LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lite räcker långt
2013-12-27,21:48,
Inlägg: #1
Lite räcker långt
Lite räcker långt -

Cut the crap and get laid!

Man ser mycket material och skit flyga runt på forum, och newbs har alltid svårt att veta vad dem ska fokusera på. Här är en grundmall över vad du kan göra för att starta starkt och få ligga mer.

Karisma är nr 1 att fokusera på, och forskning visar att det grundar sig på tre egenskaper: närvaro, makt och värme.

Närvaro lägger grunden för de bägge andra. Försök aldrig mer att få någon annans uppmärksamhet, utan ge andra din egen uppmärksamhet. Meditation är bevisligen det bästa sättet att träna på hemmaplan, men glöm inte att träningen du gör i fältet måste få dig att sluta bry dig om vad andra tycker om dig, samt lära dig att gå efter det du vill ha. Då ger du uppmärksamhet, inte söker den.

Makt återspeglas mest i ditt kroppsspråk, en auktoritär röst samt i dina reaktioner till andras beteende. I min egen utveckling har dominansen jag lärt mig från sex alltid ökat min sociala dominans. När man är i sängkammaren säger man till tjejen att hon ska gå ner på knä, be en att få suga ens kuk och sedan vara ens kåta lilla slyna. Samma sak återspeglas i sociala sammanhang, den energin är vad som avgör makt.

Värme syns i dina ögon, din röst och det går inte att fejka. Vet med hela din förmåga att du vill ge henne en upplevelse hon vill ha. Du har bara goda avsikter så du kan vara helt lugn. Var alltid så cool och schysst du kan, och mena det på riktigt. Då är ditt beteende alltid varmt.

Har du koll på dessa grunder så kommer du få resultat på nolltid. Tricks och tekniker finns det tusen av, men låt aldrig dessa utgöra din grund, öva upp en riktig grund och bli mer karismatisk.

Frågor på detta är bara att slänga in, vill någon ha källor skicka pm. Annars är diskussionen öppen för alla.

Leakim
2013-12-28,01:58,
Inlägg: #2
RE: Lite räcker långt
Bra skit, bra första post!
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2013-12-28,04:03,
Inlägg: #3
RE: Lite räcker långt
Japp good stuff, props
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hånglar mycket, ligger lite ChuckNorris 3 1,883 2015-12-05,21:14
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Behöver lite hjälp att hjälpa! Powerwolf 5 2,968 2015-04-25,14:49
Senaste inlägg:: Bruno
  Nu måste jag ta tag i mig själv igen, hjälp mig. (långt inlägg) Avager 1 1,727 2014-04-29,21:27
Senaste inlägg:: tcepser
  Lite random notes om PU Evilvalle 10 5,489 2014-03-23,13:09
Senaste inlägg:: russel
  Elliott Hulse snackar lite true shit. MassRiot 7 3,207 2013-03-16,23:45
Senaste inlägg:: MassRiot
  Lite nyheter om alfa-konceptet Vagabond 23 10,056 2013-01-07,17:56
Senaste inlägg:: Ragnarök
  Lite erfarenheter av "direkt game" "sjuk intent" "kongruens" Vagabond 12 4,264 2012-11-08,02:48
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}