LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Allt handlar om utseende
2013-12-22,02:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-22,02:56 av {2} confused....)
Inlägg: #81
RE: Allt handlar om utseende
Mycket bra poäng att utseénde inte är allt när en så ful/fet person kan få mycket snygga brudar, social status kan slå utseénde alla dagar i veckan.

Men samtidigt får man inte glömma, en världs kändis bevisar inte så mycket för en vanlig Svensson, vi spelar med helt andra regler. Är man världs kändis kan man vara iprincip hur ful som helst och ha så dåligt game att man inte ens skulle lyckas fixa ligg med en ful/fet brud om man inte var kändis. Och ändå får man ligga mycket med snygga brudar.

Ser man ut som honom utan att vara kändis eller rik så måste man ha iprincip omänskligt bra game för att dra över snygga brudar till höger och vänster.
2013-12-22,15:03,
Inlägg: #82
RE: Allt handlar om utseende
Det som är så bra med kändisar/rockstjärnor etc som får massa brudar är att det klart och tydligt demonstrerar att flickor har helt andra attraktionstriggers än oss - för det är känslor som triggas igång hos dom när någon har hög status, det är inte direkt ett medvetet val varav: "oh han är på tv! blir jag kåt på han så får jag också vara med på tv!!" (även om det säkerligen finns ett urval av sådana också), det är en KÄNSLA som svarar på social status således blir dom attraherade.

En ful fet tjej är för oss en ful fet tjej hur känd hon än blir, våran sexuella attraktion för henne förändras inte.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-22,15:39,
Inlägg: #83
RE: Allt handlar om utseende
(2013-12-22,15:03)Evilvalle Skrev: Det som är så bra med kändisar/rockstjärnor etc som får massa brudar är att det klart och tydligt demonstrerar att flickor har helt andra attraktionstriggers än oss - för det är känslor som triggas igång hos dom när någon har hög status, det är inte direkt ett medvetet val varav: "oh han är på tv! blir jag kåt på han så får jag också vara med på tv!!" (även om det säkerligen finns ett urval av sådana också), det är en KÄNSLA som svarar på social status således blir dom attraherade.

En ful fet tjej är för oss en ful fet tjej hur känd hon än blir, våran sexuella attraktion för henne förändras inte.

Fast iofs hade nog satt Anna Book eller någon annan halvkänd fatty bara för att ha det gjort.
2013-12-22,15:42,
Inlägg: #84
RE: Allt handlar om utseende
(2013-12-22,15:39)Willson Skrev: Fast iofs hade nog satt Anna Book eller någon annan halvkänd fatty bara för att ha det gjort.

Det får stå för dig Big Grin

[Image: annabook01.jpg]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-22,15:43,
Inlägg: #85
RE: Allt handlar om utseende
Har alltid varit lite sugen på att "fuck a roll" ända sen jag såg Jeffy Show.
2013-12-22,16:05,
Inlägg: #86
RE: Allt handlar om utseende
Good points Valle och confused!

Undrar hur mycket snubbarna i jackass och sånt får ligga? Crazy dudes med noll comfortzone, självsäkra ser bra ut, kända, självsäkra, ger fan i vad andra tycker, och sa jag crazy fucks? Undra vad som krävs för att ta sig in i det gänget haha!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-22,16:06, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-22,16:14 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #87
RE: Allt handlar om utseende
(2013-12-22,16:05)Flumrider Skrev: Good points Valle och confused!

Undrar hur mycket snubbarna i jackass och sånt får ligga? Crazy dudes med noll comfortzone, självsäkra ser bra ut, kända, självsäkra, ger fan i vad andra tycker, och sa jag crazy fucks? Undra vad som krävs för att ta sig in i det gänget haha!

Mer än vad någon av oss någonsin ens kan föreställa sig.

Kolla in Brandon Novak btw, så jävla skön

[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2013-12-22,20:10,
Inlägg: #88
RE: Allt handlar om utseende
(2013-12-22,16:06)Evilvalle Skrev: Mer än vad någon av oss någonsin ens kan föreställa sig.

Kolla in Brandon Novak btw, så jävla skön


Haha han är en sån jävla kung! Funderar på att skaffa en sån där buttcrack med flit, peacocking!

Har du hört att Brandon Novak försökte sätta på sin morsa haha? Han har ju varit drugaddict som fan (Vet ej om han är nykter nu eller inte) Men så kom han hem en dag hög som fan och gav sig på morsan, tryckte in nåt finger i musen på henne! Dom snackar om det i klippet i början nånstans tror jag!
http://www.youtube.com/watch?v=3b2l2t_XvM0
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-23,01:42,
Inlägg: #89
RE: Allt handlar om utseende
Allt handlar inte om utseende. Kolla på Jack.

2013-12-23,15:30,
Inlägg: #90
RE: Allt handlar om utseende
HAHA, en sådan måste man ju skaffa. Jack vet ju verkligen hur man löser tjejer asså Wink
2013-12-23,20:11,
Inlägg: #91
RE: Allt handlar om utseende
(2013-12-21,21:31)Flumrider Skrev: Vill inte bumpa denna tråd då den är relativt betydelselös, men sitter och kollar på "Dunn and Vito's rock tour" på youtube, den där jävlen don vito får fan i mig dom snyggaste brudarna på stället. Han kan vara den äckligaste och fulaste människan som finns, dock har han ALLTID ett gäng brudar omkring sig som flashar boobsen, strular upp honom, slickar honom i ansiktet och slickar hans tår, DAFUQ! Cirka 20 minuter in i klippet har han trekant med 2 jävligt snygga brudar. Yeah utseende är allt!

Ett irrelevant inlägg, var dock tvungen att skriva det!
'
Din dumma idiot, självklart kommer slynor uppskatta dig om du är känd eller har pengar.
Kom tillbaka när du hittat en vanlig kille som inte har pengar, inte har status, inte ser ut som brad pitt men som får ligga.
Lycka till, hahahaah.
2013-12-23,21:27,
Inlägg: #92
RE: Allt handlar om utseende
(2013-12-23,20:11)bradpitt Skrev: '
Din dumma idiot, självklart kommer slynor uppskatta dig om du är känd eller har pengar.
Kom tillbaka när du hittat en vanlig kille som inte har pengar, inte har status, inte ser ut som brad pitt men som får ligga.
Lycka till, hahahaah.

Lol, du har inte kommit långt i PU-utveckling om du tror detta ;D
2013-12-23,21:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-23,21:50 av {2} Show boat.)
Inlägg: #93
RE: Allt handlar om utseende
(2013-12-23,20:11)bradpitt Skrev: '
Din dumma idiot, självklart kommer slynor uppskatta dig om du är känd eller har pengar.
Kom tillbaka när du hittat en vanlig kille som inte har pengar, inte har status, inte ser ut som brad pitt men som får ligga.
Lycka till, hahahaah.

På swingerklubb är det väldigt tydligt att du har fel. Gå till en swingerklubb och kolla någon gång vettja. Väldigt tydligt att det inte är de snyggaste killarna som får ligga.
2013-12-23,21:51,
Inlägg: #94
RE: Allt handlar om utseende
(2013-12-23,20:11)bradpitt Skrev: '
Din dumma idiot, självklart kommer slynor uppskatta dig om du är känd eller har pengar.
Kom tillbaka när du hittat en vanlig kille som inte har pengar, inte har status, inte ser ut som brad pitt men som får ligga.
Lycka till, hahahaah.

Haha du är underbar mannen! Så nu måste man va känd och snygg för att få ligga? Var det inte bara att man behövde va snygg? Damn jag är körd vilket fall då jag varken är känd eller ser ut som Mr. Pitt. Får nog ta och byta lag istället och satsa på killar... Fuck också...Sad
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-12-23,22:08,
Inlägg: #95
RE: Allt handlar om utseende
(2013-12-23,21:51)Flumrider Skrev: Haha du är underbar mannen! Så nu måste man va känd och snygg för att få ligga? Var det inte bara att man behövde va snygg? Damn jag är körd vilket fall då jag varken är känd eller ser ut som Mr. Pitt. Får nog ta och byta lag istället och satsa på killar... Fuck också...Sad

Lär dig läsa kanske?
Jag sa att självklart kan man få knulla om man inte är snygg men då måste man ha status eller pengar. Inte många killar som har det.
2013-12-23,22:15,
Inlägg: #96
RE: Allt handlar om utseende
(2013-12-23,22:08)bradpitt Skrev: Lär dig läsa kanske?
Jag sa att självklart kan man få knulla om man inte är snygg men då måste man ha status eller pengar. Inte många killar som har det.

Iof beror på vad man syftar på när man menar snygg, tror inte många tjejer skulle ligga med en kille som har ihopvuxen mun utan armar och ben, sjuklig acne och hudexem över hela kroppen, spelar nog ingen roll hur tight game man har då.
2013-12-23,23:06,
Inlägg: #97
RE: Allt handlar om utseende
(2013-12-23,20:11)bradpitt Skrev: '
Din dumma idiot, självklart kommer slynor uppskatta dig om du är känd eller har pengar.
Kom tillbaka när du hittat en vanlig kille som inte har pengar, inte har status, inte ser ut som brad pitt men som får ligga.
Lycka till, hahahaah.

Känner en snubbe som inte ser särskilt bra ut, han får aldrig svar på Badoo, pannkakan etc å har fått väldigt låg rating på sina bilder på samtliga sådana sidor, han har inte mycket pengar utan lever på CSN dvs ca 9000 i månaden. Han pluggar till lärare så inte hög status. Han har knullat 14 damer på 3 månader varav en del av dom var riktigt fina. Hur förklarar Herren detta?
Stay calm and play some beerpong
2013-12-23,23:17,
Inlägg: #98
RE: Allt handlar om utseende
(2013-12-23,22:15)Show boat Skrev: Iof beror på vad man syftar på när man menar snygg, tror inte många tjejer skulle ligga med en kille som har ihopvuxen mun utan armar och ben, sjuklig acne och hudexem över hela kroppen, spelar nog ingen roll hur tight game man har då.


Vad man menar med snygg?
En snygg kille. Snygghet är objektivt, alla vet hur snygga killar ser ut och tjejer håller med om det.
2013-12-23,23:32,
Inlägg: #99
RE: Allt handlar om utseende
(2013-12-23,23:17)bradpitt Skrev: Vad man menar med snygg?
En snygg kille. Snygghet är objektivt, alla vet hur snygga killar ser ut och tjejer håller med om det.

Alltså jag säger det igen, kom till en swingersklubb och kolla, väldigt tydligt att de som knullar runt mest inte har med utseende speciellt mycket att göra, (där mindre än i verkligheten). De som knullar runt mest där är de som minglar bäst och är trevligast och bekvämast samt, pushar i små steg.
2013-12-23,23:48,
Inlägg: #100
RE: Allt handlar om utseende
(2013-12-23,23:17)bradpitt Skrev: Vad man menar med snygg?
En snygg kille. Snygghet är objektivt, alla vet hur snygga killar ser ut och tjejer håller med om det.

Du undviker min fråga som jag ställde till Herren hur förklarar du min föregående post?
Stay calm and play some beerpong


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fifty shades gör allt värre? Sex Intelligence 8 3,109 2017-02-15,07:37
Senaste inlägg:: tvbordet
  Besök den här länken snabbt, allt jag behöver är ett klick! Ballin 0 1,144 2014-11-05,17:38
Senaste inlägg:: Ballin
  Min story - Utseende vs Beteende. Silentshot 3 2,481 2013-02-08,08:59
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Tror ni tjejer skulle vänta, ang game och allt. Anonymous 14 7,327 2012-11-21,22:49
Senaste inlägg:: TheD
  Utseende tay 102 41,903 2012-09-19,10:44
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  Allt går dåligare och känns konstigt måste får skriva av mig. Anonymous 7 2,717 2012-06-12,22:44
Senaste inlägg:: Stridskuken
  100% - Kanske det viktigaste av allt. _ph_ 9 3,887 2012-03-20,22:46
Senaste inlägg:: _ph_
  Gillar inte alltid att få komplimanger om utseende. Avager 6 2,941 2012-02-22,13:54
Senaste inlägg:: Resaj

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}