LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
2013-09-01,01:34,
Inlägg: #1
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
Hade lite tråkigt, så kollade relationsforumet på flashback, alltid intressant.

Kommer över den här tråden: https://www.flashback.org/t2210732

Snubben är alltså helt förkrossad pga hans fickvän ska bo i ett kollektiv med två dudes..????
Han tänker eventuellt göra slut med henne pga detta.

Till viss del så är det såklart så att de som skriver på flashbacks relationsforum är en viss typ utav människor, men ändå... vad fan!?

Jag tycker det är jävligt sjukt. Synpunkter?
2013-09-01,19:02,
Inlägg: #2
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
Svaren är ju riktigt roliga, alla säger att "Fan ja du gjorde rätt, helvete kan ju inte bo med två andra killar!"
Om han är en tillräckligt bra snubbe så borde han ju inte vara orolig över att hon väljer någon annan, men uppenbarligen är han inte det.

Bästa svaret här hittils:
"Har hon fantiserat om två killar på samma gång vad du vet?
Om svaret är ja så bör du vara orolig. "

Big Grin
2013-09-01,22:15,
Inlägg: #3
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
flesta svenska killar e tofflar yes haha, har en kompis som jobbar i klädbutik och där ser det allt för vanligt ut att det händer såhär när det är en svensk pojkvän med sin flickvän som går in där.

Kille: Vad tycker du att jag ska köpa?
Tjej: jag vet inte du ska ju välja
Kille: Men jag vill att du ska tycka det är fint.
Tjej: suck välj nåt bara

När en blatte kmr in

Kille: jag ska ha det där, där, där etc
Stay calm and play some beerpong
2013-09-01,22:23,
Inlägg: #4
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
Beerpong Skrev:flesta svenska killar e tofflar yes haha, har en kompis som jobbar i klädbutik och där ser det allt för vanligt ut att det händer såhär när det är en svensk pojkvän med sin flickvän som går in där.

Kille: Vad tycker du att jag ska köpa?
Tjej: jag vet inte du ska ju välja
Kille: Men jag vill att du ska tycka det är fint.
Tjej: suck välj nåt bara

När en blatte kmr in

Kille: jag ska ha det där, där, där etc

Fettlegend! Big Grin

Jag vill oxå se chodes IRL, nu ska jag på nytt jobb för en gångs skull i morrn där jag ska sälja burgare (nej inte donken dock) till folk så då kanske jag oxå får se familjer med mesiga pappor! ^^, Min farsa e dock likadan å morsan blir sur så jag brukar bara säga då till honom, "men välj du, morsan skiter i vad du väljer!".
2013-09-02,11:56,
Inlägg: #5
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
AplAy Skrev:Fettlegend! Big Grin

Jag vill oxå se chodes IRL, nu ska jag på nytt jobb för en gångs skull i morrn där jag ska sälja burgare (nej inte donken dock) till folk så då kanske jag oxå får se familjer med mesiga pappor! ^^, Min farsa e dock likadan å morsan blir sur så jag brukar bara säga då till honom, "men välj du, morsan skiter i vad du väljer!".

Vaaa? De flesta killar är chodes... Var på en chalmers fest i helgen med några tusen pers där. 50% chodes, 49% ultra chodes, 1% coola guys(jag o mina mates).

Om du inte sett en chode IRL beror det troligen på att du är en själv Big Grin

ONT: Lite löjligt att göra en egen tråd om denna flashback tråd kanske...
2013-09-02,12:23,
Inlägg: #6
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
illdan Skrev:Vaaa? De flesta killar är chodes... Var på en chalmers fest i helgen med några tusen pers där. 50% chodes, 49% ultra chodes, 1% coola guys(jag o mina mates).

Om du inte sett en chode IRL beror det troligen på att du är en själv Big Grin

ONT: Lite löjligt att göra en egen tråd om denna flashback tråd kanske...

"Var är dom? Oj..." Big Grin
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-09-02,12:27,
Inlägg: #7
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
Ja
2013-09-02,12:50,
Inlägg: #8
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
Märker dock att chode-antalet förminskas i min stad. Syns på de flesta dudes på gym bland annat men mycket crashar med massa övergejm attityd hit o dit.
Just på grund av detta gör att det blir svårt att skaffa sig mer kompisar.
2013-09-02,18:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-02,18:14 av {2} selected.)
Inlägg: #9
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
illdan Skrev:Vaaa? De flesta killar är chodes... Var på en chalmers fest i helgen med några tusen pers där. 50% chodes, 49% ultra chodes, 1% coola guys(jag o mina mates).

Om du inte sett en chode IRL beror det troligen på att du är en själv Big Grin

ONT: Lite löjligt att göra en egen tråd om denna flashback tråd kanske...

Om du nu hade varit den "coola" typen så hade du inte varit så arrogant och placerat dig som cool medan andra som icke-coola bara för de råka inte kan ragga på tjejer. Även om du är den coola typen så är det inte så att du blev medfött med det utan det är tack vare de PUA böcker och artiklar som du läst som de andra chodes du kallar inte har hunnit upptäcka eller vet något om det. Nu syftar jag på att vara den typen som ger värde och inte ta.

Peace!
2013-09-02,18:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-02,18:30 av {2} Dean.)
Inlägg: #10
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
Haha erkänner att jag är fan en liten chode. Inte så mkt som de flesta, men lite. Började skolan idag och fan va obekväm jag kände mig. En del av mig vill hem till de gamla polarna å ha allt som det en gång va. Men den andra delen vill ju fortsätta, känna nytt folk, festa, lära sig något osv! =)

Bryr mig så jävla mycket om vad alla andra ska tycka om mig. Jag tror det är mitt stora problem!
2013-09-02,19:06,
Inlägg: #11
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
Dean Skrev:Haha erkänner att jag är fan en liten chode. Inte så mkt som de flesta, men lite. Började skolan idag och fan va obekväm jag kände mig. En del av mig vill hem till de gamla polarna å ha allt som det en gång va. Men den andra delen vill ju fortsätta, känna nytt folk, festa, lära sig något osv! =)

Bryr mig så jävla mycket om vad alla andra ska tycka om mig. Jag tror det är mitt stora problem!

Det är ditt största problem haha Tongue
Stay calm and play some beerpong
2013-09-02,19:16,
Inlägg: #12
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
Dean Skrev:Bryr mig så jävla mycket om vad alla andra ska tycka om mig. Jag tror det är mitt stora problem!

Problemet är nog låg självkänsla, "bry sig för mycket" symptomet.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-09-02,21:04,
Inlägg: #13
Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
selected Skrev:Om du nu hade varit den "coola" typen så hade du inte varit så arrogant och placerat dig som cool medan andra som icke-coola bara för de råka inte kan ragga på tjejer. Även om du är den coola typen så är det inte så att du blev medfött med det utan det är tack vare de PUA böcker och artiklar som du läst som de andra chodes du kallar inte har hunnit upptäcka eller vet något om det. Nu syftar jag på att vara den typen som ger värde och inte ta.

Peace!

Tro mig jag värderar inte coolhet efter hur duktigt man är på att ragga tjejer.
Och coola personer vet att dom är coola, de flesta iaf.
Och om du tror att alla personer som är coola måste ha pluggat pickup så måste du skojja.. De flesta bygger sin personlighet i uppväxten, det är där man formas och blir cool oftast... Finns folk som har hållt på med pickup i flera år, vågar ragga på tjejer, men dom blir inte coola för det.

låter lite barnsligt att använda ordet cool, men kommer inte på något bättre.

Vem vet, jag kanske inte är cool, har alltid haft god självkänsla så har alltid tyckt att jag är cool Smile
2013-09-07,17:50,
Inlägg: #14
RE: Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
Ja, det är dom. Vi hade inte varit ett fucking hen-land annars.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man"
2013-09-07,20:32,
Inlägg: #15
RE: Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
Jag var sjukt chode när jag var yngre. Upptäckte David DeAngelo när jag var 15 år efter jag dumpat min flickvän efter 3 veckor via MSN (how mature I was haha). Sen blev jag cepe av all content för jag kunde inte hantera det balanserat så jag såg pickup överallt, å sen sket jag i allt å nu börjar jag hitta balans mellan att gejma å va normal å kunna ha kul ist för "försöka vara alfa" hela tiden.

Sen bör vi definiera vad vi menar med chode; vad gör en chode, vad är typiskt av en chode, när är man chode och när är man inte det. Hur kan egentligen etiketten användas osv. En kille som inte kan notera och passera "shittests" eller övrig "manipulation" från kvinnor tycker jag är ett karaktärsdrag av en chode.
2013-09-07,20:36,
Inlägg: #16
RE: Är majoriteten av alla svenska killar uberchodes?
En chode imo är en osäker snubbe som nästan aldrig får ligga. Kan vara social som fan men om han fortfarande är osäker kmr han ändå inte få ligga speciellt ofta. That's my little chody chode Smile

Fast de flesta här på forumet har ju själva varit såna så e ju inte direkt ngt man ska trycka ner folk för =)))))))))))


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Svenska PU-scenen död!?? Styx 8 2,322 2018-05-09,17:43
Senaste inlägg:: heiayo
  Misslyckas på alla dejter, vet inte hur jag ska vända på det joak 4 1,523 2017-08-14,22:18
Senaste inlägg:: Fiskarn
  David Deangelo: Killar som är besatta av att knulla många brudar är tomma människor tvbordet 7 3,578 2016-06-09,23:43
Senaste inlägg:: Willson
  Stora tråden om game på killar SvaMp_ 4 2,429 2016-04-03,09:54
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Hur hjälper man såna killar, totalt nertryckta providers SvaMp_ 5 2,070 2015-11-02,13:26
Senaste inlägg:: godsgift
  Hur träffade ni alla brudar Powerwolf 1 1,385 2015-03-06,07:20
Senaste inlägg:: Nalirot
  Tillbaka på marken efter att ha fallit. Vill upp igen en gång för alla!! _Amigo_ 13 8,649 2014-07-06,04:02
Senaste inlägg:: _Amigo_
  "alla killar är samma skit" selected 19 8,543 2014-03-30,00:32
Senaste inlägg:: russel
  Är tjejer mer bitchiga mot snygga killar ? Ballin 10 5,090 2014-02-16,12:24
Senaste inlägg:: Bubblan
  Kan tjejer vara som oss killar? Entreprenören 20 11,661 2014-01-20,15:49
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}