LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
2013-08-22,23:53,
Inlägg: #21
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
Well, han ser glad ut vilket är all that matters in the end Smile
2013-08-23,00:23,
Inlägg: #22
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
confused... Skrev:Nu så strular han iof inte på någon bild utan sitter tillsammans med dom och där han kysser är det såna oskyldiga pussar brudar kan ge till både morsan,farsan eller mormor. Ja en sån vänlig och oskyldig vänskaps puss helt enkelt.

Hade han haft exakt samma personlighet bortsett ifrån att han var hetero så hade han blivit friendzoonad på ett ögonblink.

Faktiskt ganska vanligt att bögar har många snygga tjej kompisar som dom även pussas med. Men då som sagt oskyldiga vänskaps pussar utan någon attraktion.

https://m.facebook.com/profile.php?id=10...0011906102

Läs hans kommentarer på bilderna
Stay calm and play some beerpong
2013-08-23,01:54,
Inlägg: #23
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
bilderna säger inte ett skit. det som talar för att det är sant och han ligger med många tjejer är att han tydligen är väldigt populär vilket kan bevisas med att han tydligen fick "bilzions of likes" enligt nån. Popularitet är som bekant antagligen den starkaste attraktionfaktorn som finns.

Det som talar emot förutom det uppenbara i att han är ful, tjock etc är också min känsla. En bögvän till mig har säkerligen ett 50 tals bilder med olika theher där han pussar, taffsar på bröst,rumpa sitter med 2 tjejer i knöt som båda pussar honom etc. det är inget svårt för nån och bögar gillar sånt. Varje vecka ett nytt jävla foto med bögen och nåt extremt snygg tjej som taffsar på honom el dyl. Beteendet att också lägga upp såda bilder på sig själv, samt ha bilder på sig sjävl med entjej på visningsbilden är också IMO rätt typiskt bögigt, dvs nåt som bögar brukar göra.

Ska studera honom mer nu Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-08-23,02:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-23,02:01 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #24
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
Eriksson Skrev:Well, han ser glad ut vilket är all that matters in the end Smile

Hade gärna sett honom olycklig, gillar emos o deras statusar på facebook Smile
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-08-23,07:26, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-23,07:47 av {2} confused....)
Inlägg: #25
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
Beerpong Skrev:https://m.facebook.com/profile.php?id=10...0011906102

Läs hans kommentarer på bilderna

Många bilder ser jag ingen kommentar på och dom jag ser är det inget som tyder på annat än att han är vän med dom.

Nu säger jag inte att han är gay men risken är stor eftersom han beter sig väldigt likt hur dom brukar göra. En kille som var min sommarjobbare för några år sen är som sagt gay. Och han är väldigt lik Chris, ingen på min vänlista som har så mycket bilder tillsammans med brudar som han har, och även samma där, inget ovanligt att han har profilbilder där han kramar brudar, har dom i knät osv. Det är något med bögar och brudar, dom blir som iglar runt dom.

Han var t.ex med i x-factor men faila audition för att han inte kan sjunga och blev sågad av domarna. Men tant domaren tyckte han hade så söt och mysig personlighet så hon bjöd hem honom på eurovision grand pri till henne för hon ville vara hans vän när han stod där på scen och blev sågad för hans sång.

Om det är så att Chris inte är gay och han ligger runt med dom brudarna så är det självKlart väldigt imponerande. Men jag är väldigt skeptisk, hans profil, typen av bilder han har med brudarna och sättet han framstår på påminner för mycket om hur bögar är och för lite om dom man faktiskt vet ligger runt med snygga brudar.

Men vem vet, kanske det är nya tricket, främstå som deras gay vän sen när dom säger "ååh jag önskar att du inte var gay" så säger man "dont worry i am not" vinkar med ögonbrynen och slänger fram kuken. Smile
2013-08-23,08:49,
Inlägg: #26
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
Analys VM GO GO!!
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-08-23,10:59,
Inlägg: #27
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
russel Skrev:Analys VM GO GO!!

Big Grin Big Grin Big Grin
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
2013-08-26,17:23,
Inlägg: #28
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
Har läst till 43. Var så att han hade en enorm kuk. Han är bisexuell. Han kör på integritet och extroversion.
Något i stil med if you're nice to me I'm nice to you. Modest. Proaktiv. Förmodligen en girls' bestfriend som växte till alfa.

Att han är gay, social och ful tillåter honom komma under radarn, hänga med tjejerna själv och bli the main character i gruppen. Tjejers verklighet är bara det de har framför sig.
2013-08-26,18:16,
Inlägg: #29
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
Tror inte han ligger med någon av brudarna.
2013-08-26,18:28,
Inlägg: #30
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
Såg en kille med samma ålder och utseende på donken nyligen. Runt sig hade han en sjukt fin liten petite blond 9:a som såg såååå kär och kåt ut på honom. Alltså: han datanörd med glasögon och star wars-tröja. Hon: blond "stringfjortis" från djursholm-looken. That little bastard.
2013-08-26,19:58,
Inlägg: #31
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
Seaturtle Skrev:Har läst till 43. Var så att han hade en enorm kuk. Han är bisexuell. Han kör på integritet och extroversion.
Något i stil med if you're nice to me I'm nice to you. Modest. Proaktiv. Förmodligen en girls' bestfriend som växte till alfa.

Att han är gay, social och ful tillåter honom komma under radarn, hänga med tjejerna själv och bli the main character i gruppen. Tjejers verklighet är bara det de har framför sig.

Om det där med kuk som en bowlingkägla kommer av den där bilden där det lika gärna kan vara shortsbenet som viker sig så måste det sägas att bevisningen är kraftigt undermålig Big Grin
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-08-26,20:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-26,20:52 av {2} confused....)
Inlägg: #32
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
TonightIsTheNight Skrev:Om det där med kuk som en bowlingkägla kommer av den där bilden där det lika gärna kan vara shortsbenet som viker sig så måste det sägas att bevisningen är kraftigt undermålig Big Grin

Säger jag med, jag har kollat igenom kommentarerna på nästan alla hans bilder och han verkar bli hårt friendzoonad av alla tjejer. Vem vet, kanske han lyckas få sig ett ligg av dom ibland, men jag är skeptisk. Vore han så pass populär hos tjejer som han verkar vara och faktiskt vara det på ett attraktivt sätt och inte som deras gay best friend forever som han framstår att vara så hade han inte blivit friendzoonad. Not a chance, det hade varit han som friendzoonade tjejerna. Inte heller hade han enbart haft oskyldiga vänskaps pussar ifrån tjejerna på bild, han hade hånglat med dom osv.

Men oavsett, har han ett gäng riktigt snygga brudar som goda vänner så ökar ju hans chanser markant att få ragg. Hade han varit hetero så hade jag varit imponerad även om han inte fick ligga med dom, skaffa sig en vänskaps krets med många riktigt snygga brud polare är riktigt starkt jobbat med hans utseénde även om han blir friendzoonad.

Är det dock så att han faktiskt är bi eller gay och kör gaygame för att bli deras best friend forever så är jag dock inte lika imponerad eftersom det är faktiskt väldigt vanligt att bögar är riktigt populära hos tjejer och har många snygga tjej kompisar.
2013-08-26,22:45,
Inlägg: #33
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
Vi får inte glömma att det inte direkt krävs raketforskning för att få lite punani, ens högkvalitétspunani. Var på rätt plats vid rätt tid och chill the fuck out.
2013-08-26,22:53,
Inlägg: #34
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
Willson Skrev:Vi får inte glömma att det inte direkt krävs raketforskning för att få lite punani, ens högkvalitétspunani. Var på rätt plats vid rätt tid och chill the fuck out.

Jadå, kan ju hända att en brud har en emo breakdown eller får i sig för mycket sprit och blir redigt fyllekåt en kväll där han är den enda tillgängliga. Och vips så får han doppa.

Men jo, generellt krävs det fan nästan raketforskning för att få lite punani. Är fan en hel vetenskap det här med brudar. Många spenderar ju lika många år och säkert lika mycket tid att träna på brudar som det tar studie tid att bli raketforskare före dom lyckas få högkvalitets fitta. ^^ Vissa lyckas aldrig hur mycket dom än försöker.

Ska man göra det med annat än en fluke om man inte är en natural är det fan rocket science Big Grin
2013-08-26,23:31,
Inlägg: #35
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
All in your head bro
2013-08-27,04:40,
Inlägg: #36
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
confused... Skrev:Jadå, kan ju hända att en brud har en emo breakdown eller får i sig för mycket sprit och blir redigt fyllekåt en kväll där han är den enda tillgängliga. Och vips så får han doppa.

Men jo, generellt krävs det fan nästan raketforskning för att få lite punani. Är fan en hel vetenskap det här med brudar. Många spenderar ju lika många år och säkert lika mycket tid att träna på brudar som det tar studie tid att bli raketforskare före dom lyckas få högkvalitets fitta. ^^ Vissa lyckas aldrig hur mycket dom än försöker.

Ska man göra det med annat än en fluke om man inte är en natural är det fan rocket science Big Grin

Vi alla känner väl den där killen som blev av med oskulden när han var 12år, med någon 14årig tjej.. Innan han var 20år har han legat med fler brudar än han kan räkna....

Att ragga brudar är jävligt lätt egentligen, men om man är blyg och inte lär sig det när man är barn så är det klart mycket svårare sen.. Tänk dig själv att börja träna fotboll när du är 20år jämnfört mot när du är 6år.
2013-08-27,07:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-27,07:23 av {2} confused....)
Inlägg: #37
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
illdan Skrev:Vi alla känner väl den där killen som blev av med oskulden när han var 12år, med någon 14årig tjej.. Innan han var 20år har han legat med fler brudar än han kan räkna....

Att ragga brudar är jävligt lätt egentligen, men om man är blyg och inte lär sig det när man är barn så är det klart mycket svårare sen.. Tänk dig själv att börja träna fotboll när du är 20år jämnfört mot när du är 6år.

Jadå självklart är det så. Jag skrev inget annat själv. Smile Men som jag även skrev, för dom som inte är naturals så är det näst intill raket forskning. Sen är allt lätt när man kan det, men för dom flesta krävs det många år med träning för att bli bra på brudar. Som du säger alla känner en natural, men samtidigt känner alla betydligt fler av den där killen som snarare skrämmer iväg brudar än attrahera dom.
2013-08-27,10:57,
Inlägg: #38
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
Det beror på hur man tränar skulle jag vilja säga.

Känns som att många som håller på med "game" mest sitter inne och läser, alternativt bara går och pratar med folk.
Skaffa en plan, hur du ska bli bra. Precis som om du ska bli bra på fotboll eller matte. öva in varje steg, så det sker "naturalt". tillåt dig själv att må dåligt och skämma ut dig, så mycket som möjligt.

Man får ju varva med några approaches som siktar på ligg, men träna hårt och rätt så kommer det snabbare än man tror. Jag personligen är för lat och för feg för att lära mig pickup så snabbt som möjligt Antagligen för jag är rätt nöjd med mitt liv.
2013-08-27,22:32,
Inlägg: #39
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
Som sagts tidigare i tråden så är han nog gay, tyvärr.
Få hetero killar lägger upp såna bilder på snygga tjejer på facebook. Även kommentarerna till bilderna ger mig onda aningar.

I annat fall, om han nu älskar alla tjejer som han är på bild med (vilket han skriver) och de honom tillbaka så är det inte omöjligt att han har ett öppet förhållande med 3-4 snygga tjejer Wink.
2013-08-28,22:59, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-28,23:11 av {2} selected.)
Inlägg: #40
Ful pojke med sjukt tight game. Tråd från Bodybuilding.com med bilder
Det där är ju bara små brudar. De flesta utav oss som varit populära på högstadiet har väl haft flock med brudar runt oss (jag själv var en av dem). Det roliga är att när de väl kommer ut från high school och allt det dära så kommer inte brudarna vara lika enkla som på högstadiet.

Nu vet jag inte varför han har så många brudar runt om sig när han inte ser bra ut men det kan vara för att han är känd för något han gjort? Kanske sjunger? Eller medverkat i film eller serie?

Alternativ så har han läst Game så vill han fake med pre-selection genom att betala diverse brudar för att ta bild med honom.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Why "Showing Intent" Is Ruining Your Game TonightIsTheNight 3 1,989 2018-06-08,23:49
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Reflektioner från fältet Fiskarn 3 1,636 2018-05-05,19:52
Senaste inlägg:: tvbordet
  Art of Game Manifesto TonightIsTheNight 0 1,332 2018-03-22,12:41
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Tråd för nyktra utgångar tvbordet 7 2,172 2017-08-24,09:51
Senaste inlägg:: SvaMp_
  "The death of night game 2017" - några observationer från Roosh Bruno 20 8,053 2017-01-24,23:55
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur många i Sverige har bra game? StayHungry 2 1,743 2016-08-01,14:29
Senaste inlägg:: StayHungry
  Text game. Vad funkar för er? Clubbin 1 1,418 2016-07-27,12:59
Senaste inlägg:: fisk
  JMULV on Derrick's game godsgift 1 3,151 2016-06-24,02:55
Senaste inlägg:: ridiculousbeast
  Outer game ridiculousbeast 5 2,610 2016-06-23,17:05
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 961 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}