LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Allt handlar om utseende
2013-09-30,19:02,
Inlägg: #21
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,18:19)Flumrider Skrev: Ha gärna det tankesättet, men en motfråga (utan att framställas som otrevlig) Vad gör du och BradPitt här då? Om det enbart handlar om utseende. Om ni är snygga IRL, grattis, och är ni inte det, ja men då finns det ingenting vi här kan göra... Förutom att kanske försöka få er på ett annat tankespår, men det verkar tyvärr inte gå....


Någon på fb hade skapat en tråd om ett inlägg från denna sida där någon sa hur han hade fått ligga genom game eller nåt skit så jag var tvungen att checka ut vad som var grejen.
2013-09-30,19:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-30,19:04 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #22
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,18:58)godsgift Skrev: Blir det för många e det ju bara att göra en samlingstråd för det och stänga alla andra. Och grabbarna som vägrar inse att utseende är allt kommer förhoppningsvis sluta gråta gråta, skaffa ett par balls och satsa på detta eller sluta skriva här =)))

Tror du menar att utseendet INTE är allt va? Vill inte vara besserwisser, men för att undvika missförstånd! Smile

(2013-09-30,18:56)Dayize Skrev: De är naturligtvis kanonbra att ni gör reklam för detta forumet på andra ställen. Men denna typ av diskussioner/trådar lär knappast bli färre ju fler som får nys om forumet...

Håller med..
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-30,19:04,
Inlägg: #23
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,18:44)godsgift Skrev: Dude det är inte ditt utseende flickorna ser, utan din vibe och allting annat, det är mer som att flickorna kan känna hur bra du mår och hur sexig du själv känner dig. Jag själv ser ut som ett jävla skogstroll men får titt som tätt veta hur het jag är. Allting handlar bara om hur du själv mår, hur självsäker du är och hur lite needy du är.

Den här diskussionen kommer alltid upp, så det enda jag undrar är, varför vill du ens diskutera detta? Funderar du på att plastikoperera dig och tror att flickorna kommer flockas då istället?

Läs valles quotes btw, mysiga saker =)))

Din dumma idjut. Och även om det du skriver är sant, vem fan vill vara med en tjej som gillar din persoblighet men inte ditt ansikte. Man vill känna sig attraktiv visuellt till sin partner.

Fula och average killar går aldrig doppa, inga av dem fick det i min skola..
2013-09-30,19:05,
Inlägg: #24
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,19:04)bradpitt Skrev: Din dumma idjut. Och även om det du skriver är sant, vem fan vill vara med en tjej som gillar din persoblighet men inte ditt ansikte. Man vill känna sig attraktiv visuellt till sin partner.

Fula och average killar går aldrig doppa, inga av dem fick det i min skola..

http://sv.wikipedia.org/wiki/Konfirmeringsbias
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-09-30,19:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-30,19:14 av {2} confused....)
Inlägg: #25
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,19:04)bradpitt Skrev: Din dumma idjut. Och även om det du skriver är sant, vem fan vill vara med en tjej som gillar din persoblighet men inte ditt ansikte. Man vill känna sig attraktiv visuellt till sin partner.

Fula och average killar går aldrig doppa, inga av dem fick det i min skola..

hmm, vem vill vara med en snygg tjej som inte gillar ens ansikte? Vad men typ alla fula killar på planeten?
2013-09-30,19:18, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-30,19:18 av {2} Entreprenören.)
Inlägg: #26
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,19:05)TonightIsTheNight Skrev: http://sv.wikipedia.org/wiki/Konfirmeringsbias

HeartHeartHeartHeart

slös int tid på folk som int kan simpel skepticism
2013-09-30,19:23,
Inlägg: #27
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,17:53)Flumrider Skrev: Du förstår inte min poäng, han får ligga eftersom han är high value. Stor anledning till att fula inte får ligga men snygga killar får, beror på deras självförtroende och inner-game. En snygg kille har betydligt mycket mer game än en ful (om vi antar att de båda inte har fördjupat sig i gajmet) och detta pga som jag nämnde självförtroende m.m. Hade dock den fulare killen läst om gajmet o lärt sig, ja då hade det blivit enklare för honom.


Precis, för han har pengar o e känd. Abnars skulle han inte fått ett skit.
2013-09-30,19:28, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-30,19:29 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #28
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,19:23)bradpitt Skrev: Precis, för han har pengar o e känd. Abnars skulle han inte fått ett skit.

DU motsäger dig själv just nu. Han är HIGH-VALUE, när man är ute ska man vara high-value, man ska vara den killen alla vill vara med.

(2013-09-30,19:02)bradpitt Skrev: Någon på fb hade skapat en tråd om ett inlägg från denna sida där någon sa hur han hade fått ligga genom game eller nåt skit så jag var tvungen att checka ut vad som var grejen.


Precis, genom game. Inte genom att se ut som Tom Cruise. Jag säger inte att man kan vara HUR ful som helst, men i slutändan handlar det inte om the looks.
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-30,19:57,
Inlägg: #29
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,19:28)Flumrider Skrev: DU motsäger dig själv just nu. Han är HIGH-VALUE, när man är ute ska man vara high-value, man ska vara den killen alla vill vara med.



Precis, genom game. Inte genom att se ut som Tom Cruise. Jag säger inte att man kan vara HUR ful som helst, men i slutändan handlar det inte om the looks.

Jo, ditt sär. Snygga killar behöver inte GÖRA ETT SKIT, du får knulla ändå.
Fula och average måste punga ut massor med pengar på dricks till hororna för att få doppa.
2013-09-30,20:02,
Inlägg: #30
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,19:57)bradpitt Skrev: Jo, ditt sär. Snygga killar behöver inte GÖRA ETT SKIT, du får knulla ändå.
Fula och average måste punga ut massor med pengar på dricks till hororna för att få doppa.

Okej, fattar fortfarande inte varför du fortsätter att försvara dig själv i ett forum som är för folk som tror på motsatsen. Vet inte om du försöker övertala, kan dock garantera dig att de inte kommer fungera, din arrogans hjälper inte.

Börjar bli irriterande Cool
2013-09-30,20:12,
Inlägg: #31
RE: Allt handlar om utseende
För att vara ärlig, känns som jag kommit till flashback och inte CL när jag läser TS inlägg.

Luktar omogen 12åring som trollar runt med kaxig attityd och börjar var och varannat svar med personpåhopp som "ditt sär" , "din idjot" osv. Istället för att bara argumentera för sin sak.

Detta är anledningen till varför jag inte tycker det ska göras reklam för forumet på flashback.
2013-09-30,20:15,
Inlägg: #32
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,20:12)confused... Skrev: För att vara ärlig, känns som jag kommit till flashback och inte CL när jag läser TS inlägg.

Luktar omogen 12åring som trollar runt med kaxig attityd och börjar var och varannat svar med personpåhopp som "ditt sär" , "din idjot" osv. Istället för att bara argumentera för sin sak.

Detta är anledningen till varför jag inte tycker det ska göras reklam för forumet på flashback.

Tyckte det verkade som en bra ide med reklam på flashback. Har ändrat min åsikt helt och hållet nu.
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-30,20:16,
Inlägg: #33
RE: Allt handlar om utseende
Bro, jag är JÄTTEFUL och jag har legat med fler tjejer än mina modellvänner

Ska vi dra ut på krogen så ja får se din haka i marken BRO ?
2013-09-30,20:18,
Inlägg: #34
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,19:57)bradpitt Skrev: Jo, ditt sär. Snygga killar behöver inte GÖRA ETT SKIT, du får knulla ändå.
Fula och average måste punga ut massor med pengar på dricks till hororna för att få doppa.


Jaja, du verkar inte förstå det jag skriver, vi tar ett exempel. Av dina posts har jag förstått att du inte är den SNYGGASTE (säger definitivt inte att du är ful) Utgår bara från att du skriver att dina snygga kompisar fick ligga men inte du.

Ok, utgår från att du är en helt average dude, ditt utseende är inget speciellt och ditt game är NOLL. Varför har du inte fått ligga så mycket? Jo för att du saknar game, märker även det på dina kommentarer, (kanske dra förhastade slutsatser nu, men men..) Iallafall, istället för att sitta hemma o skriva att det är bullshit och att man måste vara snygg för att fixa ligg, varför försöker du då inte istället att lära dig lite av gajmet och testa? Du kan inte ändra allt för mycket på ditt utseende, men du kan definitivt ändra ditt game!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-30,20:26,
Inlägg: #35
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,20:18)Flumrider Skrev: Jaja, du verkar inte förstå det jag skriver, vi tar ett exempel. Av dina posts har jag förstått att du inte är den SNYGGASTE (säger definitivt inte att du är ful) Utgår bara från att du skriver att dina snygga kompisar fick ligga men inte du.

Ok, utgår från att du är en helt average dude, ditt utseende är inget speciellt och ditt game är NOLL. Varför har du inte fått ligga så mycket? Jo för att du saknar game, märker även det på dina kommentarer, (kanske dra förhastade slutsatser nu, men men..) Iallafall, istället för att sitta hemma o skriva att det är bullshit och att man måste vara snygg för att fixa ligg, varför försöker du då inte istället att lära dig lite av gajmet och testa? Du kan inte ändra allt för mycket på ditt utseende, men du kan definitivt ändra ditt game!


Sluta snacka skit om game och annat skitsnack. Det enda som gäller är att vara normal och social och jag var alltid social på festerna och fick tjejerna att skratta men de ville aldrig ligga. Gick alltid till killarna som såg ut som brad pitt.

Jag skulle inte kalla mig direkt ful men det spelar ingen roll för tjejer ser en fuling på samma sätt som en average. De kommer enbart ligga med dig om du bjuder dem på drinkar, håller på och uppvaktar dem 24/7 medan en snygg kille kan knulla upp en tjej på 4 sekunder.
2013-09-30,20:29,
Inlägg: #36
RE: Allt handlar om utseende
Så lämna forumet då, ingen mening för dig att vara på ett game forum om du "vet" att game inte funkar. Bortkastad tid för både dig själv och oss andra här.
2013-09-30,20:30,
Inlägg: #37
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,20:26)bradpitt Skrev: Sluta snacka skit om game och annat skitsnack. Det enda som gäller är att vara normal och social och jag var alltid social på festerna och fick tjejerna att skratta men de ville aldrig ligga. Gick alltid till killarna som såg ut som brad pitt.

Jag skulle inte kalla mig direkt ful men det spelar ingen roll för tjejer ser en fuling på samma sätt som en average. De kommer enbart ligga med dig om du bjuder dem på drinkar, håller på och uppvaktar dem 24/7 medan en snygg kille kan knulla upp en tjej på 4 sekunder.

Det är just det som inte fixar ligg åt dig. Hade också den tankeställningen innan jag började här och började läsa om gajmet, att det var KILLEN som skulle köpa drinkar osv åt tjejen. Dock har jag insett att så är inte fallet, nu har jag till och med fått flera brudar att köpa drinkar åt MIG. Du ska inte uppvakta dem 24/7 osv, det får dig att framstå som needy osv osv, finns många bra artiklar och trådar om just de problem du framställer!

Good luck tho!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-09-30,20:34,
Inlägg: #38
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,19:18)AplAy Skrev: HeartHeartHeartHeart

slös int tid på folk som int kan simpel skepticism

Sköna med confirmationbias är att om man inte är medveten om denna så är den verksam som default mode i princip ;D
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2013-09-30,20:53,
Inlägg: #39
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,20:26)bradpitt Skrev: Sluta snacka skit om game och annat skitsnack. Det enda som gäller är att vara normal och social och jag var alltid social på festerna och fick tjejerna att skratta men de ville aldrig ligga. Gick alltid till killarna som såg ut som brad pitt.

Jag skulle inte kalla mig direkt ful men det spelar ingen roll för tjejer ser en fuling på samma sätt som en average. De kommer enbart ligga med dig om du bjuder dem på drinkar, håller på och uppvaktar dem 24/7 medan en snygg kille kan knulla upp en tjej på 4 sekunder.

"Alltid social på festerna" Du var väll antagligen den jobbiga och tråkiga snubben som alla helst ville undvika. Och det har med dina sociala konversations skills och ditt beteende att göra, inte ditt utseende. En riktig jobbig jävel, typ han som aldrig kan hålla käften.

Du kan antingen välja att ändra på dig själv eller fortsätta rationalisera. Your call M8 BRO.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2013-09-30,20:54,
Inlägg: #40
RE: Allt handlar om utseende
(2013-09-30,20:53)russel Skrev: "Alltid social på festerna" Du var väll antagligen den jobbiga och tråkiga snubben som alla helst ville undvika. Och det har med dina sociala konversations skills och ditt beteende att göra, inte ditt utseende. En riktig jobbig jävel, typ han som aldrig kan hålla käften.

Du kan antingen välja att ändra på dig själv eller fortsätta rationalisera. Your call M8 BRO.

Spot on
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fifty shades gör allt värre? Sex Intelligence 8 3,109 2017-02-15,07:37
Senaste inlägg:: tvbordet
  Besök den här länken snabbt, allt jag behöver är ett klick! Ballin 0 1,144 2014-11-05,17:38
Senaste inlägg:: Ballin
  Min story - Utseende vs Beteende. Silentshot 3 2,474 2013-02-08,08:59
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt. Anonymous 14 7,326 2012-11-21,22:49
Senaste inlägg:: TheD
  Utseende tay 102 41,898 2012-09-19,10:44
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig. Anonymous 7 2,717 2012-06-12,22:44
Senaste inlägg:: Stridskuken
  100% - Kanske det viktigaste av allt. _ph_ 9 3,886 2012-03-20,22:46
Senaste inlägg:: _ph_
  Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. Avager 6 2,940 2012-02-22,13:54
Senaste inlägg:: Resaj

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}