LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
HUR fan ska man göra?!?!?!
2013-10-19,13:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-19,13:36 av {2} Flumrider.)
Inlägg: #1
HUR fan ska man göra?!?!?!
Tjabba, denna post kommer handla om igår kväll när jag var ute. Jag kommer förklara så detaljerat som möjligt och försöka få med allting. Jag är i stort behov av hjälp känner jag.

Började kvällen med att föra med grabbarna, alltid kul. Sen tar vi bussen in mot stan, på bussen sitter mina polare längst bak, jag får ej plats, framför dom sitter det 4 brudar, jag sätter mig på andra sidan bredvid dem och skämtar med mina polare att dom dissa mig och vi alla skrattar, så säger jag att det är lugnt eftersom jag har 4 snygga tjejer bredvid mig, de kollar på mig och skrattar, den ena frågar om jag vill sitta med dom, res dig upp då svarade jag så satt hon i mitt knä resten av vägen in. Bra, kul härlig start kände jag, detta kommer flyta på bra ikväll. Jag hade allt i huvudet, de olika stegen, vad jag ska göra, hur jag ska skita i om jag crashar, hur jag ska äga stället och vara social mot ALLA.

Vi går in genom VIP:en (vad det nu har med historien att göra, egoboost? Njaa) Iallafall, kommer in ganska mycket folk och vi drar igång, först ner till dansgolvet en snabbis, vi hade SJUKT kul, vi var för oss själva gav inte ett skit i vad dom andra tyckte om oss, vi körde på. Jag känner att det nu är dags för att snacka med brudar. Och här kommer mitt vanliga problem, jag "scoutar" för mycket och tänker för mycket. Jag öppnar ett set med två brudar som var tyskar, vi snackar engelska med varandra och allting flyter på bra i konvon tycker jag, vi har kul tillsammans och den snyggaste verkade intresserad av mig, vi skrattar och har kul lite, sen drar jag iväg. Drar väl till dansgolvet där det nästan blev bråk, jag ser en snubbe som ger sig på en av mina polare, så jag går emellan och försöker tagga ner allting, då rusar den andra snubbens 5 polare mot mig (de alla var runt 20-30 bast och den ena var 40+ på en klubb med nästan enbart 19-20 åringar) Iallafall, dom tar tag i mig och säger att allt är lugnt, de säger det om och om igen med en ironisk röst och jag ser den ena börjar bli aggressiv, jag står och håller skarp ögonkontakt med honom och då börja de hota med att de är poliser, jobbar på krogen etc etc, allting lugnar ner sig tillslut med jag blir pissed.

Nu börjar det gå utför för mig. Denna jävla klubb är helt FUCKING värdelös. Om jag ska beskriva hur det är: Ett dansgolv, sen mittemot dansgolvet en bar, av nån anledning står alla brudar precis ovanför dansgolvet, försöker man snacka med dem crashar man rätt hårt, man hör ju för fan inte varandra, sen kan man gå ut från det rummet så är det en till bar och typ 2 bord och några stolar, det är den enda platsen man kan höra varandra på och där är det nästan inga. Sen kommer rökrutan, där det enbart hängde typ killar där, och var det nån tjej där så var hon omringad av minst 3 killar. Fucked up.....

Jag börjar bli irriterad och sur, främst på mig själv. Jag känner att det borde för fan gå bättre för mig, är en social människa, klär mig bra osv osv, har läst på en del om gajmet även om jag har en jävla massa o göra.

Men just på denna klubben är det så jävla svårt att få kontakt med brudar, de leker ALLDELES för mycket, antigen rör de på sig hela tiden eller så står de i olika brudgäng och crashar alla som kommer till dem. Jag kom på själv efter att jag säkerligen hade kunnat styra upp något med tysken om jag hade varit mer på, vilket jag inte var, hon verkade på.

Jag menar, när man snackar med någon brud, HUR ska man göra för att få henne mer intresserad, få henne investerad osv osv? Har läst trådarna i "best of" jag har det i huvudet men jag kan ej genomföra det...

Något positivt var väl att jag öppnade minst 5 set, det ledde till INGENTING och det var inga långa sets..........
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-19,14:30,
Inlägg: #2
RE: HUR fan ska man göra?!?!?!
Kan inte låta bli att le igenkännande när jag läser dina poster. Men jag vet samtidigt hur frustrerande det är när man tycker att man hittat "hemligheten" till hur man raggar brudar och sen när man ska tillämpa det så går det inte alls lika lätt som man tror att det ska göra.

Först av allt, ta det lugnt!!! Det tar tid att genomgå en förändring och bli "bra". När du läser en FR här på forumet t.ex. så är det lätt att få för sig att "om det funkar för honom att göra si och så och säga xyz så borde det funka för mig också". Och visst, det finns mycket att lära av det också men vad som är lätt att glömma är att det snarare är månader eller år av personlig utveckling som ligger bakom resultaten snarare än vad som sägs och görs. Kan också garantera dig att alla här inte är alls så bra som du tror (även om vissa är grymma) vilket kan vara bra att ha i åtanke när man är färsk.

Kollat nåt på RSD? Kan tipsa dig om några videos där som hjälpte mig annars. Pm:a mig i så fall!
2013-10-19,14:40,
Inlägg: #3
RE: HUR fan ska man göra?!?!?!
(2013-10-19,14:30)TheD Skrev: Kan inte låta bli att le igenkännande när jag läser dina poster. Men jag vet samtidigt hur frustrerande det är när man tycker att man hittat "hemligheten" till hur man raggar brudar och sen när man ska tillämpa det så går det inte alls lika lätt som man tror att det ska göra.

Först av allt, ta det lugnt!!! Det tar tid att genomgå en förändring och bli "bra". När du läser en FR här på forumet t.ex. så är det lätt att få för sig att "om det funkar för honom att göra si och så och säga xyz så borde det funka för mig också". Och visst, det finns mycket att lära av det också men vad som är lätt att glömma är att det snarare är månader eller år av personlig utveckling som ligger bakom resultaten snarare än vad som sägs och görs. Kan också garantera dig att alla här inte är alls så bra som du tror (även om vissa är grymma) vilket kan vara bra att ha i åtanke när man är färsk.

Kollat nåt på RSD? Kan tipsa dig om några videos där som hjälpte mig annars. Pm:a mig i så fall!

Alltså det är riktigt frustrerande, nån kväll flyter det på bra och man får bra kontakt, men många kväll har blivit som denna, det suger hårt... Förväntar mig alldeles för mycket av mig själv tror jag, vetefan.. Svårt att förklara..

Skickar PM nu Smile Tack så mycket för svar!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-19,15:16,
Inlägg: #4
RE: HUR fan ska man göra?!?!?!
Nice
Alla som blir bra, de fortsätter efter förlusten. Ingen går frånn zero till hero på en vecka.

Nöt bara, bara nöt.
Vad är det värsta som skulle kunna hända. Låt det hända, tills du kan hantera det.
Fundera ut din nästa rädsla och konfrontera den. SJÄLVDISCIPLIN

Det finns något du vill ha, krossa barriärerna skoningslöst och skaffa det.
Du kan ju tänka dig att ställa dig och skrika som en apa mitt i centrum, men du gör det inte.

Det motståndet måste du ÖVERVINNA. Du kommer bli belönad kortsiktigt och långsiktigt, du tar ett steg närmare och bli din egen gud, och du blir sjuk jävla belönad direkt, den känslan, adrenalinet skakar och svettas DU FUCKING GJODE DET
2013-10-19,15:43, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-19,15:49 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #5
RE: HUR fan ska man göra?!?!?!
1. Logistik, en strategi är mkt viktig och om man använder de ärtt kan man eliminera gamebehovet med 60-70 %. Dvs, välja rätt target, i rätt miljö, på rätt ställe.

På klubb:
Leta efter tjej som är ensam (om än bara tillfälligt om det inte finns helt ensamma)
Leta efter tjej som har ägglossning - det är inte så svårt att lära sig, plugga på om det. De klär sig mer utmanande, mer urrringing, flörtar mer, är kanske lite mer energiska, ser kåta ut, dansar mkt. DU är instinktivt programmerad att bli attraherad/kåt på dessa tjejerna - så försök "återconnecta" till ditt mer instinktiva jag.
Leta efter tjej som är äldre (alltid bara ute efter egokuk från en ung riddare om de är äldre på en i övrigt ung klubb)

Att välja rätt ställe är också viktigt, hitta en klubb du gillar. Kanske inte ens Klubbgame är din stil (men om du tycker det är kul i övrigt så kör, jag själv har enbart gått till en bar som har som tema "efterfestställe" det senaste halvåret eftersom jag inte klarar av högljudda klubbar. Småtjejer är najs i all ära men jag tycker det är lättare att connecta med lite äldre tjejer (24-40). Småtjejer kan vara väldigt kåta på en viss typ etc eller vara osäkra etc etc (vilket kan vara både positivt och negativt - men jag föredrar en mer stabiliserad). Testa olika ställen och olika miljöer/stilar (även om det bara gäller nattgame)

Klubbgame är ett jävla kaos och det handlar mycket om vilket target man får tag i. MItt tips är att träna dig bli direkt och sen polarisera direkt. Dvs var mkt sexuell och uppenbart flörtig och lite "på" och låt dig faila på 95 % och förhoppningsvis kammar du hem den 20:e Big Grin

Closeratio är inte så mycket bättre än så på klubbgame generellt.

2. Skaffa dig preselection, (om än tillfällig). Detta är den starkaste attraktionsfaktorn jag någonsin upplevt. Nu kan man inte skaffa sig perfekt pre selection varenda utgång om man inte investerar mkt tid innan etc eller är dutig på det. Men det finns en del grejor du kan tänka på:

Bara din fantasi sätter gränser för hur du kan uppnå pre selection men några tips är om du inte tar med dig tjejer utifrån:

Befrienda snyggaste tjejen på stället och umgås med henne för kvällen, dansa med henne etc (men försök inte cloesa henne). Det viktigaste är att alla kollar på henne och börjar fråga sig själva om du är med henne etc, eller om de sett dig gå upp till henne och direkt få vänlig respons kan det se ut som du är värsta pimpen eller en riktigt cool snubbe som får snyggaste tjejen direkt.

Du kan också: Gå upp till snyggaste tjejjen och säg att du gjort ett vad med dina polare. De säger att hon är en otrevlig bitch som aldrig kommer dansa med en "sån som du" och du bestämde dig för att motbevisa dom. Har du tur kommer hon dansa med dig och väldigt sexuellt dessutom. Efter det befriendar du henne eller försöker på att gamea henne (men bättre bara utnyttja för att få preselection hos andra tjejer). Viktigt här att hon itne uisner att du lurar henne etc, försök verka lite vhodig och blyg när du kommer fram till henne. Eller försök varianter på detta att (lura henne att dansa sexuellt med dig).

Får du en riktigt heting med silikonbröst o blondt hår o "den typen" av tjej så kommer snart Approach invitiations börja hagla in från andra tjejer som sett dig med henne Smile Ang approach invitations så bör du iockså ha som vana att när du entrar ett rum på klubben att lugnt o sansat kolla runt och se om du hittar ögonkontakt med tjejer, får du ögonkontakt så håll kvar och le, kolla inte bort förräns de kollar bort - sen approachar du.



I övrigt bara kör på och "hitta din stil". Det tar tid och det finns få som är så grymma att de har en bättre liggratio än 1 av 20 . Game är ett numbers game, det man kan göra är att bättra chanserna rejält.
Extreme Living
Never complain - never explain
2013-10-19,16:07,
Inlägg: #6
RE: HUR fan ska man göra?!?!?!
Tack för svar och tack för tipsen. Tänkvärt!

Kan det vara så att jag har alldeles för bråttom? Men som tidigare nämnt är det jävligt frustrerande...
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-19,16:25,
Inlägg: #7
RE: HUR fan ska man göra?!?!?!
(2013-10-19,16:14)Toledo Skrev: Du har inte för bråttom, du är bara alldeles för desperat för resultat.

Rome wasn't built in a day.

Kan nog va det också..
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-19,17:30,
Inlägg: #8
RE: HUR fan ska man göra?!?!?!
Känner igen mig i det du skriver från när jag började med game, keep pushing ta åt dig av feedbacken du får och bara nöta utgångar. Du måste få praktisk erfarenhet, men du kommer gå vidare tids nog. Det är som med allt annat, övning ger färdighet
2013-10-19,18:33,
Inlägg: #9
RE: HUR fan ska man göra?!?!?!
(2013-10-19,17:30)Danger Skrev: Känner igen mig i det du skriver från när jag började med game, keep pushing ta åt dig av feedbacken du får och bara nöta utgångar. Du måste få praktisk erfarenhet, men du kommer gå vidare tids nog. Det är som med allt annat, övning ger färdighet

True.. Thanks!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.
2013-10-19,19:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-19,19:29 av {2} Beerpong.)
Inlägg: #10
RE: HUR fan ska man göra?!?!?!
(2013-10-19,15:43)Ragnarök Skrev: 1. Logistik, en strategi är mkt viktig och om man använder de ärtt kan man eliminera gamebehovet med 60-70 %. Dvs, välja rätt target, i rätt miljö, på rätt ställe.

På klubb:
Leta efter tjej som är ensam (om än bara tillfälligt om det inte finns helt ensamma)
Leta efter tjej som har ägglossning - det är inte så svårt att lära sig, plugga på om det. De klär sig mer utmanande, mer urrringing, flörtar mer, är kanske lite mer energiska, ser kåta ut, dansar mkt. DU är instinktivt programmerad att bli attraherad/kåt på dessa tjejerna - så försök "återconnecta" till ditt mer instinktiva jag.
Leta efter tjej som är äldre (alltid bara ute efter egokuk från en ung riddare om de är äldre på en i övrigt ung klubb)

Att välja rätt ställe är också viktigt, hitta en klubb du gillar. Kanske inte ens Klubbgame är din stil (men om du tycker det är kul i övrigt så kör, jag själv har enbart gått till en bar som har som tema "efterfestställe" det senaste halvåret eftersom jag inte klarar av högljudda klubbar. Småtjejer är najs i all ära men jag tycker det är lättare att connecta med lite äldre tjejer (24-40). Småtjejer kan vara väldigt kåta på en viss typ etc eller vara osäkra etc etc (vilket kan vara både positivt och negativt - men jag föredrar en mer stabiliserad). Testa olika ställen och olika miljöer/stilar (även om det bara gäller nattgame)

Klubbgame är ett jävla kaos och det handlar mycket om vilket target man får tag i. MItt tips är att träna dig bli direkt och sen polarisera direkt. Dvs var mkt sexuell och uppenbart flörtig och lite "på" och låt dig faila på 95 % och förhoppningsvis kammar du hem den 20:e Big Grin

Closeratio är inte så mycket bättre än så på klubbgame generellt.

2. Skaffa dig preselection, (om än tillfällig). Detta är den starkaste attraktionsfaktorn jag någonsin upplevt. Nu kan man inte skaffa sig perfekt pre selection varenda utgång om man inte investerar mkt tid innan etc eller är dutig på det. Men det finns en del grejor du kan tänka på:

Bara din fantasi sätter gränser för hur du kan uppnå pre selection men några tips är om du inte tar med dig tjejer utifrån:

Befrienda snyggaste tjejen på stället och umgås med henne för kvällen, dansa med henne etc (men försök inte cloesa henne). Det viktigaste är att alla kollar på henne och börjar fråga sig själva om du är med henne etc, eller om de sett dig gå upp till henne och direkt få vänlig respons kan det se ut som du är värsta pimpen eller en riktigt cool snubbe som får snyggaste tjejen direkt.

Du kan också: Gå upp till snyggaste tjejjen och säg att du gjort ett vad med dina polare. De säger att hon är en otrevlig bitch som aldrig kommer dansa med en "sån som du" och du bestämde dig för att motbevisa dom. Har du tur kommer hon dansa med dig och väldigt sexuellt dessutom. Efter det befriendar du henne eller försöker på att gamea henne (men bättre bara utnyttja för att få preselection hos andra tjejer). Viktigt här att hon itne uisner att du lurar henne etc, försök verka lite vhodig och blyg när du kommer fram till henne. Eller försök varianter på detta att (lura henne att dansa sexuellt med dig).

Får du en riktigt heting med silikonbröst o blondt hår o "den typen" av tjej så kommer snart Approach invitiations börja hagla in från andra tjejer som sett dig med henne Smile Ang approach invitations så bör du iockså ha som vana att när du entrar ett rum på klubben att lugnt o sansat kolla runt och se om du hittar ögonkontakt med tjejer, får du ögonkontakt så håll kvar och le, kolla inte bort förräns de kollar bort - sen approachar du.



I övrigt bara kör på och "hitta din stil". Det tar tid och det finns få som är så grymma att de har en bättre liggratio än 1 av 20 . Game är ett numbers game, det man kan göra är att bättra chanserna rejält.

Amen to that, nästan så man blir tårögd så fint det är skrivet haha, sen är du i en studentstad och festar på studentklubbar kan du få upp den där ration bra mkt högre även om du inte är Master PUA.
Stay calm and play some beerpong
2013-10-19,19:41,
Inlägg: #11
RE: HUR fan ska man göra?!?!?!
Man approachar utan alkohol i blodet..


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Har "polarn" hotat mig? Vad göra? Entreprenören 18 3,685 2018-01-07,03:44
Senaste inlägg:: SvaMp_
  Vad ska jag göra med henne? Sex Intelligence 6 2,383 2017-09-10,20:56
Senaste inlägg:: tvbordet
  Brud som medvetet försöker göra mig svartsjuk, hur agera? sjoggaa 28 12,615 2013-06-18,14:22
Senaste inlägg:: sjoggaa
  Hur ska jag göra med "kompisarna"? sjoggaa 10 3,728 2013-05-11,15:18
Senaste inlägg:: sjoggaa
  bootycall! vad ska jag göra ?! Mr a 9 3,617 2013-03-23,15:18
Senaste inlägg:: russel
  Vad bör jag göra nu? kroos 1 985 2012-10-31,01:03
Senaste inlägg:: kroos
  Vad göra med språkbarriärer med en TIA-snygg servitris?! Donjohan 4 1,745 2012-08-02,18:05
Senaste inlägg:: Anonymous

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}