
Inlägg: #12
Brud med pojkvän
JohnDoe Skrev:Sry guys glömt att uppdatera. Har lärt känna henne bättre nu och hon har dumpat sin kille osv. Har legat med henne typ 3gånger eller nåt nu Smile hon är hb9-10 och är hur smart och skön som helst så det känns riktigt bra för självförtroendet att jag har lyckats gamea en sådan bra och snygg tjej.

Told ya Wink good work
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-07-10,01:26,
Inlägg: #13
Brud med pojkvän
Yes, "Stäng av analysen, agera på instinkt" är så jävla sant och jag tror jag och många andra gör det det här felet.
2013-07-10,15:20,
Inlägg: #14
Brud med pojkvän
Det är det här som är så fint med detta forum.

Grattis btw!!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Schnygg brud från krogen zneppo 3 1,572 2016-01-31,15:26
Senaste inlägg:: Fiskarn
  Brud som flakear efter 6? Rednales 4 2,245 2015-09-10,09:13
Senaste inlägg:: godsgift
  close rädd brud Rednales 6 3,588 2015-07-12,13:11
Senaste inlägg:: Rednales
  Hårdknäckt brud Tumba 13 7,202 2014-12-12,14:14
Senaste inlägg:: selected
  Brud ställer in dejt sista sekund tvbordet 12 6,743 2014-03-21,01:58
Senaste inlägg:: Roppe
  Feelings för osäker brud sjoggaa 25 11,764 2013-12-15,15:46
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,662 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  URGENT! Bestämt träff ikväll, brud börjar tveka. vinividivici 8 3,384 2013-04-21,00:41
Senaste inlägg:: vinividivici
  Svårt att släppa brud jag aldrig lär träffa igen. Hur fan lösa? Nooblet 17 6,692 2012-12-25,17:53
Senaste inlägg:: Nooblet
  Flakeande brud som visar intresse/hör av sig Colonel Love 2 1,384 2012-05-21,00:19
Senaste inlägg:: Cruz

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}